ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم که در این مقاله به صورت کامل به آن می پردازیم.

اینستاگرام به شما امکان می دهد محتوا را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید و این به اشتراک گذاری پست ها و محتوای رسانه ای به آنها اجازه می دهد تا با شما تعامل و ارتباط برقرار کنند. داشتن فالوورهای بیشتر مخصوصاً در صفحات تجاری که هدفشان کسب درآمد است به منزله افزایش مشتریان بیشتر و فروش بالاتر است.

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم

از اینرو در این مقاله قصد داریم نحوه افزایش فوری تعداد کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند را آموزش دهیم. امن ترین و مطمئن ترین شیوه برای انجام این کار استفاده از روش های برقراری تعامل معمولی مثل لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های سایر کاربران است، البته اگر خیلی عجله دارید دوست دارید به سرعت فالوورهای بسیار زیادی به دست بیاورید روش خرید فالوور را امتحان کنید.در ادامه با کوک موبایل همراه باشید در مورد این موضوع بیشتر توضیح دهیم.

1- پروفایل خود را تبلیغ کنید.

اگر افراد و کاربران اینستاگرام از موضوع و محتوای صفحه شما آگاه نباشند، داشتن یک پروفایل کاملاً مجهز هیچ ارزشی نخواهد داشت، بنابراین پروفایل خود را در هر جایی که می توانید قرار دهید و آن را تبلیغ کنید. جاهایی که می توانید نام پروفایل خود را تبلیغ کنید شامل رسانه های اجتماعی و امضای در انتهای ایمیل شما هستند، همچنین می توانید با ارسال نام پروفایل خود از طریق پیام فوری، ان را تبلیغ کنید.

یکی از استراتژی های طولانی مدت که ممکن است برای شما سودمند باشد، قرار دادن نام اینستاگرام خود بر روی کارت ویزیت کسب و کار شماست.

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم

پروفایل خود را تبلیغ کنید

2- از هشتگ ها و زیرنویس های در حال ترند استفاده کنید.

اگر مشاهده کردید که یک هشتگ و یا افراد مشهور خاصی در حال ترند شدن هستند، از هشتگ و / یا ذکر افراد مشهور در پست بعدی خود به هر طریقی که شده، استفاده کنید.

از هشتگ ها و زیرنویس های در حال ترند استفاده کنید

از هشتگ ها و زیرنویس های در حال ترند استفاده کنید

3- زیرنویس های دقیق بنویسید.

هنگام افزودن زیر نویس به زیر عکس های خود، به این فکر کنید که چه محتوایی و متنی بنویسید که تا اخر خوانده شود. موضوعاتی از قبیل طنز، سؤالات و داستانهای تفصیلی تمایل بیشتری به خواندن ایجاد می کند و این باعث می شود شانس دنبال کردن شما بیشتر شود.

در زیرنویس های خود همچنین از قابلیت «فراخوان برای اقدام» مجزا (به عنوان مثال، در متن بنویسد که اگر با نظر من موافقید روی عکس دوبار ضربه بزنید!)، و یک فراخوان کلی برای اقدام (به عنوان مثال، «برای پست های بیشتر مانند این، این صفحه را دنبال کنید») استفاده کنید.

زیرنویس های دقیق بنویسید

زیرنویس های دقیق بنویسید

4- همه فضای اپلود خود را به یکباره اشغال نکنید.

ممکن است وسوسه شوید و فکر کنید که اگر صفحه اینستاگرام خود را یا یک سری عکس، فوراً و به یکباره پر کنید، طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند، اما کاملاً برعکس است. اگر عکس های زیادی را به طور همزمان و بیش از حد پست کنید، این پست ها به سمت صفحات فید فالوورهای شما خواهند رفت و کسانی که فالوور شما نیستند عکس ها و پست های شما را نمی بینند و ممکن است به سمت صفحه شما جلب نشوند.

به طور متوسط، روزانه بیش از یک تا سه عکس پست نکنید.

همه فضای اپلود خود را به یکباره اشغال نکنید

همه فضای اپلود خود را به یکباره اشغال نکنید

5- عکس های خود را در زمان های پیک ارسال کنید.

یک عکس اینستاگرام قبل از ناپدید شدن در جامعه اینستاگرام، سه تا چهار ساعت طول عمر دارد. اگر پست بگذارید در حالی که بیشترین تعداد افراد در آنجا فعال هستند ، بیشتر از سایر مواقع روز به احتمال زیاد بینندگان تصادفی و دنبال کنندگان بالقوه خود را دریافت خواهید کرد.

  • دو زمان صبح و عصر بعد از تعطیل شدن افراد از سر کار می توانند زمان های پیک محبوب در نظر گرفته شوند.
  • محبوب ترین زمان هفته، چهارشنبه (با توجه به اینکه تعطیلات شنبه عصر و یکشنبه می باشد) بین 5 عصر تا 6 عصر است.
  • 2:00 بعد از ظهر الی 3:00 بعد از ظهر، یکی دیگر از زمان های محبوب و پر ترافیک در اینستاگرام است.
  • هر حساب اینستاگرام مخاطب متفاوتی دارد. بفهمید مخاطب شما بیشتر در چه مواقعی از روز صفحه اینستاگرام خود را باز می کنند و آنلاین هستند، پس، مرتباً در آن زمان ها پست کنید.
عکس های خود را در زمان های پیک ارسال کنید

عکس های خود را در زمان های پیک ارسال کنید

6- تعداد زیادی کاربران را دنبال کنید.

یکی از سریعترین راهها برای جلب توجه سایر کاربران اینستاگرام این است که ابتدا آنها را دنبال کنید. هرچه افراد بیشتری را دنبال کنید، بیشتر احتمال دارد که انها نیز شما را فالو بک کنند.

اگر یک حساب کاربری در «بیو» خود گزینه “f4f” یا «فالو به ازای فالو» را درج کرده است (یا هر عبارتی با این مضمون نوشته باشد)، دنبال کردن آنها به احتمال زیاد آنها را ترغیب می کند تا برگردند و شما را دنبال کنند.

تعداد زیادی کاربران را دنبال کنید

تعداد زیادی کاربران را دنبال کنید

7 – با پست های کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید.

اگرچه دنبال کردن کاربران روشی مناسب برای جلب توجه آنها به حساب کاربری شماست، ممکن است تا زمانی که پستهای آنها را لایک بکنید و زیر پست آنها کامنت بگذارید، آنها نیز با نظرات شما موافق و صفحه شما را دنبال کنند.

این استراتژی زمان می برد ، اما اغلب منجر به افزایش فالوورهای وفادار می شود که ممکن است حساب کاربری شما را به دوستان خود پیشنهاد و معرفی کنند.

با پست های کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید

با پست های کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید

8 – به یک انجمن خرد بپیوندید.

انجمن های کوچک که در حوالی حساب های اینستاگرام مستقر شده اند، طیف گسترده ای از کاربران را با حمایت مالی و با چالش های روزانه و ارائه تالار گفتگو درگیر می کنند. با تعامل فعال در یک انجمن کوچک، می توانید به سرعت خود را به دیگر کاربران اینستاگرام معرفی کنید. از همه مهمتر، این کاربران مشتاق فعالیت در اینستاگرام هستند، بنابراین می توانند از کاربران جدید فالوورهای بیشتری به دست بیاورند.

به یک انجمن خرد بپیوندید

به یک انجمن خرد بپیوندید

9- بدانید خرید فالوور غیرقانونی است.

خرید فالوور شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کند و اگر اینستاگرام متوجه اقدام غیر قانونی شما شود شما را از سایت اخراج می کند. همچنین ممکن است با عواقب قانونی روبرو شوید. خرید فالوور با قبول ریسک همراه است.

بدانید خرید فالوور غیرقانونی است

بدانید خرید فالوور غیرقانونی است

10- تفاوت بین کاربران واقعی و جعلی را بفهمید.

برخی سرویس ها به شما کاربران «جعلی» می فروشند، که در اصل حسابهای بات فقط برای جمع کردن شماره های شما تنظیم شده اند، به طوری که به نظر می رسد شما دنبال کننده های بیشتری نسبت به آنچه در واقع دارید، داشته باشید. سایر سرویس ها به شما کاربران «واقعی» می فروشند، افرادی واقعی هستند که موافقت می کنند شما را در اینستاگرام دنبال کنند و ممکن است فعالانه در انجمن شرکت کنند.

  • به عنوان یک قانون سرانگشتی، حالا که قصد دارید فالوور بخرید، حداقل فالوورهای واقعی بخرید تا فعال باشند و شما بتوانید به هدف واقعی خود که همان فروش محصولات خود است برسید و در واقع به شما کمک می کنند تا پروفایل اینستاگرام شما فعال و پررونق بماند.
  • در بسیاری از موارد، فالوورهای جعلی پس از مدت معینی از بین می روند.
تفاوت بین کاربران واقعی و جعلی را بفهمید

تفاوت بین کاربران واقعی و جعلی را بفهمید

11- به جوانب مثبت و منفی خرید فالوورها بیندیشید.

خرید فالوور سریعترین راه برای جذب تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام است. این ممکن است عملی ترین راه نباشد، و اگر می توانید چند هفته صبر کنید، شاید بهتر باشید که از روشهای صادقانه تری نسبت به افزایش فالوورهای خود استفاده کنید.

عمده ترین نکته مثبت در خرید پیروان این است که شما به دنبال آن فوری تضمین می شوید. با محبوب ترین ظاهر اینستاگرام خود ، می توانید به سرعت در بین سایر کاربران محبوب شوید. شما همچنین پوست جدیدی از اینستاگرام تازه وارد را ریخته اید ، بنابراین مردم کمی تمایل دارند شما را جدی بگیرند.

مهمترین جنبه منفی خرید فالوورها این است که در نهایت، این فالوورها کسانی نیستند که در پروفایل شما سرمایه گذاری می کنند. علاوه بر این، خرید فالوور مخالف شرایط خدمات اینستاگرام (TOS) است و قوانین را نقض می کند، بنابراین در صورت عدم دقت ممکن است حساب کاربری خود را معلق کنید.

به جوانب مثبت و منفی خرید فالوورها بیندیشید

به جوانب مثبت و منفی خرید فالوورها بیندیشید

12 – سرویس فالوورهای پولی در اینستاگرام را جستجو کنید.

عبارت «خرید فالوورهای اینستاگرام» را در موتور جستجوی مورد نظر خود تایپ کرده و نتایج را مرور کنید. برخی از سرویس های محبوب شامل موارد زیر است:

  • AddTwitterFollowers
  • Cheap Social Media SEO
  • Social Media Combo
سرویس فالوورهای پولی در اینستاگرام را جستجو کنید

سرویس فالوورهای پولی در اینستاگرام را جستجو کنید

13- یک سرویس را انتخاب کنید.

برای مشاهده وب سایت سرویس بر روی یکی از لینک های نتیجه کلیک کنید.

یک سرویس را انتخاب کنید

یک سرویس را انتخاب کنید

14- یک سرویس امن انتخاب کنید.

هنگامی که یک سرویس را انتخاب می کنید، از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنید و قبل از اقدام به پرداخت پول و خرید فالوور، تایید کنید که این سرویس عاری از هر گونه کلاهبرداری است. ساده ترین راه برای این کار با وارد کردن نام سرویس و به دنبال آن کلمه “کلاهبرداری” در موتور جستجو و بررسی بازخورد سایر کاربران است.

یک سرویس امن انتخاب کنید

یک سرویس امن انتخاب کنید

15- فالوورهای خود را از وب سایت های مخصوص فروشنده فالوور خریداری کنید.

در گوگل عبارت «خرید فالوورهای اینستاگرام» را جستجو کنید، هر وب سایتی را از گوگل انتخاب کنید. سپس به بخش اینستاگرام وب سایت منتخب خود بروید، یک گزینه انتخاب کنید (به عنوان مثال ، 1000 دنبال کننده) و جزئیات پرداخت و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. پس از انجام این کار و خرید، باید مشاهده کنید که تعداد فالوورهای شما در حال افزایش است.

فالوورهای خود را از وب سایت های مخصوص فروشنده فالوور خریداری کنید

فالوورهای خود را از وب سایت های مخصوص فروشنده فالوور خریداری کنید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم

  1. blank farid. گفت:

    مقالات خوب بود

  2. blank نیکا گفت:

    من فن پیج هستم چطور میتونم فالورام رو زیاد کنم؟‌؟؟

    1. blank دهقان گفت:

      سلام. در این مقاله یک سری راه کار بهتون داده شده. لطفا آنها را مطالعه و پیاده سازی کنید. شکیبا باشید و فالوور جمع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *