ترفند شبکه های اجتماعی

پیدا کردن افراد نزدیک یا People nearby در تلگرام

پیدا کردن افراد نزدیک در تلگرام People nearby

پیدا کردن افراد نزدیک یا People nearby در تلگرام امکان پذیر شده است. تا بحال یکی از امکانات دوست داشتنی یعنی یافتن افراد نزدیک در تلگرام میسر نبود. اما در سال های گذشته چینی ها برنامه ای به نام ویچت طراحی کردند که قابلیت خیلی خوبی داشت که با آن می توان افراد نزدیک خود را پیدا کنید و با او به گفتگو بپردازید.

و این امکان یعنی پیدا کردن افراد نزدیک سبب شد بعد از مدت کوتاهی در کشور ما مسدود گردد. یافتن افراد نزدیک در تلگرام یکی از امکاناتی است که خیلی از افراد دوست دارند به برنامه ی تلگرام افزوده شود و به همین دلیل در نسخه ۵٫۸ به طور رسمی اضافه گردید.

پیدا کردن افراد نزدیک یا People nearby در تلگرام

در صورتی که از این برنامه ها استفاده ی صحیح و بجا شود می توانند بقای بیشتری در کشور ما داشته باشند. ولی متاسفانه بعضی از افراد، این ابزار را برای ایجاد مزاحمت و سوء استفاده، بکار می برند. ما باید بدانیم که در همه ی کشورها شخصیت یک جامعه به طرز استفاده ی کاربران شبکه های اجتماعی آن کشور است. در قبل نیز از ربات دوستیابی تلگرام جهت همین طور استفاده ها بکار گرفته می شد.

نحوه ی یافتن افراد نزدیک در تلگرام

تلگرام خود را به روز رسانی کنید. حال وارد برنامه شوید و به قسمت مخاطبین خود بروید و در اینجا گزینه ی Add People nearby را فعال کنید. در صورتی که با شکل زیر مواجه شدید با مکان و موقعیت گوشی خود را روشن نمایید.

پیدا کردن افراد نزدیک یا People nearby در تلگرام

بعد از روشن کردن موقعیت گوشی خود تصویر زیر را می بینید، حال بر روی جستجوی افراد بزنید. در این حالت افراد و گروه های محلی که به شما نزدیک هستند را پیدا می کند و در لیستی به نمایش در می آید. در این حالت مسافت شما و کاربر مورد نظر بر حسب کیلومتر نمایان می شود که متوجه شوید حدودا کجاست. (برای غیر فعال کردن کافیست موقعیت گوشی خود را خاموش کنید.)

شما می توانید با درست کردن گفتگوهای گروهی مختص موقعیت مکانی در بخش کاربران نزدیک، میزبان گروهی محلی باشید. و اگر می خواهید این کار را انجام دهید روی گزینه ی Create Local Group بزنید.

blank

برای امکان جستجوی افراد نزدیک در تلگرام اصلا جای نگرانی نیست. نحوه کار کردن این قابلیت به این صورت است که تا وقتی در صفحه ی Add People Nearby  هستید و گزینه ی روشن (Turn On) را بزنید، افراد دیگر می توانند شما را پیدا کنند و به محض خاموش کردن آن و در صفحه نبودن کسی نمی تواند شما را پیدا کند.

روش پیدا کردن افراد نزدیک در برنامه مونوگرام

یکی دیگر از روش های پیدا کردن افراد نزدیک این است که برنامه مونوگرام را نصب کنید. مونوگرام به این صورت است که قابلیت پیدا کردن افراد عضو تلگرام در شهر و منطقه خودتان را به شما می دهد. علاوه بر این چت روم نیز دارد و همین طور فاصله ی شما تا فرد مورد نظر را محاسبه می کند. شما بر حسب پیدا کردن افراد به صورت اتفاقی و بر اساس نام مخاطب، افراد نزدیک خود را پیدا می کنید.

در صورت تمایل به نصب مونوگرام Monogram با مراجعه به کافه بازار، می توانید این برنامه را نصب کنید. تاکنون این برنامه را جهت معرفی می شناسیم و اگر ربات جستجوی افراد نزدیک هم وجود داشته باشد ما ندیدیم و در صورتی که شما برنامه یا رباتی می شناسید در قسمت دیدگاه معرفی کنید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

در ابتدا برنامه مونوگرام را نصب کرده و بعد از آن موقعیت (لوکیشن) گوشی خود را روشن کنید و وارد قسمت ثبت نام شوید . اول آی دی تلگرام خود را بزنید. اگر آی دی ندارید باید الان بسازید زیرا بدون آی دی ادامه ی کار امکان پذیر نیست. حالا باید اطلاعاتی نظیر شماره ی موبایل، سن، جنسیت و رمز 8 رقمی را بزنید و بعد گزینه ی ثبت نام را انتخاب کنید. قابل توجه است بدانید این رمز به رمز تلگرام اصلی شما هیچ ربطی ندارد.

در صورتی که در ثبت مراحل بالا موفق بودید، ثبت نام شما تکمیل گردیده است. قابل توجه است که این برنامه به تلگرام اصلی شما مرتبط نیست ولی باید بدانید که این برنامه توسط تیم کافه بازار تایید شده است و شما اطلاعات مربوط به خود را در اختیار دیگران می گذارید و اگر حریم خصوصی برای شما ارجحیت دارد با این برنامه وارد نشوید و از همان نسخه ی اصلی تلگرام استفاده کنید.

چند برنامه ی دیگر با این امکانات وجود دارد که چند مورد از معروف ترین ها را به شما معرفی می کنیم، در صورت تمایل می توانید از آنها بهره ببرید، هر چند در کشور ما کاربر زیادی نداشته اند ولی شما می توانید در شهرهای بزرگ نزدیکان خود را پیدا کنید.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *