ترفند شبکه های اجتماعی

اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

نحوه اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران و اینکه آن را ذخیره کرده است یا خیر؟ اصلا تبلیغات مربوط به وجود این برنامه ها حقیقت دارد؟

مطمئنا در فضای مجازی بدلیل سرک کشیدن افراد در اکانت های دیگران، این حس را بوجود می آورد که کنجکاو شویم که چه کسانی پروفایل ما را مشاهده می کنند تا بتوانیم کنترل بیشتری بر روی پروفایل خود داشته باشیم. اول از همه به اطلاع تان برسانیم که تلگرام چنین قابلیتی ندارد و هر کاربری می تواند هر روز پروفایل شما را چک کند بدون اینکه شما بویی ببرید.گاهی اوقات ما فردی را بلاک کرده ایم ولی آن فرد با اکانت شخص دیگری براحتی عکس های پروفایل ما را می بیند. در صورتی که نمی خواهید هر کسی پروفایل شما را ببیند براحتی می توانید به قسمت مخفی کردن عکس پروفایل بروید و توضیحات ما را در این مورد مطالعه کنید.

اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

جهت آموزش نحوه ی مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام اینجا کلیک کنید.

اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران: آموزش

برنامه ی تلگرام، برای حریم خصوصی و امنیت کاربرانش ارزش بالایی قائل است و اگر قرار باشد چنین امکانی وجود داشته باشد، صد در صد باید توسط شرکت تلگرام این قابلیت، اضافه گردد و توصیه ی ما این است به هیچ عنوان باور نکنید که چنین برنامه هایی وجود دارد و حتی تبلیغات در مورد رباتی که بتواند متوجه این شود که چه کسی پروفایل شما را چک می کند، وجود ندارد. برخی مواقع بعضی از کاربران گول این تبلیغات را می خورند و با نصب این برنامه ها نه تنها متوجه چک کننده پروفایل شان نمی شوند بلکه امنیت اکانت و حساب کاربری خود را به خطر می اندازند. به شما باید بگوییم به هیچ عنوان نمی توان افرادی که پروفایل شما را می بینند را پیدا کرد.

چگونه بفهمیم عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران چک شده است؟

چند وقتی است که برنامه ای به نام چکر پروفایل تلگرام (Telegram Profile visitor) در دهان ها می چرخد و تبلیغات آن را بر روی صفحه ی گوشی خود می بینیم. ما برای اینکه بتوانیم، بررسی کنیم که آیا این برنامه وجود دارد یا جعلی است از آن استفاده کردیم و موفق به این کار نشدیم. همین طور بات هایی به نام های ربات چک پروفایل، ربات تلگرام چکر و … هستند که همیشه تبلیغ می کنند که می توانند به شما بگویند که چه کسانی پروفایل شما را چک می کنند و تبلیغات آن ها را در جاهای مختلف مثل کانال ها و گروهها و فیسبوک و توییتر و … دیده ایم ولی تا کنون به شما قول می دهیم این برنامه ها دروغین و فیک هستند و بعد از نصب متوجه می شوید که چنین کاری نمی کنند.

در صورتی که برنامه ای توسط تیم ما بررسی شد و به واقعی بودن آن پی بردیم حتما آن را به شما معرفی می کنیم. از کاربران هم درخواست داریم در صورتی که بات یا برنامه ای را می شناسند که واقعا حقیقی است و این کار را انجام می دهد در قسمت دیدگاه به دوستان دیگر آن را معرفی کنند.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

  1. blank Fariba sadat گفت:

    خوب بود مطالب تون

    1. blank دهقان گفت:

      ممنونم از صفحه ترفندهای اندروید ما دیدن کنید

  2. blank Fariba sadat گفت:

    تا حالا امتحان نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *