ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام

بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام

چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام بسیار ساده صورت می گیرد که در این مقاله آن را آموزش می دهیم.

آیا می‌خواهید گروه حذف شده در تلگرام را بازیابی کنید؟ تلگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا گروه‌های چت با ظرفیت تا 200 هزار نفر ایجاد کنند. به همین دلیل و به دلیل این محدودیت‌ها، تلگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ایجاد گروه‌های چت برای کلاس‌ها و موارد دیگر است که تعداد زیادی از افراد می‌توانند عضو آن باشند. وقتی به گروهی پیوستید، تمام چت‌هایی که قبلاً در آن گروه بوده‌اند، در حساب تلگرام شما نیز قابل مشاهده است.

اگر به هر دلیلی از گروه حذف شوید یا خودتان از گروه خارج شوید، چت‌ها از حساب تلگرام شما حذف می‌شوند. اما تلگرام ویژگی‌ای را ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید گروه‌های حذف شده را بازیابی کنید. برای انجام این کار، تنها نیاز به دنبال کردن چند مرحله ساده دارید. در این مقاله، ما این مراحل را بررسی و یک راهنمای گام به گام برای بازیابی گروه‌های حذف شده در تلگرام ارائه می‌دهیم.

چگونه به گروهی که اخراج شدیم برگردیم در تلگرام، بازگردانی گروه حذف شده تلگرام، برگرداندن گروه حذف شده توسط ادمین در تلگرام، چگونه به گروهی که اخراج شدیم برگردیم در تلگرام، اینها سوالاتی هستند که قصد داریم به آنها پاسخ دهیم.

بازیابی گروه‌های حذف شده در برنامه تلگرام: 5 مرحله

مرحله 1- برنامه تلگرام را باز کنید:

  • ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید. باید این برنامه روی گوشی شما نصب شده باشد و حساب کاربری شما در آن وارد شده باشد.
  • برای باز کردن برنامه، از لیست برنامه‌های نصب شده روی گوشی خود پیدا کنید و روی آیکون تلگرام که شکل یک هواپیمای کاغذی سفید روی پس‌زمینه آبی دارد، کلیک کنید.

مرحله 2- روی آیکون جستجو کلیک کنید:

  • پس از باز کردن برنامه، در گوشه بالا سمت راست صفحه، آیکونی به شکل یک ذره‌بین خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

مرحله 3- نام کاربری گروه خود را وارد کنید:

  • پس از کلیک کردن روی آیکون جستجو، یک نوار جستجو در بالای صفحه ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید و نام کاربری گروه حذف شده را وارد کنید.

مرحله 4- جستجو و کلیک کردن روی گروه خود:

  • هنگامی که نام گروه را تایپ می‌کنید، لیستی از گروه‌های مطابق با توصیف شما ظاهر می‌شود. گروه مورد نظر خود را پیدا و روی آن کلیک کنید.

مرحله 5- روی دکمه عضویت کلیک کنید و مالکیت گروه به شما انتقال پیدا می‌کند:

  • پس از باز کردن گروه، گزینه‌ای برای پیوستن به آن در پایین صفحه به شکل یک دکمه آبی رنگ ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید تا به گروه بپیوندید.

با دنبال کردن این مراحل، شما به راحتی می‌توانید گروه حذف شده تلگرام خود را بازیابی و به آن بپیوندید. تمام پیام‌هایی که قبلاً در آن گروه ارسال شده‌اند، به صورت خودکار در حساب شما ظاهر می‌شوند.

چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام

چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام

این حالتی که برای شما توضیح می دهیم مربوط به وقتی است که خودتان از گروهی لفت داده اید و گروه را حذف کرده اید و حالا پشیمان شده اید. به راحتی به تلگرام وب، اکانت خود بروید و بعد از آن به لیست گروه ها و چت های خود رفته و گروهی را که حذف کرده اید، پیدا کرده و با زدن بر روی گزینه ی Return to group، مجددا به گروه لفت داده شده، برگردید.

فقط با روش گفته شده می توانید به گروهی که از آن لفت داده اید، برگردید و به تبلیغاتی که در مورد، وجود برنامه هایی در این حوزه، توجه نکنید زیرا این برنامه ها برای شما کاری نکرده و حتی امکان نفوذ به اطلاعات شما را هم دارد.

سخن پایانی 

گاهی کاربران به دلایلی با مدیر گروهی به مشکل برمی خورند و از گروهی ریمو و اخراج می شوند و دوست دارند بدانند که چگونه به گروه که از آن حذف شده اند برگردند و تمام تلاش خود را می کنند که بتوانند در آن گروه یا سوپر گروه، عضو شوند ولی نمی شود. حالا ما به شما آموزش می دهیم که با چه ترفندی می توان به گروه بازگشت.

نکته ای که وجود دارد این است که وقتی شما از گروهی ریمو می شوید و از آن گروه اخراج می شوید، هنگام ورود به آن با پیغام  Delete this group در قسمت پایین صفحه تلگرام تان روبرو می شوید که به شما این را می گویید که این گروه را حذف کنید ولی تا وقتی شما بر روی آن نزنید، شما می توانید مطالب و پست های قبلی را برای خود داشته باشید، درست است که پست های جدید برای شما نمی آید، و همچنین نمی توانید به آن گروه وارد شده و پستی بگذارید ولی حداقل مطالب قبلی را از دست نمی دهید.

وقتی عمل اخراج شما از گروهی رخ داد، تنها کسی که می تواند شما را مجددا عضو کند، خود مدیر است اگر به او پی ام دادید و توانستید مشکل را حل کنید تا شما را برگرداند که خیلی خوب، ولی اگر موفق نشدید و آن گروه برایتان خیلی مهم است، می توانید به مطالبی که ما در همین سایت در مورد ساخت شماره مجازی داده ایم رجوع کرده و شماره ی مجازی برای خود ساخته و با آن به گروه وارد شوید. با این حالت شما به راحتی محدودیت مدیر را دور زده اید. فقط با شماره ای دیگر می توانید وارد شوید زیرا آن اکانت توسط مدیر محدود شده است.

آموزش تصویری حذف گروه تلگرام را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

4 thoughts on “چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام

  1. blank پریسا گفت:

    اصلا گروه های پاک شده توی چت لیست نسخه وب نیستش هیچکدومشون. چطور میگید برید از چت لیتس پیدا کنید!

    1. blank دهقان گفت:

      متن مقاله بهینه سازی شده است. لطفا مجددا به این مقاله مراجعه کنید

  2. blank Andia گفت:

    گروه رو خودم ایجاد کرده بودم ولی داخل وب تلگرام هیچ نشونی از گروهی که پاک شده نیست ممنون میشم اگر راهنمایی کنید🥲🙏

    1. blank دهقان گفت:

      سلام. باید اقدام خود را در قالب یک یا دو خط به تیم پشتیبانی تلگرام توضیح بدهید. لطفا از قسمت پشتیبانی به تلگرام ایمیل بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *