ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی پیدا کردن شماره ی افراد در تلگرام

پیدا کردن شماره ی افراد در تلگرام

برای پیدا کردن شماره ی فردی در تلگرام چه باید کرد؟ شما می دانید که برنامه ی تلگرام بدین گونه است تا وقتی شماره ی فردی جزء مخاطبین نباشد و یا یکی از دو کاربر شماره ی فرد مقابل را ذخیره نکرده باشد، شماره ای مشخص نیست. و در مواقعی که هر طرف بدون داشتن شماره وارد گفتگوی خصوصی شخص مقابل گردیده، در قسمت Number  شماره ای آورده نشده و ما نمی توانیم شماره ی فرد را ببینیم و هیچ راهی برای اینکه بتوانیم شماره ی طرف مقابلمان را ببینیم وجود ندارد، مگر اینکه شماره ی شما را در مخاطبین خود ذخیره کند.

یافتن شماره از طریق آیدی تلگرام

blank

در این مورد تنها راه موجود، این است که شماره خود را به طرف مقابل داده و او حتما شماره را در مخاطبین خود ذخیره کند و در این حالت، شماره ی طرف مقابل در قسمت Number، نمایان می شود و برای شما قابل مشاهده است.

آموزش دعوت کردن افراد به گروه با استفاده از آیدی تلگرام را اینجا دنبال کنید.

به قسمت گفتگوی خصوصی شخص مورد نظر خود بروید و بعد از لمس سه نقطه بالای صفحه، گزینه ی Share my contact را انتخاب کنید و بعد تایید کنید. شماره ی شما به حالت آماده برای ذخیره برای فرد مقابل فرستاده می شود.

blank

الان وقت آن است که به شخص مقابل بگویید که شماره ی شما را ذخیره کند و بعد از ذخیره، شما جزء مخاطبین تلگرام ایشان می شوید و در بخش مخاطبین گوشی او ذخیره نمی شود. و در این صورت به محض ذخیره ی شماره ی شما در تلگرام، شماره ی شخص مورد نظر برای شما قابل مشاهده است.

گاهی اوقات بسیاری از افراد شاید شماره را ذخیره نکنند ولی بعضی از افراد که از این موضوع بی خبر هستند و فکر می کنند که ذخیره ی شماره ی دیگری ربطی به نمایان شدن شماره خودشان ندارد، شماره را ذخیره و با این کار شماره خود را برای طرف مقابل قابل مشاهده می کنند.

در بعضی از کانال ها و سایت ها برنامه و نرم افزاری برای پیدا کردن شماره در تلگرام می فروشند که این صد در صد دروغ می باشد و برنامه ای برای یافتن شماره در تلگرام موجود نیست و مواظب کلاه برداری افراد سودجو باشید و اگر نمی خواهید کسی از این روش، شماره ی شما را بدست آورد، وقتی شخص مقابل شماره خود را برای شما ارسال کرد و درخواست ذخیره ی آن را داشت، این کار را انجام ندهید تا او نتواند شماره ی شما را ببیند.

قابل توجه است که بدانیم چت با افراد ناشناس مشکلی ایجاد نمی کند و شماره ی شما مشخص نیست. توصیه می کنیم با ذخیره ی شماره آنها و یا دانلود برنامه های بی خود، حریم خصوصی خود را به خطر نیندازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *