ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی بازیابی رمز دوم در تلگرام

چگونگی بازیابی رمز دوم در تلگرام

چگونه رمز دوم تلگرام را بازیابی کنیم؟ از قابلیت های تلگرام برای خودداری از دسترسی افراد سودجو به اکانت شما، امکان قرار دادن رمز دوم می باشد. به این معنی که در زمان ورود به حساب کاربری کدی برای شما ارسال می شود که آن را وارد می کنید و بعد شما برای خود رمز دومی مشخص می کنید که در هنگام ورود آن رمز را وارد می کنید. اگر رمز دوم را فراموش کردید چه باید کرد؟ این رمز قابل ارسال نیست و فقط باید آن را به ذهن بسپارید. شما نمی توانید بدون آن وارد تلگرام تان شوید و امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. حالا در صورت فراموش شدن آن چه کنیم؟  برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

برای بازیابی رمز دوم حتما باید ایمیل داشته باشید. در صورت فراموش کردن رمز دوم تلگرام، به ایمیلی که از قبل در تلگرام وارد کرده اید رجوع کرده و گزینه ی Forgot Password را انتخاب کنید. تلگرام، ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد. اینجا بازیابی رمز دوم صورت می گیرد. ولی اگر ایمیلی از قبل وارد نکرده اید باید به مرحله بعد بروید و کار دیگری انجام دهید. Having Trouble Accessing your E-mail  را انتخاب کنید و سپس OK کرده و وارد مرحله ی بعد شوید.

blank

بازیابی اکانت تلگرام

اگر در هنگام تعیین رمز دوم برای تلگرام تان یک ایمیل ریکاوری قرار نداده اید. امکان دسترسی به اکانت خود را از دست داده اید و باید اکانت خود را بازیابی و ریست کنید.

بعد از انجام مراحل بالا، باید گزینه ی Reset Your Account را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا بازیابی شود. متاسفانه با ریست کردن حساب کاربری شما، همه ی اطلاعات مربوط به تلگرام تان مانند کانال ها، گروه یا چت های گفتگوهای شخصی تان حذف می شود و اگر تمام تلاش خود را برای بازیابی رمز دوم انجام داده اید و موفق نشده اید، این کار را انجام دهید.

برای آموزش بازیابی رمز عبور Gmail در صورت فراموشی اینجا کلیک کنید.

وقتی گزینه ی Reset My Account را انتخاب کنید . بعد از گذشت 7 روز اکانت شما در دسترس است. و این مدت برای جلوگیری از هک شدن در تلگرام می باشد.

blank

 نحوه ی برگرداندن رمز دوم تلگرام بدون ایمیل

این راه حل فقط برای کاربرانی است که رمز اول خود را پاک نکرده اند (کدی که در مرحله ی نصب تلگرام برای شما پیامک می شود) و در صورت دسترسی نداشتن به سیم کارت خود، از این راه حل نمی توانید بهره ای ببرید و خوشبختانه افراد دیگر هم تا وقتی که رمز اول شما را ندارند، نمی توانند از تلگرام شما استفاده کنند.

توصیه می کنیم وقتی می خواهید رمز دوم برای تلگرام خود داشته باشید، ایمیلی معتبر و در دسترس، جهت بازیابی رمز داشته باشید، که درصورت فراموش کردن آن ، بتوانید از ایمیل استفاده کرده و رمز دوم خود را برگردانید و مجبور به پاک کردن تمامی چت، گروه و کانال‌های اکانت خود نشوید.

اگر با این روش نتوانستید حساب کاربری خود را بازیابی کنید، نسخه ی جدید تلگرام را دانلود و نصب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *