ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی تغییر زبان تلگرام به زبان فارسی

تغییر زبان تلگرام به زبان فارسی

سوال کاربران این است که چگونه تلگرام را به فارسی تغییر زبان  دهم؟ در پاسخ باید گفت، اگر می خواهید بدون هیچ ربات و یا برنامه ای، زبان تلگرام خود را در دستگاه های اندروید، آیفون و PC به فارسی تغییر دهید، آموزش ما را مطالعه کنید.

با وجود بالا بودن تعداد کاربران ایرانی در تلگرام، متاسفانه تا مدت ها زبان فارسی در منوی زبان های تلگرام آورده نشده بود. اکنون در نسخه های به روز رسانی شده و آپدیت تلگرام، زبان فارسی برای نسخه ی اندروید و ios آورده شده است و در تلگرام های ویندوز نیز به زودی افزوده می شود. وقتی زبان تلگرام به صورت انگلیسی باشد خیلی از کاربران برای استفاده از آن دچار مشکل شده و نمی توانند خیلی از کارهای مربوط به تنظیمات تلگرام را خودشان شخصاً انجام دهند. ولی وقتی منوی آن فارسی است کاربران زیادی که با منوی آن بیگانه بودند به راحتی از آن استفاده می کنند.

نحوه تغییر زبان تلگرام از انگلیسی به فارسی

برای تغییر زبان، اول از همه وارد تنظیمات تلگرام شده و بر روی گزینه ی Language  زده و از بین منوی زبان های مختلف، زبان فارسی را برگزینید. به راحتی از منوی فارسی تلگرام و قسمت های دیگری که به فارسی نمایش داده می شود لذت ببرید و دیگر با فضای آن بیگانه نیستید و می دانید هر قسمت از تلگرام مربوط به چیست.

آموزش تصویری تغییر زبان تلگرام در موبایل را مشاهده کنید.

blank

یکی از دلایلی که خیلی از کاربران به دنبال نصب تلگرام های غیر رسمی مانند موبوگرام، پلاس، طلایی و … بودند، فارسی بودن منوی آنها بود ولی اکنون که تلگرام اصلی نیز زبان فارسی را پشتیبانی می کند، دیگر نیاز به استفاده از غیر رسمی ها نیست و تلگرام اصلی را از گوگل پلی نصب کنید و لذت ببرید زیرا استفاده از تلگرام های دیگر امکان دارد که حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد. اگر از تلگرام های دیگر استفاده می کنید سعی کنید عکس ها و نوشته هایی که خیلی برای شما مهم هستند، ارسال یا دریافت نکنید.

قابل توجه است که بدانید وقتی زبان فارسی را انتخاب می کنیم به طبع نوشته های تلگرام از راست به چپ می شوند.

در حال حاضر که ما این مقاله را می نویسیم، برای تلگرام ویندوز، هنوز زبان فارسی آورده نشده است، ولی اگر روزی اضافه شد به منوی تلگرام بروید و با وارد شدن به بخش Change Language، زبان فارسی را انتخاب نمایید.

نحوه تغییر زبان در تلگرام ایکس

برای تغییر زبان در تلگرام ایکس همانند تلگرام اصلی، اول از همه وارد تنظیمات تلگرام شده و بر روی گزینه ی Language  بزنید و از بین منوی زبان های مختلف، زبان فارسی یا Persian  را انتخاب کنید. اگر می بینید که در لیست زبان فارسی نیست. مطمئنا تلگرام ایکس شما به روز رسانی نیست و باید آن را آپدیت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *