آموزش تعمیرات اپل

آموزش تعویض باتری آیفون SE2020

آموزش تعویض باتری آیفون SE2020

عناوین این مقاله

تعویض باتری گوشی آیفون SE2020 یکی از تعمیرات آیفون رایج در مرکز کوک موبایل است که با استفاده از باتری اورجینال و اصل موجود در بازار توسط تعمیرکار ماهر انجام می شود. تعویض باتری گوشی آیفون اس ای 2020 یکی از خدمات مقرون به صرفه است که در آن تعمیرکار با استفاده از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل پیشرفته اقدام به باز کردن گوشی و در نهایت جدا کردن باتری از شاسی کامل این گوشی انجام می شود. این عملیات طبق تجربه حدود 2 ساعت زمان می برد و پس از تعویض از چسب زیر باتری اورجینال و درجه یک استفاده می گردد.

برای تعویض باتری گوشی آیفون SE2020 اپل با یک قطعه اورجینال و بازگرداندن عملکرد گوشی خود از این دستورالعمل استفاده کنید. اگر باتری معیوب و ورم کرده است، نکات ایمنی را رعایت و اقدامات احتیاطی را در دستور کار قرار دهید.

نوارهای چسب نگهدارنده باتری، مجدداً قابل استفاده نیستند، قبل از شروع عملیات تعویض، اطمینان داشته باشید که نوار چسب مخصوص باتری به اندازه کافی در اختیار دارید. در صورت نداشتن چسب مخصوص می توانید از چسب های دو طرفه از پیش برش داده شده استفاده کنید.

در این دستورالعمل نحوه جدا کردن کامل صفحه نمایش از قاب گوشی آیفون SE2020 شرح داده شده است، این آموزش صرفاً به خاطر این است که حین تعویض باتری، مراقب باشید که به کابل های صفحه نمایش صدمه وارد نکنید. در صورتی که احساس می کنید بدون اینکه کابل های نمایشگر را بکشید و یا به آن صدمه وارد کنید، مراحل جداسازی صفحه نمایش را نادیده بگیرید.

علاوه بر این، در حالی که به محض باز کردن گوشی، امکان برداشتن نوارهای چسب نگهدارنده باتری وجود دارد، توصیه می شود ابتدا موتور ویبره را از جای خود بردارید. با این کار، خطر پاره شدن نوارهای چسب زیر باتری به طور تصادفی، یا با گیر دادن آنها روی لبه موتور تپتیک و یا با کشیدن نوارها در زاویه خیلی تند، کاهش می یابد.

برای بهینه کردن عملکرد باتری، بعد از تعویض آن، شرایط باتری جدید را بهینه و کالیبره کنید. بدین روش که ابتدا باتری را تا 100 درصد شارژ کنید، سپس همانطور که در حال شارژ است به مدت حداقل 2 ساعت، رها کنید. بعد از آن گوشی خود را از شارژ بیرون آورده استفاده کنید تا زمانی که گوشی به خاطر تخلیه شارژ خاموش شود. سپس، باتری را یکبار دیگر و بدون وقفه فول شارژ کنید.

اگر حین عملیات تعویض باتری با مشکل برخوردید، با کارشناسان تعمیر ما در کوک موبایل تماس بگیرید و مشاوره های لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

مدت زمان انجام کار: 2 ساعت

سختی کار: متوسط

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  1. پیچ گوشتی T1 برای باز کردن پیچ لبه پایین گوشی
  2. کاپ مکش دستی
  3. پیک یا کاردک پلاستیکی مثلث شکل (6 پیک)
  4. اسپاتول
  5. پیچ گوشتی سه سو مخصوص باز کردن پیچ های Y000 آیفون
  6. پیچ گوشتی چهارسو
  7. پیچ گوشتی مخصوص باز کردن پیچ های دو طبقه ای
  8. آی اُپنر

قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز:

  1. باتری iPhone SE2020 جهت تعویض
  2. نوار چسب زیر باتری آیفون 8/SE2020
  3. چسب ضد آب گوشی آیفون 8/SE2020

مرحله 1- پیچ های لبه پایین آیفون را باز کنید

  •  قبل از اینکه شروع کنید، شارژ باتری آیفون خود را به زیر 25% خالی کنید. باتری لیتیوم پلیمری فول شارژ اگر به اشتباه و به صورت اتفاقی با اشیاء نوک تیز مثل پیچ گوشتی ها و یا پنس برخورد کند می تواند منجر به انفجار و یا خطرات بالقوه شود.
  • قبل از باز کردن گوشی، ابتدا آن را خاموش کنید.
  • در لبه پایین گوشی های آیفون دو پیچ t1 بلند 3.5 میلیمتری قرار دارد، با پیچ گوشتی مخصوص، آنها را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر با دایره قرمز رنگ مشخص شده است.
  • باز کردن ال سی دی از روی قاب گوشی، سیستم آب بندی موبایل آیفون اس ای 2020 را به خطر می اندازد. قبل از مونتاژ و بستن گوشی حتماً چسب ضد آب تهیه کنید.

مرحله 2- لبه پایین گوشی آیفون را حرارت دهید

  • لبه پایین آیفون را حرارت دهید، حرارت باعث شل شدن چسب نگهدارنده نمایشگر می شود و باعث می شود که راحت تر باز شود.
  • برای حرارت دادن از سشوار صنعتی، هیتر استفاده کنید و یا آی¬اُپنر که از پیش گرم شده است را به مدت 90 ثانیه روی لبه پایین قاب آیفون قرار دهید تا چسب ها شل شوند.

مرحله 3- کاپ مکش دستی را به لبه پایین گوشی متصل کنید

  • پس از اینکه لبه های قاب را حرارت دادید، کاپ مکش را روی لبه پایینی پنل جلو، درست بالای دکمه هوم قرار دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که قسمتی از کاپ مکش با دکمه هوم همپوشانی نشده و روی دکمه هوم قرار نگرفته است. چرا که مانع از چسبیدن کامل کاپ مکش و ایجاد خلاء بین کاپ مکش و گلس جلو می شود.
  • در صورتیکه صفحه نمایش به شدت آسیب دیده و گلس آن در سطح گسترده ای خرد شده است، ابتدا روی آن را با نوارچسب پهن بپوشانید و سپس کاپ مکش را وصل کنید. همچنین بجای استفاده از کاپ مکش می توانید از چسب های نواری قوی استفاده کنید. اگر استفاده از نوار چسب مقدور نبود می توانید پس از چسباندن کاپ مکش روی پنل، دور تا دور کاپ را با چسب قطره ای بسیار قوی محکم بچسبانید.

مرحله 4- کاپ مکش دستی را با فشار بکشید و نوک کاردک را بین شکاف ایجاد شده قرار دهید

  • دسته کاپ مکش را محکم گرفته و به آرامی به بالا بکشید، هنگام کشیدن دسته کاپ، نیروی ثابت و یکنواختی اعمال کنید تا بین پنل جلو و قاب پشت، شکاف کوچکی ایجاد شود.
  • کاردک و یا هر ابزار نازک دیکری را برداشته و نوک آن را به اندازه چند میلی متر در شکاف ایجاد شده فرو کنید.
  • چسب آب بندی نگهدارنده صفحه نمایش بسیار محکم و قوی است؛ برای جدا کردن چسب ها و ایجاد شکاف اولیه به نیروی قابل توجهی نیاز است. اگر برای باز کردن شکاف با مشکل مواجه شدید و چسب به قدری محکم است که نمی توانید پنل ها را از هم جدا کنید، ابتدا لبه ها را کمی حرارت داده و سپس به آرامی کاپ مکش را بالا و پایین کنید تا چسب آب بندی شل شده و شکاف ایجاد شود و بتوانید نوک کاردک را لای آن قرار دهید.

مرحله 5- کاردک را در لبه پایین به گوشه چپ بکشید

  • کاردک را اطراف گوشه و سپس در امتداد لبه چپ تا گوشه بالای گوشی، و به سمت دکمه های کنترل حجم صدا و دکمه سکوت، بکشید و چسب نگهدارنده صفحه نمایش در سمت چپ گوشی را جدا کنید.
  • وقتی به نزدیکی لبه بالا، سمت چپ گوشی آیفون رسیدید، کاردک را همانجا رها کنید.
  • سعی نکنید لبه بالای صفحه نمایش را از قاب پشت اهرم کنید، این قسمت با گیره های پلاستیکی نگه داشته شده است که در اثر فشار ممکن است بشکنند.

مرحله 6- کاردک را در لبه پایین به گوشه راست بکشید

  • کاردک را دوباره در لبه پایین آیفون سمت راست گوشی وارد کنید و این بار به سمت بالا و در امتداد لبه راست گوشی بکشید و چسب های سمت راست را نیز به طور کامل جدا کنید.
  • نوک کاردک را خیلی به داخل گوشی فرو نکنید چرا که ممکن است به قطعات داخلی و یا کابل های منعطف در سمت چپ آسیب وارد کند. نوک کاردک باید تنها چند میلی متر و یا به اندازه لبه صفحه نمایش فرو برده شود.

مرحله 7- کاپ مکش را بکشید و لبه پایین صفحه نمایش را بلند کنید

  • به آرامی کاپ مکش را به سمت بالا بکشید و لبه پایین صفحه نمایش را بلند کنید.
  • هنگام بلند کردن صفحه نمایش مراقب باشید صفحه نمایش با زاویه بیش از 15 درجه بالا نیاید چرا که ممکن است کابل های منعطف متصل به صفحه نمایش کشیده و آسیب ببینند.
  • برای جدا کردن کاپ مکش از روی پنل زبانه کوچک کاپ را با ناخن بلند کنید.

مرحله 8-چسب زیر صفحه نمایش در لبه بالا را جدا کنید

نوک کاردک را زیر صفحه نمایش در امتداد لبه بالای گوشی بکشید تا بقیه چسب ها نیز شل و جدا شوند.

مرحله 9- گیره های نگهدارنده صفحه نمایش به قاب عقب را باز کنید

مجموعه صفحه نمایش را به آرامی به سمت پایین بکشید (به دور از لبه بالایی گوشی) تا گیره های نگهدارنده آن به قاب پشت جدا شوند.

مرحله 10- گوشی را به صورت کتابی باز کنید

  • آیفون را روی میز کار قرار دهید لبه سمت چپ پنل جلوی آیفون را با دست گرفته و به طور کتابی از روی قاب پشت گوشی باز کنید.
  • صفحه نمایش را به طور کامل از قاب پشتی جدا نکنید چرا که هنوز این دو پنل بوسیله چندین کابل منعطف به لاجیک بورد و به یکدیگر متصل هستند.
  • صفحه نمایش را بلند کنید و به یک جسم محکم مثلاً جعبه گوشی تکیه دهید.

مرحله 11- براکت کابل صفحه نمایش را بردارید

هر چهار پیچ نگهدارنده براکت پایینی کابل صفحه نمایش به لاجیک بورد را باز کنید. طول پیچ ها در زیر آورده شده است:

  • با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو، دو پیچ 1.3 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر مربوطه با دایره قرمز رنگ نشان داده شده است.
  • با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو، دو پیچ 2.8 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر مربوطه با دایره نارنجی رنگ نشان داده شده است.
  • در سراسر عملیات تعمیر گوشی آیفون، هر پیچی را که باز می کنید آن را در الگوی پیچ ها قرار دهید و هر پیچ را طوری به ترتیب در الگو قرار دهید که هنگام بستن پیچ ها اشتباه نکنید و هر کدام را در جای خود ببندید. بستن پیچ ها در جای اشتباه می تواند باعث آسیب همیشگی به آیفون شود.
  • با استفاده از پنس، لبه براکت را گرفته از جای خود بردارید.

مرحله 12- کانکتور باتری را جدا کنید

  • نوک اسپاتول را زیر کانکتور باتری قرار داده به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و از سوکتش روی برد جدا کنید.
  • کانکتور را کمی به سمت بیرون از برد خم کنید تا در حین تعمیر از اتصال ناگهانی آن با سوکت جلوگیری شود و گوشی روشن نشود.

مرحله 13- کانکتور صفحه نمایش را جدا کنید

  • با استفاده از نوک اسپاتول و یا ناخن، کانکتور صفحه نمایش پایینی اصلی را به سمت بالا اهرم کنید و از سوکتش خارج کنید.
  • برای نصب مجدد این مدل کانکتورها، ابتدا با دقت کانکتور را تراز کنید و از یک طرف فشار دهید تا با یک کلیک در جای خود قرار گیرد، سپس همین کار را برای طرف دیگر تکرار کنید. هرگز روی قسمت وسط کانکتور فشار وارد نکنید. اگر کانکتور به خوبی تراز نشده باشد و فشار داده شود، پین های آن خم شده و آسیب جدی وارد می کند.

مرحله 14- کانکتور کابل دیجیتایزر را جدا کنید

با استفاده از اسپاتول و یا ناخن، کانکتور کابل دیجیتایزر را جدا کنید. این کانکتور نیز مستقیماً پشت کانکتوری قرار گرفته است که در مرحله قبلی جدا کردید. نوک اسپاتول را زیر این کانکتور قرار دهید به سمت بالا اهرم کنید و از سوکتش خارج کنید.

مرحله 15- براکت روی کانکتور مجموعه سنسور پنل جلو را بردارید

  • با پیچ گوشتی چهارسو هر سه پیچ 1.3 میلی متری نگهدارنده براکت روی کانکتور مجموعه سنسور پنل جلو را باز کنید. جای این پیچ در تصویر با دایره قرمز رنگ مشخص شده است.
  • با استفاده از پنس، براکتی که از کانکتور مجموعه سنسور پنل جلو محافظت می کند را بردارید.

مرحله 16 – کانکتور مجموعه سنسور پنل جلو را جدا کنید

نوک اسپاتول و یا ناخن را زیر کانکتور مجموعه سنسور پنل جلو قرار دهید، به سمت بالا اهرم کنید و فلت مجموعه سنسور پنل جلو را جدا کنید.

مرحله 17 – مجموعه صفحه نمایش را بردارید

  • لبه های صفحه نمایش را با دست گرفته و مجموعه پنل جلو را بردارید.
  • هنگام نصب مجدد به چسب ضد آب اطراف لبه های صفحه نمایش دقت کنید. اگر لازم باشد چسب قدیمی را برداشته و با چسب ضد آب جدید تعویض کنید.

مرحله 18– کابل منعطف فلت وای فای دایورسیتی را از لبه بالایی بلندگو جدا کنید

  • هر 3 پیچ نگهدارنده براکت درکنار موتور تپتیک را باز کنید.
  • با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو، پیچ 1.3 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ در تصویر مربوطه با دایره قرمز رنگ مشخص شده است.
  • با پیچ گوشتی چهارسو، پیچ 2.7 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر مربوطه با دایره نارنجی رنگ مشخص شده است.
  • با پیچ گوشتی چهارسو، پیچ 2.9 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر مربوطه با دایره زرد رنگ مشخص شده است.

مرحله 19- براکت را بردارید

با استفاده از پنس، لبه براکت را گرفته، از جای خود بردارید.

مرحله 20- کابل منعطف فلت وای فای را از لبه بالایی بلندگو جدا کنید

  • با نوک کاردک به آرامی قسمتی از کابل منعطف فلت وای فای را که به سطح بالایی بلندگو چسبیده است را جدا کنید.
  • این بخش از کابل منعطف با چسب جزئی در جای خود چسبیده است. در صورت نیاز، با استفاده از آی اُپنر و یا سشوار مو کمی حرارت دهید تا چسب آن شل شود. حرارت دادن باعث می شود که کابل منعطف راحت تر جدا شود.

مرحله 21- کابل منعطف فلت وای فای را از لاجیک بورد جدا کنید

نوک اسپاتول را زیر کانکتور کابل منعطف آنتن قرار داده به سمت بالا اهرم کنید و از برد جدا کنید.

مرحله 22- طرف دیگر کابل منعطف فلت وای فای را از سوکتش جدا کنید

  • با استفاده از اسپاتول، طرف دیگر کابل منعطف فلت وای فای در کنار پورت شارژ را به سمت بالا اهرم کرده و از سوکتش جدا کنید.
  • اتصال مجدد این کابل به اصطلاح فوت کوزه گری دارد. با استفاده از پنس کابل منعطف را نگه دارید به طوریکه کانکتور با سوکتش تراز شده باشد. سپس با نوک تخت اسپاتول، به آرامی کانکتور را به سمت پایین فشار دهید تا با صدای شنیدن کلیک در جای خود محکم قرار بگیرد و متصل شود.

مرحله 23 – فلت وای فای دایورسیتی را بردارید

با استفاده از پنس، فلت وای فای دایورسیتی را گرفته از جای خود بردارید.

مرحله 24-پیچ های موتور ویبره را باز کنید

هر دو پیچ نگهدارنده موتور ویبره گوشی تعمیری آیفون SE2020 را باز کنید:

  • با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو، پیچ 2.1 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ در تصویر با دایره قرمز رنگ مشخص شده است.
  • با استفاده از پیچ گوشتی مخصوص باز کردن پیچ های دو طبقه ای، پیچ 2.1 میلی متری را باز کنید. جای این پیچ با دایره نارنجی رنگ مشخص شده است.
  • پیچ های دو طبقه ای با استفاده از پیچ گوشتی های مخصوص پیچ های آیفون به بهترین و راحت ترین حالت باز می شوند.
  • در استفاده از پیچ گوشتی سر تخت باید مراقب باشید که حین استفاده، پیچ گوشتی از روی پیچ نلغزد و سر نخورد و به قطعات اطراف آسیب وارد نکند.

مرحله 25- فلت آنتن را جدا کنید

با استفاده از اسپاتول، فلت و کابل منعطف آنتن را مستقیم به سمت بالا اهرم کنید، آن را جدا کنید و از سوکتش خارج کنید.

مرحله 26- کانکتور کابل منعطف موتور تپتیک را اهرم کنید

با استفاده از اسپاتول، کابل منعطف موتور تپتیک را مستقیم به سمت بالا اهرم کنید، آن را جدا کنید و از سوکتش خارج کنید.

مرحله 27- موتور تپتیک را از روی قاب گوشی بردارید

با پنس سر کج، لبه موتور تپتیک را گرفته از روی قاب گوشی بردارید.

مرحله 28 -چسب های زیر باتری را بردارید

  • باتری آیفون SE2020 بوسیله چهار قطعه چسب دو طرفه که با کشیدن لبه های آن، آزاد می شوند در جای خود محکم شده است، دو قطعه از چسب ها روی لبه بالا و دو قطعه دیگر در لبه پایین باتری قرار دارند.
  • هر قطعه از چسب ها در یک طرف خود یک زبانه مشکی رنگ دارد که به طور جزئی به سطح جلویی باتری چسبیده و تا شده است. جای این چسب ها در تصویر مربوطه با کادر قرمز رنگ مشخص شده اند.

مرحله 29- اولین زبانه چسب نگهدارنده باتری را از لبه پایین بردارید

  • با نوک پنس، اولین زبانه چسب نگهدارنده باتری را از لبه پایین سمت راست باتری جدا کنید.
  • حتی الامکان از ناخن ها و یا پنس های غیر نوک تیز استفاده کنید. مراقب باشید که نوک پنس به باتری برخورد شدید نداشته باشد. پوسته باتری نازک است و در صورت برخورد شدید سوراخ شده مواد شیمیایی آن به بیرون درز می کند. این حالت خطرناک است و پتانسیل ایجاد انفجار و آتش سوزی را به همراه دارد. پس خیلی مراقب باشید.

مرحله 30- تمام چسب های زیر باتری را بکشید

  • سعی کنید نوارهای چسب زیر باتری را صاف بکشید و آنها را به هم نپیچانید. نوار چسب های لوله شده و تا شده به یکدیگر می چسبند و بجای اینکه به خوبی و راحت کشیده شوند، پاره می شوند.
  • همچنین، وقتی که زبانه چسب ها را گرفته و می کشید به باتری فشار وارد نکنید. فشار وارد کردن روی باتری می تواند باعث زخم شدن و پاره شدن چسب ها شود.
  • به آرامی زبانه چسب ها را گرفته و به سمت پایین گوشی بکشید و از باتری جدا کنید.
  • چسب ها را به صورت مستقیم و در جهت خود بکشید. هنگام کشیدن زبانه چسب ها فشار یکنواختی را اعمال کنید تا چسب بین باتری و قاب عقب پاره و جدا نشود. برای اینکه چسب ها پاره نشوند حین کشیدن کمترین زاویه را به چسب ها بدهید و همانطور که گفتم کشیدن به صورت مستقیم باشد. همچنین مراقب باشید که حین کشیدن، چسب ها به لبه های قطعات دیگر برخورد نکند.
  • نوار چسب کشی هستند و ممکن است چند برابر طول خود کش بیایند و طویل شوند. کشیدن را ادامه دهید و هر بار که چسب ها کشیده می شوند و در صورت نیاز دوباره از قسمت نزدیک به باتری بگیرید تا به طور کامل جدا شود.
  • اگر یکی از نوار چسب ها حین کشیدن پاره شد و طوری بود که امکان گرفتن آن با انگشت وجود ندارد به سراغ نوار چسب بعدی بروید و با دقت ادامه دهید.

مرحله 31- سه نوار چسب دیگر را نیز بردارید

  • مراحل بالا را تکرار کنید و بقیه سه نوار چسب دیگر را نیز بردارید.
  • هنگامی که آخرین نوار چسب را بر می دارید، باتری را نگه دارید و مراقب باشید ناخواسته از روی گوشی به بیرون پرتاب نشود.
  • اگر تمام نوار چسب ها را با موفقیت برداشتید، از مرحله بعدی عبور کنید.
  • در صورتی که نوارچسب زیر باتری طوری پاره شده است امکان گرفتن و بازیابی آن وجود ندارد، آن را رها کنید و با نوار چسب های بعدی ادامه دهید. و سپس به روش زیر عمل کنید.

مرحله 32 – باتری را حرارت دهید تا چسب زیر آن شل شود

  • اگر هر یک از نوار چسب ها پاره شد و باتری به قاب پشت چسبیده، بیرون نیامد، آی اُپنر را گرم کرده و یا از سشوار مو استفاده کنید و قاب عقب گوشی و قسمت پشت باتری را حرارت دهید تا چسب ها شل شوند.
  • آیفون را حرارت دهید تا قاب عقب گرم شود. مراقب باشید گرم شدن قاب طوری نباشد که پوست دست را بسوزاند. توجه داشته باشید که داغ شدن بیش از حد ممکن باتری را مشتعل کند.
  • یک نخ مقاوم مثل نخ دندان یا نخ نایلونی را به شیوه‌ای که در عکس دوم نشان داده شده است دور انگشت دو دستتان بپیچید و وسط آن را از زیر باتری رد کنید تا باقی مانده چسب های نگهدارنده زیر باتری به طور کامل از بین بروند و به راحتی قادر به جداسازی باتری شوید.
  • این کار را با دقت و صبر و حوصله انجام دهید تا چسب ها جدا شده و باتری بدون آسیب باقی بماند.
  • برای حفاظت از انگشتان خود، دستکش ایمنی بپوشید و یا همانطور که در تصویر نشان داده شده است، نخ را دور یک وسیله مثل دسته پیچ گوشتی بپیچانید.
  • اگر برای برداشتن باتری از ابزارهای اهرم استفاده می کنید خیلی احتیاط کند تا به کابل های منعطف و یا سیم پیچ شارژ بی سیم که مستقیماً زیر باتری قرار دارند، آسیب وارد نشود.

مرحله 33- باتری را بردارید

  • اکنون لبه باتری را با انگشت گرفته و باتری را از روی آیفون SE2020 بردارید.
  • اگر باتری جدید که می خواهید روی گوشی بیندازید دارای محافظ پلاستیکی است، قبل از نصب محافظ را بردارید.
  • اگر باتری جدید دارای نوار چسب های از پیش نصب شده نمی باشد، به دستورالعمل راهنمای تعویض نوار چسب باتری مراجعه کنید.
  • بعد از نصب گوشی و سرهم بندی قطعات آن، عمل ری استارت اجباری را انجام دهید، این کار می تواند از چندین مشکل جلوگیری کند و کار عیب یابی را بهتر کند
    قطعات تعویضی جدید خود را با قطعات اصلی مقایسه کنید چک کنید قطعه ای از قلم نیفتاده باشد، قبل از نصب جای چسب های قدیمی را تمیز کنید و سپس از چسب جدید استفاده کنید.
  • برای نصب و اتصال قطعات گوشی آیفون، مراحل بالا را از آخر به اول (برعکس) انجام دهید.
  • برای دفع زباله های الکترونیکی و قطعات معیوب از دستورالعمل مربوطه (R2) یا مشابه استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *