ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش دیلیت اکانت تلگرام و حذف حساب کاربری

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

چگونه تلگرام خود را دیلیت اکانت کنیم؟ گاهی اوقات کاربری به خاطر شرایطی که برای او پیش آمده، خواهان حذف اکانتش در تلگرام ایکس یا طلایی یا هاتگرام و …. است در این صورت باید از طریق گوگل یا مستقیما به سایت حذف تلگرام وارد شود. در مقاله ی زیر هم به کمک تصاویر و هم ویدئویی بصورت کامل نحوه ی حذف اکانت را به شما توضیح خواهیم داد. در اول کار بگوییم که با این کار کلیه ی گروه ها، چت ها، کانال هایتان حذف می گردد و راهی برای بازیابی آنها نیست، و دیلیت اکانت بدون کد و پسورد امکان پذیر نیست.

مقاله ی ما را تا انتها بصورت کامل مطالعه کنید و بعد شروع به حذف اکانت خود کنید چون امکان دارد بعد پشیمان شوید که بعد از دیلیت اکانت دیگر راهی برای بازگرداندن نیست. قابل توجه است که هر تلگرامی که دارید چه تلگرام رسمی یا طلایی یا پلاس و موبوگرام هیچ تفاوتی با هم ندارند و نحوه ی دیلیت اکانت در آنها یکی می باشد.

نکات قابل توجه قبل از شروع به انجام دیلیت اکانت

وقتی اکانت خود را حذف کردید می توانید با همان شماره وارد شوید ولی انگار بار اول است که تلگرام را نصب می کنید یعنی هیچ اطلاعاتی در آن موجود نیست و همه با دیلیت اکانت، حذف شده و غیر قابل برگرداندن هستند.

اگر هدف تان از حذف اکانت، خروج از ریپورت هست، این را باید بدانید دیلیت اکانت هیچ کمکی در این مورد به شما نمی کند و به این هدف، حساب کاربری خود را حذف نکنید. برای رفع بلاک و نحوه خارج شدن از ریپورت به مطالب مربوط به این مورد در سایت ما مراجعه نمایید تا توضیحات کاملی به شما داده شود.

اگر در یک مدت کوتاه، چند بار اکانت خود را حذف کنید، به دلیل اینکه شماره شما فلود می شود، شما محروم شده و تا مدتی با این شماره نمی توانید وارد شوید. هر چه این کار را بیشتر انجام دهید دوره ای که تلگرام به شما اجازه ورود نمی دهد، بیشتر می شود و برای اینکه بتوانید با آیدی قبلی خود وارد شوید قبل از  detective اکانت، آیدی تان را تغییر دهید تا برای ثبت جدید آن به مشکل برنخورید.

آموزش پله به پله ی دیلیت اکانت به صورت تصویری

برای انجام آسان تر و راحت تر دیلیت اکانت، ویدئویی را که برای شما قرار داده ایم، مشاهده نمایید. فقط برای باز شدن پیوند باید از برنامه های عبور از تحریم استفاده نمایید.

لینک فیلم  https://telegramgap.ir/delete-account-telegram/.

توضیح نحوه ی دیلیت اکانت در تلگرام

در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید و خواهان حذف اکانت خود هستید اول از همه به مرور گر گوشی خود وارد شوید و مستقیما به آدرس https://my.telegram.org/deactivate مراجعه نمایید و شماره خود را بصورت انگلیسی و با کد +98 وارد نمایید.

سایت اعلام شده نزدیک به دو سال است که در کشور ما بالا نمی آید و ورود به آن با آی پی ایران امکان پذیر نیست و باید آی پی را تغییر دهید.

blank

بعد از وارد کردن شماره، کدی به تلگرام شما فرستاده می شود که آن را فراموش نکنید تا در سایت مورد نظر وارد نمایید، کد فرستاده شده، فقط قابل ارسال به تلگرام است و به پیامک گوشی نمی آید.

برای مشاهده آموزش کامل حذف اکانت تلگرام اینجا کلیک کنید.

blank

وقت آن است که در قسمت پایین تر از شماره، کد ارسالی را تایپ کنید، کد را بادقت و با رعایت حروف کوچک و بزرگ بزنید. و بعد sing in را انتخاب کنید.

blank

در قسمت بعد باید گزینه دیلیت اکانت (Delete Account) را انتخاب کنید و گزینه ی سوم مربوط به وقتی است که عملیات انجام نشده و شما درخواست شروع مجدد مراحل قبل را دارید.

blank

در مرحله ی بعد متنی نمایان می شود که توضیح کاملی در مورد اینکه با حذف اکانت تان چه بر سر تلگرامتان می آید، به شما داده می شود و کادر مستطیلی شکل برای این است که اگر تمایل دارید توضیح کوتاهی در مورد دلیل حذف اکانت خود بنویسید که کاملا اختیاری است. و بعد گزینه ی پایین صفحه یعنی Delete My Account  را انتخاب نمایید.

blank

در آخر از شما سوال می کند که مطمئن به انجام این کار هستید، اگر مشکلی نیست، گزینه ای که با رنگ قرمز مشخص گردیده و Yes delete my account را نشان می دهد را انتخاب کنید و اگر گزینه ی سبز را بزنید، عملیات لغو می گردد.

blank

حذف خودکار اکانت تلگرام

برخی کاربران بیان می کنند که بعد از اینکه چند ماه از تلگرام خود استفاده نمی کنند، برای ورود به آن، باید از اول شروع کنند و اطلاعات قبلی شان حذف شده و می خواهند بدانند چه اتفاقی افتاده است و نگران هک شدن حساب کاربری شان هستند. این مورد بدلیل تنظیمات پیش فرض تلگرام است در بخش Privacy and Security گزینه ای برای حذف خودکار تلگرام وجود دارد و زمان آن از یک ماه تا یک سال وجود دارد و آن را روی یک سال تنظیم کنید که اگر نتوانستید مدتی به تلگرام تان سر بزنید به صورت خودکار حذف نشود.

برنامه دیلیت اکانت تلگرام

در صورتی که مراحل بالا را نتوانستید انجام دهید و در انجام آن موفق نبودید برنامه ای که برای این کار پایه ریزی شده است را دانلود و از طریق آن اکانت خود را حذف کنید، ولی پیشنهاد ما دیلیت اکانت از طریق سایت می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *