ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی تغییر شماره در تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

نحوه ی تغییر شماره در تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

در صورتی که در تلگرام عضو هستید و خواهان تغییر شماره ی خود می باشید، این نوید را به شما بدهیم که این مورد امکان پذیر است. در اصل، شما می توانید شماره ی قبلی خود را با شماره ی جدید که دارید در تلگرام تغییر دهید بدون اینک اطلاعاتی را از دست بدهید و چیزی از تلگرامی قبلی تان حذف و یا پاک شود و شماره قبلی شما  حذف می شود و همه ی اطلاعتان به خط جدید منتقل می شود.

در ابتدا خط جدید را وارد گوشی خود کرده، خط نباید عضو تلگرام باشد. سپس وارد  شوید و به قسمت تنظیمات تلگرام بروید. بر روی شماره ی قبلی خود بزنید.

blank

جهت آموزش برطرف کردن مشکل باز نشدن عکس در تلگرام اینجا کلی کنید.

بعد از آن گزینه ی Change Number را انتخاب کنید . حالا ببینید با تغییر شماره چه اتفاقی رخ می دهد.

blank

اکنون وقت آن رسیده که شماره ی جدید خود را وارد کنید، سیم کارت باید در گوشی روشن باشد تا بتوانید کد ارسالی از تلگرام را بگیرید و بعد تیک بالای صفحه را بزنید.

blank

در صورت دریافت کد به شماره ی جدید، کد را وارد کرده و اوکی کنید. حال می بینید که تمام اطلاعات به خط جدید وارد می شود

برای تغییر خط در تلگرام دسکتاپ هم ابتدا وارد  ویندوز شوید، بعد وارد تنظیمات شده و در بخش info ، شماره فعلی خود را انتخاب کنید.

blank

بعد از آن گزینه ی Change Number را انتخاب کنید و OK را بزنید.

blank

در اینجا شماره جدید خود را وارد کنید و OK کنید تا کد ارسالی  به خط جدید شما ارسال شود

blank

موارد قابل توجه در تغییر شماره

  • با عوض کردن شماره، همه ی گروهها، کانال ها و مخاطبین به شماره جدید انتقال داده می شوند و به کل، شماره ی قبلی شما پاک می شود.
  • شماره تلفن جدید شما بعد از تغییر برای کسانی که شماره قبلی شما را داشته باشند قابل مشاهده می باشد و اگر می خواهید با این روش حضور خود را در تلگرام پنهان کنید این روش بی فایده است.
  • اگر قصد واگذاری سیم کارت قبلی خود را به فرد دیگری دارید، باید حساب کاربری و اکانت خود را در تلگرام حذف کنید یعنی Delete Account کنید تا فرد جدید که مالک سیم کارت شما می شود به تلگرام شما دسترسی نداشته باشد.
  • در تلگرام فارسی، موبوگرام و پلاس و … روش بالا جوابگوست و فرقی ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *