رپورتاژ آگهی

نکات طلایی برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی بازار

نکات طلایی برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی بازار

در دنیای امروز برای زندگی راحت تر و رفاه بیشتر در خانه لوازم خانگی مختلفی وجود دارد که هرکدام ویژگی ها  و کارکرد  خاص خود را دارند .

آشپزخانه برای هر خانم می تواند حس دلنشین و گرمی را ایجاد کند و وسایل موجود در آن نیز متناسب با سلیقه او چیده می شود . پس اگر قصد خرید لوازم برقی ریز آشپزخانه را دارید باید قبل از خرید به نکات مهم آن توجه کنید .

لیستی از لوازم برقی آشپزخانه متناسب با بودجه خود درست کنید

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه لیستی از لوازم مورد نیاز است تا هم آن ها را فراموش نکنید. مخصوصا الان که کرونا هم بیداد کرده ، زمان کمتری می توانید در بازار باشید و یا اگرقصد خرید آنلاین را هم دارید باز هم با انواع کالاهای مختلفی که ممکن است از آن ها شناخت نداشته باشید روبه رو شوید . پس اگر لیست خود را متناسب با بودجه ای که دارید بنویسید بسیار راحت تر می توانید انتخاب نمائید.

نکات طلایی برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی بازار

قبل از خرید لوازم خانگی ریز حتما تحقیق کنید

اگر نوعروس هستید ، احتمالا تجربه خیلی بالایی در خرید لوازم خانگی ندارید .

پس این نکته مهم را فراموش نکنید که تحقیق در مورد مصرف انرژي ، قیمت ، ویژگی و مشخصات لوازم خانگی ریز ، نقد وبررسی هایی که برای آن محصول در فضای مجازی انجام شده است ، نظرات کاربران و حتی نظرات افرادی که قبلا از آن محصول استفاده کرده اند می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد .

عملکرد لوازم خانگی ریز از ظاهر آن مهم تر است

درست است که برای فراهم کردن لوازم خانگی ریز منزل خود ذوق بسیاری دارید ، این ذوق و شوق در کالاهایی همچون جاروبرقی و جارو شارژی ، ماکروویو ، بخارشور ، همزن و… در برخی اوقات باعث عدم توجه شما به بعضی از نکات مهم خواهد شد و  قاعدتا در اکثر اوقات به زیبایی ظاهری آن ها بیشتر توجه خواهید کرد اما نکته این جاست که هر وسیله زیبا لزوما عملکرد فوق العاده ای نخواهد داشت .

حتما دراولویت بندی خود به عملکرد و کیفیت دستگاه موردنظر خود پرداخته و در مورد آن تحقیق کنید و مطمئن باشید که کالای خود را از فروشنده مطمئن و معتبر خریداری نمائید.

برای مثال اگر به خوردن قهوه عادت دارید پس خرید اسپرسوساز دلونگی یکی از لوازم موجود در لیست شما است که در قیمت های مختلف می توانید آن را از بازار تهیه کنید و چون هرروز قرار است از این دستگاه استفاده کنید پس کیفیت آن نیز در اولویت قرار خواهد گرفت . همچنین میزان مصرف انرژی و داشتن گارانتی روی محصول و قیمت مناسب نسبت به زیبایی ظاهری اهمیت بیشتری خواهند داشت .

یا مثلا برای خرید آبمیوه گیری ، توجه کردن به نکاتی مانند بازده آبمیوه گیری که بتواند بیش از نیمی از وزن میوه را  به آب تبدیل کرده و به شما تحویل دهد ، ویا استحکام بدنه آبمیوه گیری ، مقاومت تیغه های آبمیوه گیری ، صدای کم و میزان مصرف کم انرژی بسیار مهم تر از زیبایی ظاهری آن است .

همچنین برای خرید ماکروویو نیز اندازه ماکروویو ، میزان مصرف انرژي ، برنامه های مختلف پخت که بتواند نیاز شما را برطرف کند می تواند از نکات مهم خرید ماکروویو باشد .

نکات طلایی برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی بازار

امروزه با کاهش قدرت خرید مردم و گرانی لوازم خانگی ، اغلب مردم در تهیه لوازم منزل خود از لحاظ اقتصادی با مشکل روبرو شده اند ، با اوضاع اقتصادی فعلی میتوان خرید از شهرهای مرزی همچون

خرید از بانه را در برنامه خود قرار داد چون قیمت ها هنوز نسبت به سایر شهرستان ها مناسبتر میباشد ، اما نباید از این نکته غافل شد که در سالهای اخیر کیفیت ساخت اجناس نیز به مراتب تغییر کرده است و باید مراقب بود از فروشنده معتبر خرید نمائید.

از معدود فروشگاههایی که جزو استارتاپ های این حوزه میباشد میتوان به فروشگاه اینترنتی بانه شاپ اشاره نمود ، فروشگاه بانه شاپ با بیش از ١٠ سال فعالیت میتواند یکی از گزینه های معتبر برای خرید لوازم خانگی همچون خرید جاروبرقی ، خرید مایکرو ویو ، خرید چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، انواع اتو و … باشد.

درحد نیاز خود خریداری کنید

چشم و هم چشمی این روزها بیداد می کند حتی الامکان شما از آن دسته افرادی نباشید که در وضعیت اقتصادی فعلی برای چشم و هم چشمی خود و خانواده تان را در مضیقه قرار دهید.تنها وسایلی که به آن ها نیاز دارید تهیه کنید .اگر شاغل هستید پس داشتن یک غذاساز و ساندویچ ساز می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد ولی همین غذاساز برای شخصی که کلی وقت آزاد دارد وسیله ی اضافی بیش نیست .

معمولا لوازم خانگی ریز برقی که خرید آن ها برای منزل نیاز است شامل موارد زیر میباشد :

  1. خرید جاروبرقی یا جاروشارژی
  2. خرید ماکروویو و یا توستر
  3. خرید اتو دستی و یا اتو ایستاده
  4. خرید بخارشور
  5. خرید همزن دستی یا همزن کاسه دار
  6. خرید آبمیوه گیری تک کاره یا چند کاره
  7. خرید چرخ گوشت
  8. خرید غذاساز

نکات طلایی برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی بازار

گران ترین ها ، باکیفیت ترین نیستند

شاید در اطرافیان خود شاهد خرید وسایل گران قیمتی باشید که صاحبان آن ها رضایت کافی از خرید خود نداشته اند . بهتراست این جمله کلیشه ای که قیمت بالا = کیفیت بالا را کنار گذاشته و با واقعیت ها رو به روشوید . محصولات میان رده بسیاری در بازار وجوددارند که کیفیت بسیار بالایی دارند ، به آن ها هم فکر کنید .

برای مثال یک جاروبرقی که قدرت موتور بالایی داشته باشد قاعدتا گران تر است اما ممکن است برای فضای منزل شما اثربخشی بالا را نداشته باشد . اصولا با توجه به آزمایش هایی که توسط متخصصان مختلف انجام شده است برای فضا هایی با کمتر از ۶۰ متر مربع جاروبرقی که توان ۱۳۰۰ وات داشته باشد کافی است و برای فضایی از ۶۰ تا ۱۲۰ متر جاروبرقی با توان ۱۷۰۰ وات کافی و برای فضاهای بزرگتر از آن نیز جاروبرقی هایی که توان ۲۲۰۰ وات دارند مناسب است .

یا نمونه بارزتر اینکه اخیر سودجویانی با تغییر در برند و مارک اجناس چینی و یا داخلی آن را به عنوان برندهای معروف به فروش میرسانند ، این اجناس هر چند دارای ظاهر زیبا و چندین ویژگی بارز میباشند اما قابل مقایسه با اجناس هم رده خود را دارند و در جهت حمایت از تولید داخل خرید ایناجناس با برند داخلی توصیه ماست البته به شرطی که تولید کننده هم کیفیت اجناس خود را در شان مصرف کننده ارتقاء دهد اما متاسفانه واقعیت این است که در حال حاضر تولیدات داخلی به لحاظ کیفی قابل مقایسه با برندهای جهانی نمیباشند هر چند شما بابت آنها قیمت های بیش از برند خارجی پرداخت نمائید،

در نتیجه قبل از خرید هرگونه لوازم خانگی بهتر است در مورد نیاز خود از آن وسیله تحقیق کرده و از خبره آن بخواهید که متناسب با بودجه شما لوازم خانگی برقی را به شما معرفی کند و مشاوره های مخصوص از قبیل نحوه استفاده ، گارانتی و اصل بودن کالا و… را در اختیار شما قرار دهند.

کارشناسان فروشگاه بانه شاپ به عنوان یکی از فروشگاههای این حوزه آماده ارائه مشاوره رایگان به هموطنان گرامی در انتخاب و خرید صحیح لوازم خانگی میباشد.

 وبسایت :   banehshop.com                   تلفن تماس : ٠٨٧٣٦٣٤٥١٠٠

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *