ترفند شبکه های اجتماعی

برنامه ی ساخت چت و اسکرین شات جعلی تلگرام

چت و اسکرین شات جعلی تلگرام

اگر چت ساز جعلی تلگرام را دانلود کنید و یا با ساخت اسکرین شات جعلی کلیپ های خاص و زیبایی بسازید می توانید با دوستان خود به سرگرمی جالبی بپردازید. پیامک تقلبی تلگرام به صورتی نمایان می شود که انگار شما با فردی در حال چت می باشید. علاوه بر این تنظیمات بسیار زیادی دارد که اگر در ادامه با ما همراه باشید به شما آموزش می دهیم.

Fakemake برنامه ای است که با آن می توان یک گفتگوی تلگرامی و یک چت جعلی بسازید و مانند محیط برنامه ی تلگرام شما واقعی به نظر می رسد و می توانید پیام خود و شخص مقابل را در آن وارد کرده و اسکرین شات گرفته و برای شوخی به دیگران ارسال کنید.

مراحل ویرایش اسکرین شات آیفون در ios11 را اینجا مطالعه کنید.

برنامه اسکرین شات جعلی تلگرام به اتصال اینترنتی نیاز ندارد و شماره تلفن شما را نمی خواهد و برنامه ای کاملا ساختگی می باشد و جای نگرانی برای امن بودن آن نیست. چون این برنامه یک پیام رسان واقعی نمی باشد بلکه یک برنامه ی مجازی برای ساختن یک چت جعلی و از اسکرین شات آن در محیط تلگرام استفاده می شود.

برنامه ی معرفی شده فقط جهت سرگرمی و شوخی با دوستان طراحی شده است و استفاده ی غیر مجاز از آن قابل فهم و تشخیص است و فکر نکنید می توان برای سوء استفاده و مدرک سازی از آن استفاده کرد.

blank

قابلیت های برنامه ی چت ساز جعلی

  • عکس و اسم پروفایل شخص موردنظر را می توانید به دلخواه وارد کنید.
  • تاریخ و ساعت پیام را خود به شخصه بزنید.
  • پشتیبانی از ایموجی ها
  • وضعیت آنلاین بودن و لست سین آن قابل تنظیم است.
  • می توان برای آن عکس زمینه انتخاب کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *