ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی Add کردن در تلگرام با آیدی

Add کردن در تلگرام با آیدی

آیا می توان با آیدی، شخصی را در گروه یا کانالی عضو کرد؟ پاسخ این سوال را به شما توضیح خواهیم داد. در ابتدا این را بدانید که امکان جستجوی ID در تلگرام ممکن نیست و اگر دوست دارید به شخصی که آیدی او را دارید، پیام بفرستید باید از راه های زیر عمل کنید.

راه اول اینکه آدرس http://telegram.me/id را در قسمت مرورگر وارد نمایید و ID مد نظرتان را به جای ID خود وارد نمایید، مرورگر بعد از چند ثانیه جستجو کرده و صفحه ای را باز می کند که در اینجا بر روی گزینه ی SEND MESSAGE بزنید، حالا صفحه تلگرام شخص مقابل نمایان می شود و حالا می توانید به راحتی به او پیام دهید.

راه دوم این است که در گروه یا گفتگوی خصوصی آیدی که مدنظر شماست را در قسمت چت وارد کنید با این حالت که حتما اول آن @ را قرار داده (مثل: nika @)و وقتی آیدی ارسال می شود به راحتی با زدن بر روی ID می توانید با طرف وارد گفتگو و چت شوید.

نحوه ی ساخت آیدی در تلگرام را مشاهده کنید.

اگر امکان اینکه به فرد پیام دهید نبود و با علامت تعجب قرمز روبرو شدید بدین معنی ست که فرد مقابل شما را ریپورت و بلاک کرده است و تا وقتی که شما از طرف ایشان بلاک هستید، نمی توانید به او پیام دهید.

blank

در نهایت به شما بگوییم که امکان Add با آیدی در گروه یا کانال امکان پذیر نیست و برای عضو کردن باید حتما شماره ی شخص مورد نظر را داشته باشید و اینکه در برنامه هایی مثل تگراف و موبوگرام امکان جستجو با ID وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *