ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی ساخت آیدی و تغییر نام کاربری در تلگرام

ساخت آیدی و تغییر نام کاربری در تلگرام

نحوه ساخت آیدی در تلگرام چگونه است؟ اگر برای این موضوع به این سایت سر زده اید، برای ساخت و تغییر نام کاربری آیدی با ما همراه باشید. در ابتدا به شما می گوییم این کار بسیار ساده می باشد و شما می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

در بعضی از پیام رسان های دیگر نیز مشاهده کرده اید که می توانید برای خود آیدی به همراه شناسه های مختلفی که دوست دارید بسازید. قبلا در لاین این قابلیت وجود داشت، که شرکت تلگرام نیز، این امر را فراهم نموده است.

اول از همه توضیحی کوتاه در مورد آیدی به شما می دهیم، ID نامی ست که فرد هنگام ورود به تلگرام یا بعدا برای خود انتخاب می کند (مثلا abed200) تا هر فردی با جستجوی آن بتواند فرد مورد نظر خود را بدون داشتن شماره، پیدا کند و با آن وارد گفتگوی خصوصی شود. وقتی ما شماره ی شخصی را در گوشی خود ذخیره کرده ایم، آن فرد را با نامی که در قسمت لیست مخاطبین ما ذخیره نموده ایم پیدا کرده و برای او پست می گذاریم ولی وقتی با شخصی که شماره ی او را نداریم، می خواهیم وارد گفتگو شویم با سرچ تام آیدی او می توان او را پیدا کرد.

حالا وقت آن رسیده که به شما بگوییم که برای این کار به کجا بروید. در ابتدا به تلگرام خود بروید وارد منوی تلگرام شده و مثل همیشه تنظیمات را انتخاب نمایید. حالا در قسمت None نام ID و شناسه ی خود را وارد کنید، این قسمت حتما باید با انگلیسی وارد شود. می توانید ترکیبی از نام و عدد باشد. حالا اگر این آیدی تکراری نباشد با تایید آن، شما به همین سادگی و راحتی یک آیدی ساخته اید.

اگر تمایل داشته باشید می توانید ID خود را به اشخاصی که شماره ی شما را ندارند، بدهید تا از طریق آیدی شما را پیدا کنند. بعد از مدتی می توانید آن را تغییر داده، و نام دیگری برای آن انتخاب نمایید. در صورت تغییر، کاربران دیگر می توانند از آن استفاده کنند و شما دیگر صاحب آن ID نیستید.

آموزش دعوت به گروه با استفاده از آیدی تلگرام را تماشا کنید.

چرا نام آیدی در تلگرام تایید نمی شود؟

در صورتی که شما از نام خود برای user name استفاده کنید به احتمال زیاد تلگرام آن را قبول نمی کند زیرا مطمئنا” این نام قبلا” انتخاب شده است، پس بعد از تایپ نام خود حتما چند عدد در کنار آن وارد کنید تا تلگرام در صورت تکراری نبودن، آن را قبول کند. مثلا به جای melika ، حتما melika234 را انتخاب کنید تا سریعتر تایید شود.

جستجوی ID تلگرام

برای این کار به صفحه ی اصلی تلگرام وارد شوید بر روی علامت ذره بین بزنید، و نام آیدی که مد نظرتان است را به صورت صحیح تایپ کنید و حالا آیدی در پایین تر نمایان می شود. با زدن نام ID شخص، کانال یا گروه یا حتی ربات ها به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “نحوه ی ساخت آیدی و تغییر نام کاربری در تلگرام

  1. blank الهام گفت:

    چرا میخوام یوزرنیم رو پاک کنم انجام نمیشه

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام لطفا با شماره تلفن 02167319 واحد شبکه اجتماعی ما تماس بگیرید. مشکل خود را شفاف تر توضیح دهید و از کارشناسان ما راهنمایی و مشاوره رایگان را دریافت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *