ترفند شبکه های اجتماعی

قرار دادن پست در اینستاگرام با کامپیوتر

قرار دادن پست در اینستاگرام با کامپیوتر

گاهی اوقات بسیاری از کاربران در کامپیوتر به تصویر یا ویدئویی جذاب بر می خورند و حوصله ی اینکه ابتدا به گوشی خود منتقل کرده و از طریق گوشی آن را در اینستاگرام به پست یا استوری تبدیل کنند، ندارند و دوست دارند با کامپیوتر این کار را انجام دهند و در حالتی دیگر مشکلی برای گوشی تان پیش آمده و امکان پست گذاشتن با گوشی را ندارید و نگرانید که در مدتی که مشکل گوشی خود را حل می کنید، با صفحه ی اینستاگرام و مشتریان خود چه کنیم؟ زیرای بسیار از کاربران دارای صفحه ی کسب و کار لحظه به لحظه، صفحه ی خود را چک می کنند، کامنت ها را می بینند، به آنها پاسخ می دهند و هر روز یک یا دو پست در صفحه ی خود قرار می دهند. در اینجا به شما می گوییم، اصلاً جای نگرانی نیست، با کامپیوتر می توانید به راحتی به صفحه خود بروید، و پست خود را در آنجا با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. فقط باید به مرورگر کامپیوتر خود وارد شوید و اصلا نیازی به برنامه و نرم افزار دیگری نیست. پس با ما برای آموزش نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق کامپیوتر همراه باشید و توضیحات ما که با تصاویر مربوط به هر قسمت و بخش آمده است با دقت مطالعه کنید، تا بتوانید این کار را انجام داده و تعامل با کاربران تان را از دست ندهید.

فقط قبل از شروع باید بگوییم چون بسیاری از کاربران ما از مرورگر کروم استفاده می کنند، پس آموزش خود را با این مرورگر پیش می بریم. البته اگر از مرورگرهای دیگر هم استفاده می کنید در بخش ایده ها و نظرات به ما اعلام نمایید تا آموزش با این مرورگرها را نیز برای کاربران خود قرار دهیم.

نحوه ی قرار دادن پست در اینستاگرام با استفاده از مرورگر کروم

در هر قسمت به توضیحات نوشته شده، با تصاویر مربوط به آن توجه نمایید تا مطالب برای شما قابل فهم تر بوده و راحت تر بوده و بتوانید این مراحل را به درستی سپری کنید. به قسمت برنامه های کامپیوتر خود بروید و مرورگر کروم خود را باز کنید:

مرحله 1) کلیک بر روی گزینه ی بیشتر (علامت سه نقطه)

بعد از باز کردن مرورگر کروم خود، بر روی آیکون بیشتر (علامت سه نقطه) کلیک کنید. این گزینه در بالا و در سمت راست صفحه ی مرورگر شما قرار دارد. و با کلیک بر روی آن صفحه ی کوچکی باز می شود، که منویی در آن قرار دارد.

blank

مرحله 2) انتخاب گزینه ی developer tools

بعد از ورود به منوی گفته شده در بالا، گزینه های زیادی را جلوی خود می بینید ولی باید گزینه ی more tools (ابزار بیشتر) را بیابید و نشانگر خود را بر روی گزینه ی more tools برای چند ثانیه نگه دارید، در این حالت صفحه ای جدید به شما نمایش داده می شود. و در صفحه ای که پیش روی شماست، گزینه ی developer tools (ابزار توسعه دهنده) را پیدا کنید و آن را انتخاب نمایید.

blank

مرحله 3) ورود به صفحه ی اینستاگرام

در اینجا صفحه ی کامپیوتر شما به دو قسمت تقسیم می شود. در سمت راست خود بر روی گزینه ی موبایل بزنید و از این اطمینان حاصل کنید که رنگ آن به رنگ آبی در آمده است. وقتی این آیکون به رنگ آبی شود، نشان از فعال بودن این گزینه دارد در غیر این صورت فعال نیست.

حالا در صفحه ی گوگل آدرس instagram.com را وارد نموده و منتظر شوید تا به سایت اینستاگرام وارد شوید.

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در اینستاگرام را مطالعه کنید.

blank

مرحله 4): ورود به صفحه ی خود در اینستاگرام

وقتی به وب سایت اینستاگرام وارد می شوید، می توانید، نام کاربری خود را وارد کرده و رمز عبور خود را بزنید تا بتوانید به صفحه ی اینستاگرام تان وارد شوید.

blank

مرحله 5) عمل کردن اینستاگرام به حالت موبایل

در اینجا می بینید که صفحه اینستاگرامی که باز شده، همانند صفحه ی شما در موبایل تان می باشد و کار کردن با آن بسیار راحت بوده زیرا با صفحه ی قبلی شما تفاوت چندانی نخواهد داشت. حالا بر روی علامت + که در پایین صفحه ی مقابل تان می باشد، بزنید:

blank

مرحله 6) آپلود تصاویر و ویدئوهای دلخواه تان در اینستاگرام

وقتی بر علامت + کلیک می کنید، صفحه ای که برای شما نمایان می شود، برای این است که عکس خود را از پوشه های موجود در کامپیوترتان پیدا کنید و سپس بعد از انتخاب عکس مورد نظر، بر روی گزینه ی Open کلیک نمایید. در اینجا عکس انتخابی شما، در صفحه ی اینستاگرام تان در بخش پست آپلود می گردد.

blank

مرحله 7) ویرایش و Edit عکس

بعد از انتخاب عکس همانند موبایل می توان بر روی آن تغییراتی ایجاد کرد و ویرایش دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنید و حالا بر روی گزینه ی Next بزنید.

blank

مرحله 8) انجام موفق قرار دادن پست در اینستاگرام

تا اینجا تقریبا کار قرار دادن پست، به اتمام رسیده و با زدن بر روی گزینه ی Next، فقط باید کپش دلخواه تان را تایپ کنید و مرحله نهایی قرار دادن پست را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این قسمت اگر تمایل داشته باشید می توان لوکیش عکس را نیز اضافه کنید و با زدن بر روی گزینه ی Share، کار تمام شده و عکس شما برای فالوورهای تان منتشر و به اشتراک گذاشته شده است.

blank

حرف آخر

پس می توان با مرورگر کروم در کامپیوتر، پست دلخواه خود را قرار دهید. هدف ما در این مقاله این بوده است که با توضیحاتی کوتاه به شما نحوه قرار دادن پست از طریق کامپیوتر را یاد بدهیم. مراحل بالا را با دقت بخوانید و مطمئن باشید، اگر در هر شرایطی نتوانستید و یا نخواستید از طریق گوشی تان وارد صفحه اینستاگرام خود شوید، اصلاً جای نگرانی نیست و به سادگی می توان از مسیر گفته شده به اینستاگرام خود راه یابید و پست دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. اگر مرور گر شما فایرفاکس یا سافاری بود در بخش ایده ها و نظرات بفرمایید، تا توضیحات و آموزش مربوط به این مرورگرها را در خدمتتان قرار دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *