رپورتاژ آگهی, اخبار فناوری

گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت ارزان و سریع

گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت ارزان و سریع

وب سایت گیفت کارت استور مرجع معتبر خرید گیفت کارت ارزان در ایران است. در این وب سایت شما می‌توانید گیفت کارت اپل و گوگل پلی را به همراه سرویس‌های دیگر نظیر پلی استیشن و ایکس باکس خریداری کنید.

در گیفت کارت استور تلاش داریم تا بهترین و سریع‌ترین روش را برای خرید گیفت کارت‌ها برای شما فراهم کنیم. خرید از گیفت کارت استور فقط 1 دقیقه زمان نیاز دارد و در همان لحظه و به صورت آنی می‌توانید کد خریداری شده را در سرویس آنلاین مورد نظر خود وارد کرده و از امکانات جدید آن لذت ببرید.

کمپین #در_خانه_بمانیم به شما امکان خرید گیفت کارت ارزان را می‌دهد

با شرکت در کمپین #در_خانه_بمانیم می‌توانید از کد تخفیف StayAtHome-5off برای خرید گیفت کارت ارزان استفاده کنید! ما امکان خرید گیفت کارت بدون نیاز به بیرون آمدن از خانه را برایتان فراهم کرده‌ایم تا بهترین تجربه را برای استفاده از سرویس‌های دیجیتالی و نرم افزاری را داشته باشید.

گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت ارزان و سریع

گیفت کارت اندروید گوگل پلی

با خرید گیفت کارت اندروید گوگل پلی به آسانی می‌توانید به تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه شده در سرویس گوگل پلی دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به صورت مستقیم از گوگل پلی برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید. گیفت کارت اندروید گوگل پلی همچنین امکان خرید درون برنامه‌ای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را برای شما فراهم میاورد و می‌توانید حتی اشتراک سرویس‌های مهم شرکت گوگل نظیر Google Play Pass را از طریق آن فعال کنید.

خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای ویژه برای استفاده از آیفون و آیپد داشته باشند توصیه می‌شود. با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به مجموعه عظیم اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی ارائه شده در اپ استور دسترسی داشته باشید و هر کدام را که می‌خواهید برای آیفون یا آیپد خود خریداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل حجم آیکلود خود را افزایش داده و دیگر نگران پر شدن حافظه دستگاه هوشمند خود نباشید.

  گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت ارزان و سریع

خرید گیفت کارت فقط 1 دقیقه زمان لازم دارد

گیفت کارت استور بهترین روش خرید گیفت کارت را برای شما فراهم کرده است. در این روش شما فقط 1 دقیقه زمان نیاز دارید تا گیفت کارت‌های خود را دریافت کنید. کد خریداری شده به محض ثبت سفارش به شما نشان داده می‌شود تا سریع از آن استفاده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته ما همیشه همراهتان است

گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود. پس دیگر نگران خرید گیفت کارت در ساعات مختلف شبانه روز یا روزهای تعطیل نباشید، چرا که پشتیبانی گیفت کارت استور همیشه همراهتان است.

مطالب مرتبط