ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه یافتن پست اینستاگرام تگ شده در گوشی آیفون

نحوه یافتن پست اینستاگرام تگ شده در گوشی آیفون یا آیپد‎

نحوه یافتن پست اینستاگرام تگ شده در گوشی آیفون به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

دوستان من در پست های اینستاگرامی خود مرا را تگ کرده اند، اما نمی توانم پست های تگ شده را پیدا کنیم و این اتفاق را ببینم. آیا راهی وجود دارد که بتوان لیستی از همه پست های اینستاگرام که در آنها تگ شده ام را دریافت کنم؟ این سوالی است که شاید برای خیلی از شماها پیش آمده باشد. در ادامه به این موضوع نگاهی می اندازیم.

اگر کسی شما را در اینستاگرام تک گند، باید نتیفیکیشنی دریافت کنید که این اتفاق را نشان می دهد. در اینستاگرام با تگ شدن شما به یک عکس و یا پست خاص، به طور پیش فرض و به صورت خودکار، این عکس در پروفایل شما بارگذاری می شود. اما می توانید این حالت را از روی پیش فرض خارج کنید و روی حالت دستی قرار دهید. در این حالت باید پیش از بارگذاری آنها در پروفایل تان، آنها را تایید نمایید. اگر این کار نکرده باشید، عکس تگ شده دیگر در پروفایل شما ظاهر نمی شود. برای فعال کردن حالت دستی بارگذاری پست های تگ شده در اینستاگرام به بخش پروفایل اکانت خود رفته، روی آیکون شبیه به آدمک درون آن ضربه بزنید. اکنون به لیست پست هایی در آن‌ ها تگ شده‌اید مراجعه نمایید. اکنون گزینه Add Automatically مربوط به حالت بارگذاری خودکار و یا Add Manually که بارگذاری به صورت دستی است را انتخاب کنید.

نحوه یافتن پست اینستاگرام تگ شده در گوشی آیفون: مراحل

در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه مشاهده هر پست اینستاگرامی که در آن شما تگ شده اید را در گوشی اپل و یا دستگاه آیپد را آموزش دهیم:

1- اینستاگرام را باز کنید.

برنامه اینستاگرام که آیکن آن به شکل دوربین با شیب رنگ قرمز، بنفش و نارنجی است را از روی صفحه اصلی گوشی آیفون خود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا برنامه باز شود.

اینستاگرام را باز کنید

اینستاگرام را باز کنید

2- روی آیکون پروفایل ضربه بزنید.

در گوشه پایین سمت راست صفحه، آیکن پروفایل که شکل آیکن آن به شکل آدمک و یا تصویری است که شما روی پروفایل خود تنظیم کرده اید را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و وارد تنظیمات پروفایل خود شوید.

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

3- روی آیکون tag ضربه بزنید.

آیکن تگ به شکل مربع است که داخل ان شکل سر و شانه آدم است و درست در بالای لیست پست های شما قرار دارد. با ضربه روی این آیکن فهرستی از تمام پست هایی که در ان تگ شده اید را مشاهده خواهید کرد.

روی آیکن tag ضربه بزنید

روی آیکن tag ضربه بزنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *