ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی حذف اینستاگرام برای همیشه

چگونگی حذف اینستاگرام برای همیشه

گاهی اوقات کاربرانی به هر دلیل شخصی یا حتی بی دلیل تصمیم می گیرند از شبکه های مجازی دور شوند و تمایل دارند برای مدتی از این فضاها خارج شوند. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که دوست دارید همین الان، اینستاگرام خود را حذف کنید و به دلیل مزاحمت یا دلایل کاری و هر چیز دیگری تصمیم به حذف حساب کاربری خود در اینستاگرام گرفته اید مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید، زیرا اطلاعات کاملی برای انجام این کار در این مقاله آمده است.

نکته ی قابل توجه قبل از حذف حساب کاربری در اینستاگرام این است که، بعد از پاک شدن اکانت تان، تمامی اطلاعات صفحه ی شما پاک خواهد شد، و دسترسی به آنها وجود نخواهد داشت، پست هایتان، پست هایی که از کاربران دیگر ذخیره کرده اید و از همه مهم تر فالوورهایتان را کامل از دست خواهید داد. پس ابتدا برای حذف اکانت، از این کار مطمئن شوید و اگر نیاز به اطلاعاتی دارید، از آنها اسکرین شات یا بک آپ تهیه کنید.

فقط قبل از حذف، این سوال را از خود بپرسید که چرا به جای پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام خود، به کسب و کاری فکر نکنم و چرا فعالیتی را شروع نکنم که باعث بدست آمدن درآمدی خواهد بود. چرا بسیاری از کاربران با افزایش فالوورهای خود، چنین پول های هنگفتی بدست می آورند، چرا من نه!!

راه های حذف اکانت اینستاگرام

راه اول) Delete کردن حساب کاربری اینستاگرام به صورت موقت

این نوع از پاک کردن اینستاگرام بدین صورت است که، اطلاعات شما به صورت دست نخورده در اینستاگرام باقی می ماند و فقط شما از حساب کاربری تان برای مدتی خارج شده و در هر شرایطی که به اینستاگرام برگردید، می توانید به صفحه خود برگشته و فعالیت خود را از سر بگیرید و با این کار صفحه ی شما از چشم کاربران دیگر و فالوورهایتان پنهان خواهد شد و تمامی چت ها، ویدئو، لایک و فالوورها در صفحه خواهند ماند تا شما مجدداً به آن صفحه بازگردید. این روش موقتی را به نام دی اکتیو کردن اینستاگرام می شناسند و به این معنی ست که برای شما راه برگشت وجود دارد.

blank

راه دوم) حذف کامل اینستاگرام

وقتی تصمیم به حذف کامل اینستاگرام می گیرید، بدین معنی ست که شما به این صفحه بر نمی گردید و به این دلیل اینستاگرام همه ی اطلاعات شما را پاک می کند و اکانت شما با نام کاربری تان، دیگر در اینستاگرام موجود نیست. پس اول راجع به این موضوع فکر کنید، صفحه ی خود را حسابی بررسی کنید، که آیا چیزی برای پشیمانی وجود ندارد و بعد از گرفتن تصمیم قطعی خود، این کار را انجام دهید و اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کنید.

اتفاقات بعد از حذف کامل اینستاگرام

کاربرانی هستند که تصمیم خود را در این مورد می گیرند، ولی بعضی از نکات را نمی دانند، پس این نکات را قبل از حذف بخوانید:

1) از بین رفتن نام کاربری: وقتی اکانت خود را حذف می کنید، نه خودتان و نه دیگران نمی توانند اکانتی با این نام بسازند.

2) نامعتبر شدن ایمیل برای اینستاگرام: وقتی شروع به ایجاد اکانت کردید ایمیلی را در ابتدای کار وارد می کنید. وقتی اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، ایمیل برای ایسنتاگرام نامعتبر شناخته می شود و هیچ فردی و حتی خودتان نمی توانید از این ایمیل برای ساخت یک اکانت جدید استفاده کنید. پس قبل از حذف به قسمت Edit Profile رفته و در این بخش ایمیل خود را حذف کنید، یا تغییر دهید یا حتی یک ایمیل الکی وارد نمایید.

3) ناممکن بودن راه برگشت: اگر اکانت خود را حذف کنید حتی از طریق شرکت اینستاگرام هم نمی توانید، برگردید.

نکته: اگر تصمیم گرفته اید فعلاً و برای مدتی اینستاگرام را ترک کنید، پس به جای حذف کامل حساب کاربری خود در اینستاگرام، آن را دی اکتیو (حذف موقتی) کنید.

قرار دادن پست در اینستاگرام با کامپیوتر را مطالعه کنید.

تصمیم قطعی برای حذف کامل اکانت اینستاگرام

برای این کار باید به قسمت لینک دیلیت کردن اکانت اینستاگرام وارد شوید و باقی مراحل را طبق توضیحات زیر پیش بروید و انجام دهید:

مرحله اول:

وقتی وارد لینک دیلیت اکانت شدید و صفحه ی آن برای شما باز شد، پنجره ای جلوی شما قابل مشاهده است که مربوط به صفحه ی حذف اکانت اینستاگرام می باشد، در اینجا باید نام کاربری و رمز عبور خود را بدانید و در قسمت های مربوط به خودشان وارد نمایید. بعد از آن در این صفحه، دلیل حذف اکانت اینستاگرام تان را از شما خواسته است، در صورت تمایل می توانید دلیل حذف اکانت خود را وارد کنید و اگر دوست ندارید به این سوال پاسخ دهید و برای شما پاسخ به آن اهمیتی ندارد، با زدن بر روی گزینه ی Something else این قسمت را رد کنید.

blank

مرحله دوم:

بعد از بخشی که مربوط به دلیل حذف اکانت اینستاگرام است، صفحه ی کوچکی روبروی شما نمایان خواهد شد، که مربوط به وارد کردن رمز عبورتان می باشد. وقتی رمز عبور خود را وارد کردید، عبارتی به رنگ قرمز که جمله ی permanently delete my account در آن وجود دارد، مشخص است، در اینجا این جمله را لمس کنید.

blank

مرحله آخر:

این مرحله، مرحله تکرار این سوال است که آیا از حذف اکانت خود در اینستاگرام اطمینان کافی دارید؟ و اگر تصمیم قطعی خود را برای انجام این کار گرفته باشید، باید تایید کنید تا اکانت خود را برای همیشه از دسترس خارج نمایید و دیگر اکانتی به این نام وجود نخواهد داشت.

blank

اگر سه مرحله بالا را با دقت و به درستی انجام داده اید و به مشکلی در طول مسیر برنخورده باشید، پیغام زیر پیش روی شما ظاهر می گردد که نشان از این دارد که اکانت شما برای همیشه پاک شده است.

این کار یعنی حذف کامل اکانت اینستاگرام در حالت طبیعی و معمولی از چند ساعت تا یک روز طول می کشد، پس کمی صبر کنید و شاید در همان لحظه اتفاق نیفتد ولی با طی کردن مراحل بالا مطمئن باشید این اتفاق رخ می دهد.

blank

درست است! شما موفق به حذف کامل اکانت خود شدید و دیگر صفحه ای با این نام کاربری نخواهد بود و آن را اصطلاحاً نابود کرده اید. حتی می توانید با گوشی شخص دیگری این موضوع را چک کنید به قسمت جستجو بروید و نام کاربری خود را سرچ نمایید. همانطور که مشاهده می کنید چنین اکانتی وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *