ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی ورود به تلگرام بدون شماره و کد

ورود به تلگرام بدون شماره و کد

سوال ما در اینجا این است که امکان ورود به تلگرام بدون شماره و یا حتی سیم کارت وجود دارد؟ همه می دانیم که بدون شماره و کد تایید اصلا نمی توانیم وارد فضای تلگرام شویم ولی اینکه حتما باید سیم کارت باشد نه اینگونه نیست. چون وجود سیم کارت الزامی نیست پس می توان با یک شماره ی الکی و جعلی نیز وارد تلگرام شد. در آموزش زیر به شما یاد می دهیم که چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شوید. در این صورت اگر در حالتی که خط تان مسدود شد، می توانید براحتی بدون سیم کارتتان به تلگرام تان وارد شوید.

روش نصب تلگرام بدون سیم کارت

ابتدا با استفاده از برنامه ی ساخت شماره ی مجازی، یک شماره ساخته و بعد می توانید وارد تلگرام شوید برای این کار بهتر است شماره ی آمریکا را انتخاب کنید و وقتی می خواهید تلگرام را نصب کنید در کادر مربوط به شماره، شماره ی ساخته شده را وارد نمایید و اینجا حواستان باشد باید کد آمریکا یعنی 1+ را بزنید. وقتی شماره رو زدید کد به برنامه ی ساخت شماره، فرستاده می شود و حالا کد را درست تایپ کنید تا بتوانید با اکانت جدید خود، تلگرام داشته باشید. به این سادگی تلگرامی بدون شماره و با شماره جعلی آمریکا دارید.

ساخت شماره جعلی برای تلگرام

دانلود Textnow با لینک مستقیم

ابتدا قبل از هر چیز، برنامه ی Textnow را دانلود کرده و نصب کنید و بعد به برنامه وارد شوید و در قسمت بالای صفحه نمایش، بر روی کلمه ی Sign up بزنید و در کادر اولی ایمیل خود را وارد کنید و بعد از آن رمز را به صورت صحیح و دقیق بزنید و حالا نوبت انتخاب گزینه ی Create Account می باشد.

blank

در صفحه بعدی که نمایش داده می شود باید پیش شماره ای وارد کنید که پیشنهاد ما کد 920 و 850 می باشد، کدهای دیگری هم وجود دارد ولی بهتر است از این دو کد استفاده کنید. و سپس Continue را بزنید تا شماره ای به صورت رندوم به شما اعلام شود.

جهت آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی مخاطبین اینجا کلیک کنید.

blank

نحوه ی ورود به تلگرام با شماره ی ساختگی

برنامه ی تلگرام را باز کنید و شماره ای که برنامه ی Textnow به شما داده، وارد کنید و به جای کد کشور، 1+ را بزنید ، اکنون کد ارسالی تلگرام به این برنامه فرستاده می شود و در قسمت کد، کد ارسالی به برنامه را وارد کنید و حالا اکانت خود را بسازید .در این قسمت اگر از شما، نام بخواهد، یعنی این شماره، جدید می باشد که متعلق به خود شماست ولی اگر بدون نام وارد شود یعنی این شماره را قبلا شخصی استفاده و فعال نموده است ولی به هر حال، هم اکنون بدون شماره وارد تلگرام شده اید و تا چندین مرتبه (10 بار) می توانید این کار را انجام داده و تلگرام تان را فعال کنید.

اکنون اگر تمایلی به دریافت مخاطبین با این شماره ندارید، اول از هر چیز در همان صفحه ی ورود که شماره را می زنید تیک Sync Contacts  را بردارید .

blank

اگر تمام این مراحل را جلو رفتید و به تلگرام تان وارد شدید شما موفق به ورود به تلگرام بدون شماره شده اید. باید  بگوییم این شماره ها ریپورت هستند و برای خروج از بلاک طبق آموزش های قبلی عمل کنید تا از ریپورت خارج شوید.

اگر دوست داشتید که شماره مجازی انگلیس و شماره مجازی لتونی را بسازید به آموزش های قبل ما مراجعه نمایید.

blank

ورود به تلگرام با ایمیل

سوال اینجاست که اصلا می توان بدون شماره، و با ایمیل یا Gmail وارد تلگرام شد . باید پاسخ دهیم خیر، بدون شماره ی اصلی یا شماره ی مجازی نمی توان به تلگرام وارد شد . شاید روزی این امکان برای تلگرام بوجود آید و در آن صورت اگر کشوری، از طرف اپراتور مسدود شده است، می تواند به راحتی تلگرام داشته باشد ولی فقط امکان افزایش اسپم ها و اکانت های الکی وجود دارد. شاید شرکت تلگرام هم به این موضوع فکر کرده که تا حالا این قابلیت هنوز فعال نشده است.

سوالات متداول در چگونگی ورود به تلگرام بدون شماره و کد

1- آیا می توانم بدون شماره تلفن وارد تلگرام شوم؟

در تلگرام هر بار که می خواهید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید باید شماره تلفن خود را وارد کنید. برای اینکه شما مالک واقعی شماره تلفن هستید، تلگرام یک کد تأیید به این شماره تلفن ارسال می کند. به هیچ وجه نمی توان بدون وارد کردن کد تأیید ادامه داد. با این وجود ساخت شماره جعلی برای تلگرام نیز وجود دارد که نمی تواند قانونی باشد.

2- چرا تلگرام به شماره تلفن من نیاز دارد؟

داشتن شماره تلفن برای جلوگیری از ساخت حساب های کاربری ربات و ایجاد خودکار حساب طراحی شده است. پس از ارائه شماره تلفن به برنامه تلگرام، یک تماس صوتی یا پیام کوتاه متنی حاوی کد تأیید دریافت خواهید کرد که در ادامه برای تأیید حساب تلگرام خود باید این کد را وارد کنید.

3- آیا می توانم با یک شماره تلفن دو حساب تلگرام داشته باشم؟

می توانید حداکثر سه حساب با شماره تلفن های مختلف به برنامه تلگرام خود اضافه کنید و سپس به سرعت از منوی کناری بین آنها جابجا شوید. نوتیفیکیشن ها از همه حساب ها برای شما نمایش داده می شوند مگر اینکه تنظیمات نوتیفیکیشن برنامه ها را تغییر داده باشید.

4- آیا می توانم 2 حساب تلگرام داشته باشم؟

بله. تلگرام از اضافه کردن حداکثر سه حساب با شماره تلفن های مختلف پشتیبانی می کند. می توانید بین آنها جابجا شوید و نوتیفیکیشن های مربوط به هر حساب را دریافت کنید مگر این که تنظیمات آن را تغییر داده باشید.

5-چگونه می توانم برای حساب کاربری تلگرامم تیک آبی بگیرم؟

متاسفم، تلگرام به حساب های کاربران معمولی و در لحظه تیک آبی نمی دهد. تیک آبی تنها برای کانال های رسمی و ربات های بزرگ و فعال داده می شود.

6- چگونه می توانم حساب تلگرامم را ناشناس کنم؟

اگر می خواهید از شخصی دوری کنید یا می خواهید بدون دیده شدن چت کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در برنامه تلگرام وارد «setting» شوید.
  • «حریم خصوصی و امنیت» را انتخاب کنید.
  • روی «آخرین مشاهده» ضربه بزنید.
  • یکی از گزینه های «همه»، «مخاطبین من» یا «هیچ کس» را انتخاب کنید. همچنین می توانید موارد استثنا را تنظیم کنید.

7- چگونه می توانم شماره تلگرام شخصی را پیدا کنم؟

در تلگرام شماره هر شخص تنها برای کسانی مشخص است که جزء مخاطبین او باشد و در واقع دو طرف شماره یکدیگر را داشته باشند. متأسفانه Bot API تلگرام شماره تلفن را بر نمی گرداند. به جای آن یا باید از روش های API تلگرام استفاده کنید یا اینکه صریحاً از کاربر بخواهید که شماره تلفن را به شما بدهد.

8- از کجا بدانم که شخصی شماره من را در تلگرام ذخیره کرده است؟

فهمیدن این موضوع خیلی راحت.

  • شماره تلفن را از برنامه مخاطبین خود حذف کنید (اگر شماره او را ذخیره کرده اید)
  • منتظر بمانید تا مخاطبین روی برنامه تلگرام سینک شوند.
  • اگر هنوز می توانید شماره تلفن آن شخص را ببینید، 100 درصد مطئمن باشید که آن شخص شماره شما را ذخیره کرده است.

9-وقتی شماره تلفن تلگرامم را تغییر می دهم چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شماره تلفن در تلگرام را تغییر می دهید، این شماره در پروفایل تلگرام شما به طور خودکار به روزرسانی می شود. اگر سیم کارت خود را تغییر داده اید، به پروفایل خود بروید و شماره تلفن را به روزرسانی کنید. از این لحظه به بعد، مخاطبین شما تلگرام شما را با شماره جدیدتان خواهند دید و نیازی نیست به آنها اطلاع دهید.

10- چگونه می توانم به حساب قدیمی تلگرام خود دسترسی پیدا کنم؟

برنامه تلگرام را در مرورگر وب خود باز کنید و سعی کنید مانند همیشه با استفاده از شماره تلفن خود، مثل قبل وارد حساب خود شوید. اکنون، می بینید که یک پیام جدید در صفحه رایانه شما ظاهر می شود که به شما می گوید یک کد تأیید به تلفن شما ارسال شده اید و از شما می خواهد آن کد را در قسمت انتخاب شده وارد کنید.

مطالب مرتبط

19 thoughts on “چگونگی ورود به تلگرام بدون شماره و کد

  1. blank داوود گفت:

    Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and also the rest of the site is very good.

  2. blank شهلا گفت:

    سلام خسته نباشید من گوشیم رو عوض کردم و به گوشی قبلی دسترسی ندارم و الان که میخوام وارد اکانت بشم میگه کد رو به اکانت تلگرام شما ارسال کردیم وقتی هم میگم کد برام نیامده… میزنه شما اکانت دارید و کد به اون ارسال میشه چه کار کنم دلیت اکانت هم نمیشه کرد!

    1. blank دهقان گفت:

      متاسفانه این مشکل رایجی است که ممکن است پیش بیاید. در اینجا چند گام کلی است که می توانید برای حل مشکل خود دنبال کنید:

      1. **دسترسی به گوشی قبلی:** اگر امکان دارد، به گوشی قبلی دسترسی پیدا کنید تا کد را ببینید و وارد اکانت خود شوید.
      2. **تماس با پشتیبانی تلگرام:** اگر به گوشی قبلی دسترسی ندارید، می توانید با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید و شرح مشکل خود را بدهید. ممکن است بتوانند کمکی به شما کنند.
      3. **بررسی تنظیمات امنیتی:** اگر تنظیمات امنیتی خاصی برای اکانت خود انجام داده اید، مانند تایید دو مرحله ای، مطمئن شوید که اطلاعات لازم برای بازیابی اکانت خود را دارید.
      4. **ساخت اکانت جدید:** اگر هیچ یک از راه حل های فوق کار نکرد، ممکن است باید اکانت جدیدی ایجاد کنید. این گزینه آخری است و تنها در صورتی که هیچ راه دیگری ندارید، انجام دهید.

      توجه داشته باشید که هر گام ممکن است زمان بر باشد و نیاز به صبر دارد. امیدوارم که بتوانید مشکل خود را حل کنید.

  3. blank شهریار گفت:

    ایا با گوشی های نوکیا مدل 2019 که صفحه وب ندارند نیز میشود تلگرام را ساخت چون چند سال پیش خودم اینجوری ساختم و مثل اینکه گوشیت حتما باید صفحه وب داشته باشه من رو کامپیوتر میخوام نصب کتنم با یه شماره موبایل معمولی آیا این کار انجام شدنی هست

    1. blank دهقان گفت:

      برای داشتن تلگرام روی دسکتاپ نیازی به گوشی هوشمند ندارید، به راحتی اپ دسکتاپ تلگرام را نصب کنید و کدی که به شماره تلفن شما پیامک می شود را وارد کنید و تمام

  4. blank آزاد گفت:

    سلام
    من در یک سفر در خارج از کشور هستم ،،و سیمکارتم رو هم با خودم اوردم،حالا دخترم که روی سیمکارت من یه اکانت تلگرام زده،،به اکانتش احتیاج داره،،چطور میتونم اکانت رو روی گوشیم بر گردونم ،،اینجا سیمکارتم کار نمیکنه

    1. blank دهقان گفت:

      متاسفانه، اگر شما دسترسی به سیم کارت خود نداشته باشید و نتوانید کد تأیید را دریافت کنید، نمی‌توانید به حساب تلگرام خود دسترسی پیدا کنید. اما می‌توانید یک شماره مجازی از پلتفرم Fragment خریداری کنید و با استفاده از آن یک حساب تلگرام جدید بسازید. این روش برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌خواهند شماره تلفن واقعی خود را به تلگرام متصل کنند مناسب است.

  5. blank ندا کاظمی گفت:

    سلام یه گزینه ای داخل تلگرام من فعال شده که دستگاه های قدیمی بتونن بدون کد وارد برنامه بشن حالا با دستگاه قدیمی میخوام وارد اکانتم بشم حتی با کد هم وارد نمیشه اون گزینه رو چطور غیر فعال کنم‌

    1. blank دهقان گفت:

      برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:
      وارد تلگرام شوید و به تنظیمات بروید.
      به قسمت حساب کاربری بروید و روی شماره تلفن خود کلیک کنید.
      روی گزینه‌ی دستگاه‌های قدیمی بدون کد کلیک کنید و آن را غیرفعال کنید.
      با این کار، دستگاه‌های قدیمی نمی‌توانند بدون دریافت کد وارد حساب شما شوند و شما می‌توانید با اطمینان از تلگرام استفاده کنید

  6. blank النا گفت:

    سلام
    من گوشیم گم شده و الان میخام تلگرامم رو روق ی گوشی دیگه نصب کنم میگه کد ب تلگرامی ک رو گوشیتونه نصبه ارسال شده، درحالی ک من به دلیل دزدیده شدن گوشیم دیگه بهش دسترسی ندارم، حالا چیکار باید کنم؟

  7. blank me گفت:

    سلام من تلگرامم و حذف کردم و الان وقتی که میخوام وارد بشم میزنه کد به تلگرامتون اومده من تلگرامم حذف شده و ندارم و نمیتونم وارد شم و کد رو داشته باشم
    ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏

    1. blank Amirhosein گفت:

      سلام
      من از برنامه خارج شدم دوباره میخام وارد اکانتم بشم میگه کد به تلگرام شما ارسال شده در حالی که من دسترسی ندارم
      لطفاً راهنمایی کنید.

      1. blank دهقان گفت:

        سلام از طریق تلگرام وب و با کامپیوتر امتحان کنید.

      2. blank دهقان گفت:

        اگر کد تایید را دریافت نمی کنید، شما می توانید گزینه “کد را دریافت نکرده ام” را انتخاب کنید و سپس گزینه “با پشتیبانی تماس بگیرید” را بزنید. باید چند سوال را پاسخ دهید تا هویت خود را ثابت کنید و سپس پشتیبانی می تواند شماره تلفن شما را بازیابی کند

  8. blank محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من سیم کارتمو گم کردم بعد باطلش کردم حالا چتوری میتونم با همون شماره به تلگرام قبلیم برگردم

  9. blank d گفت:

    سلام روزتون بخیر اکانت تلگرام من به دلیل log out کردن همه دستگاه ها کاملا از دسترسم خارح شده و کلا نه اجازه ورود میده و اس ام اس کد ورود ارسال میشه نه احازه دلیلت اکانت داده میشه …باید چه کار کنم؟

  10. blank XW HACKER گفت:

    سلام اکانت من بدلیل امورش هک و اینا بن شده چیکار کنم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. وقتتون بخیر. باید به تلگرام پیام بدید و ازشون درخواست کنید که شما را از حالت بن دربیارند. همچنین می توانید مقاله آموزش حل مشکل خطای فون نامبر فلود را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *