ترفند شبکه های اجتماعی

پنهان کردن استوری های اینستاگرام

پنهان کردن استوری های اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام که(استوری ها)ی تمام فالوورهای شما را برای ۲۴ ساعت در یک نوار در بالای صفحه ی اینستاگرام نشان می دهد،  هنو ز برای بسیاری افراد جذابیت بالایی دارد.  استوری های اینستاگرام شامل نمایش ویدیوها و تصاویری است که تمام فالوورهای شما در طی یک شبانه روز گذشته آنها را به اشتراک گذاشته اند. این تصاویر و فیلم های به اشتراک گذاشته شده برای تمام فالوورهای شما به نمایش گذاشته خواهد شد و پس از ۲۴ ساعت حذف شده و به این ترتیب برای همیشه در feed شما باقی نمی ماند.

خوب اگر فردی تعداد فالوورهای بسیاری داشته باشد و از طرفی هم بخواهد هر روز فیلم و یا عکسی را به اشتراک بگذارد، تکلیف چیست؟ اینجاست که افراد با مشکل مواجه می شوند.  تعداد افراد بسیاری از جریان زندگی این فرد آگاه خواهند شد و عملا حریم خصوصی او زیر سوال می رود. اگر شما نیز یکی از همین افراد هستید، باید در مورد نحوه ی پنهان کردن و عدم نمایش استوری های خود روی صفحه تمام فالوورهایتان تصمیم بگیرید. برای این منظور از قابلیت پنهان کردن استوری های اینستاگرام روی پیج برخی فالوورهای خاص، استفاده خواهیم کرد. با کوک موبایل همراه باشید. در صورتی که برای انجام هر کدام از مراحل زیر به مشکل برخورد کردید، با شماره ی 02167319 تماس گرفته تا کارشناسان تعمیر موبایل مجموعه ی ما شما را راهنمایی و مشاوره نمایند.

استوری های اینستاگرام خود را پنهان کنید و پاسخ ها و کامنت ها به استوری را محدود سازید.

برای این منظور می بایست مراحل زیر را طی بفرمایید:

قدم اول:  از طریق آیفون خود وارد اینستاگرام شوید.

قدم دوم:  روی Profile  تپ کنید.

قدم سوم: روی آیکن options  تپ کنید.

قدم چهارم: روی Story setting  که شبیه به یک چرخ دنده است، تپ نمایید. می توانید این آیکون را در گوشه ی  راست و بالای صفحه ببینید.

استوری های اینستاگرام | تعمیرات موبایل

حالا می توانید گزینه هایی را برای تغییر در پروفایل خود ببینید. بعد از باز کردن تنظیمات استوری(Story setting)  که در زیر بخش اکانت قرار دارد، می توانید نمایش استوری های اینستاگرام را محدود کنید.

پنهان کردن استوری های اینستاگرام

یکی از راه های حل مشکل نمایش استوری های برای همه افراد و زیر سوال رفتن حریم خصوصی، این است که استوری ها را از دید برخی افراد خاص پنهان کنید. در حال حاضر امکان غیرفعال کردن کامل استوری های اینستاگرام وجود ندارد. برای پنهان کردن استوری های اینستاگرام روی پیج برخی افراد خاص، روی Hide Story From تپ کنید . پس از انتخاب این گزینه، می توانید لیست تمام فالوورهای خود را ببینید.

استوری های اینستاگرام | آموزش تعمیرات موبایل

حال روی فالوورهای خاصی که می خواهید استوری شما از دید آنها پنهان بماند تپ کنید. روی Done تپ کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود.

 افرادی که در این لیست انتخاب می شوند، دیگر قادر به دیدن استوری های شما که شامل ویدیوها و تصاویر به اشتراک گذاشته تان است، نخواهند بود. این افراد همچنین دیگر نمی توانند به این استوری ها پاسخ دهند و یا روی آنها کامنت بگذارند.

 پاسخگویی به استوری های ایننستاگرام را محدود کنید.

در این قسمت می توانید افرادی را انتخاب کنید که دیگر نتوانند به استوری های شما پاسخ دهند.  می دانید که فالوورهای شما می توانند به استوری های شما توسط message پاسخ دهند.بخش زیر با نام Allow Message Replies  شناخته می شود .

استوری های اینستاگرام | تعمیرات تخصصی گوشیشما می توانید این بخش را کلا غیرفعال کنید و یا تنها با انتخاب افرادی خاص، جلوی پاسخ دادن آنها به استوری های خود را بگیرید.انتخاب این گزینه، نقشی روی نمایش استوری های شما نخواهد داشت. اگر دوست دارید افرادی خاص نتوانند استوری های شما را دنبال کنند(ببینند) بخش بالای مقاله را مطالعه بفرمایید.

از حریم خصوصی خود در اینستاگرام محافظت نمایید.

اگر دوست دارید از حریم خصوصی خود در اینستاگرام محافظت بیشتری به عمل آورید و برای مثال مکان خود را پنهان کنید و از پروفایل خصوصی برای حساب کاربری خود استفاده کنید، با ما همراه باشید تا در مقاله های بعدی این روش ها را به شما بیاموزیم.

مطالب مرتبط