ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی تغییر لینک دعوت گروه تلگرام

تغییر لینک دعوت گروه تلگرام

برخی مواقع کاربری تمایل دارد لینک دعوت خود را تغییر دهد. در تلگرام این قابلیت وجود دارد که بتوانند در شرایط خاص لینک دعوت گروه تلگرام خود را تغییر دهند. به این کار در تلگرام اصطلاحاً Revoke Link می گویند. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی تغییر لینک دعوت گروه تلگرام بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ تغییر لینک دعوت گروه تلگرام

فرض کنید بعنوان ادمینی از یک  گروه، در تلگرام گروهی ساخته ‌اید. همانطور می دانید وقتی شما گروهی ایجاد می کنید یکی از روش هایی که با استفاده از آن سایر افراد می توانند به گروه شما ملحق شوند مربوط به استفاده از link دعوت گروه می‌ باشد. در مقاله ای جداگانه با عنوان “چگونگی ساخت link دعوت برای گروه تلگرام” به نحوه ایجاد و ساختن link دعوت گروه پرداخته ایم و به صورت کامل مراحل آن را توضیح داده ایم. در حال حاضر می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا این امکان وجود دارد که لینک دعوت گروه تلگرام خود را تغییر دهیم؟ به این سوال باید پاسخ آری داد و باید گفت خوشبختانه امکان تغییر link گروه تلگرام (Revoke Link) وجود دارد.

فقط باید به این نکته توجه کنید که اگر link دعوت به گروه تلگرام خود را تغییر دهید، لینک قبلی دیگر قابل استفاده نخواد بود و کاربرانی که آن لینک را دارند نمی توانند با استفاده از آن عضو گروه شوند. در صورت تغییر لینک، کاربران فقط با کلیک بر روی link جدید ایجاد شده قادر به عضویت در گروه شما هستند. بنابراین در این مقاله در مورد چگونگی تغییر link دعوت گروه تلگرام صحبت کنیم و مراحل آن را شرح دهیم.

چگونگی تغییر لینک دعوت گروه تلگرام

  • در صورتی که می خواهید به هر دلیل لینک عضویت گروه خود در تلگرام را تغییر دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید:
  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به گروه مورد نظرتان که مایلید link دعوت آن را تغییر دهید، مراجعه کنید.
  • بر روی نام گروه که در منوی فوقانی صفحه است، بزنید تا بخش تنظیمات آن و لیست اعضای گروه نمایش داده شود.
  • در این بخش، گزینه Add member را لمس کنید.
  • دعوت گروه تلگرام

    دعوت گروه تلگرام

    حال از بخش فوقانی صفحه گزینه Invite to Group via Link را انتخاب کنید.
تغییر لینک دعوت تلگرام

تغییر لینک دعوت تلگرام

چگونگی ساخت لینک دعوت گروه خصوصی یا عمومی تلگرام را مطالعه کنید.

  • در این جا link دعوت به گروه خود را در بخش فوقانی صفحه می بینید. به منظور ریست کردن یا تغییر این link دعوت کافیست که گزینه Revoke Link را لمس کنید.
  • ریست کردن لینک

    ریست کردن link

    در نهایت در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، گزینه REVOKE را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید به سادگی به عنوان ادمین گروه می توانید هر زمان که تمایل داشته باشید با طی کردن مراحل فوق می‌توانید link دعوت به گروه خود در تلگرام را ریست کرده و یک لینک جدید را ایجاد کنید. در این جا مجدداً به این نکته اشاره می‌ کنیم که با انجام این عمل، link دعوت قبلی گروه شما کاملاً غیر فعال می‌ گردد و دیگر قابل استفاده نیست.

آموزش چگونگی تغییر link دعوت گروه تلگرام (Revoke Link)

blank

مطالب مرتبط