ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی ساختن پست نظرسنجی در تلگرام

ساختن پست نظرسنجی در تلگرام

برای ساختن پست نظرسنجی در تلگرام با استفاده از ربات چه باید کرد؟ اگر سوال شما هم همین است به مطالب گفته شده در این موضوع توجه کنید. از بین بسیاری از ربات های معرفی شده برای این کار، ربات Vote را می توان بعنوان یکی ار ربات های کاربردی و قابل توجه نام برد. با این ربات، ادمین می تواند یک نظرسنجی جالب برای کانال ها و سوپرگروه ها بسازد و سایر اعضای کانال در نظرسنجی شرکت کرده و رای دهند. مطمئنا تمامی کاربران در کانال های خود پیام هایی را می بینند که در پایین آن گزینه هایی برای رای دادن وجود دارد، این کار باعث می شود که ما نظر کاربران و اعضای کانال خود را بهتر بدانیم و سلیقه آنها را بیشتر بشناسیم.

بعضی از کانال ها، مثلا” مربوط به فروش کالایی می باشد و تصاویر مختلفی از آن کالاها برای مشتریان قرار داده می شود، تا اعضای آن کانال یا سوپرگروه آن را ببینند. در این حالت می توان، چند علامت سوال یا کلماتی مثل خوب، یا بد به پست اضافه کرد تا مشتریان بتوانند نظر خود را اعلام کنند تا ادمین و مدیر آن کانال بهتر بتواند با سلیقه ی مشتریانش آشنا شود. در بعضی کانال ها هم که پست های روانشناسی گذاشته می شود می توان پست هایی در مورد هر گروه از مطالب گذاشته شود تا اعضا بتوانند آرای خود را اعلام کنند و در این صورت مدیر گروه متوجه می شود که کدام موضوع طرفداران بیشتری دارد و به کدام حیطه بیشتر بپردازد. علاوه بر این موارد گفته شده، کاربردهای بسیار زیادی برای ساخت نظرسنجی وجود دارد.

نحوه ی ساخت  نظرسنجی در تلگرام چگونه است؟

مراحل توضیح داده شده برای ساخت نظرسنجی در تلگرام با استفاده ار ربات Vote ارائه شده است زیرا این ربات رسمی بوده و کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد. در ابتدا قابل توجه است که بگوییم تلگرام خود را بروز رسانی و شروع کنید. تمام مراحل در آن خیلی آسان پیش می رود و شاید نیاز به توضیح برای اکثر کاربران نباشد ولی برای بعضی ها که اصلا اطلاعاتی در این مورد ندارد، توضیح خواهیم داد.

آموزش تصویری جلوگیری از هک اکانت تلگرام تماشا کنید.

قابلیت های بات vote@ :

  • طرح پرسش با گزینه های زیاد در کانال ها و گروه ها
  • نمایان شدن گزینه ها به صورت ردیفی و زیر هم
  • اعلام تعداد آرا در هر گزینه به صورت لحظه ای
  • نمایش درصد و لایک هر گزینه
  • عدم تقلب در رای گیری
  • غیر ممکن بودن دخل و تصرف در تعداد آرا حتی توسط مدیر کانال

روش ساخت نظرسنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot

نمی توان بخاطر اینکه بعضی از ربات های خطرناک هستند، از همه ی بات ها استفاده نکرد. باتی که خدمتتان معرفی می کنیم ایمن بوده و هیچ خطری برای کانال تان ندارد، پس آسوده خاطر از آن استفاده کنید. توضیحات با گوشی اندروید است ولی در نسخه ios و pc نیز فرقی ندارد. حالا با مراحل کار با ربات آشنا شوید.

به قسمت سرچ تلگرام خود بروید و کلمه ی votebot را وارد نمایید و یا با لمس لینک ربات نظرسنجی صفحه ی بات را پیدا کرده و وارد آن شوید و با زدن کلمه ی Start، کار خود را شروع کنید.

blank

اولین سوال ربات این است که سوال مد نظر خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ی ارسال بزنید. مثلا می توانیم این سوال را بپرسیم، به نظر شما محتوای کانال ما چگونه است؟ سوالی که مدنظرتان هست تایپ کنید و ارسال را بزنید.

blank

در مرحله بعد ربات از شما می خواهد که گزینه هایی را که برای سوالتان انتخاب کرده اید به صورت جدا جدا و یکی یکی تایپ کرده و ارسال کنید. حتما سوال شما باید بیشتر از یک گزینه داشته باشد زیرا سوالی با یک گزینه، نظر سنجی محسوب نمی شود. گزینه های خود را یکی یکی به همراه شکلک ها و مواردی که دوست دارید بنویسید، تایپ و ارسال نمایید.

blank

وقتی کار ارسال گزینه ها تمام شد، بعد از زدن بر روی گزینه ی done، کار ساخت نظرسنجی شما به همین سادگی به پایان می رسد و شما یک نظرسنجی ساخته اید و می توانید بر روی publish poll بزنید و آن را، با انتخاب کانال و یا سوپرگروه ی که مورد نظر شماست، منتشر کنید. حالا شما از نظرسنجی خود با رای دادن اعضا لذت می برید. و در صورتی که نظرسنجی ساخته شده ی خود را دوست نداشتید، می توانید با زدن بر روی کلمه دیلیت در پایین آن، نظرسنجی خود را حذف کنید.

blank

به شما اطمینان می دهیم این بات رسمی بوده و توسط شرکت تلگرام معرفی می شود و جای نگرانی برای استفاده از آن وجود ندارد، زیرا ساخته دست فرد نیست و همانطور که گفتیم امکان تقلب در آن وجود ندارد. هر کاربری یک بار حق رای دارد و در رای خود فقط باید یک گزینه را انتخاب کند ولی می تواند در صورت تمایل رای خود را تغییر دهد و یا لایکش را پس بگیرد.

در صورت استفاده از این ربات، این نوید را به شما می دهیم افرادی هم که اعضای کانال شما نیستند، می توانند در نظر سنجی شرکت کرده و رای خود را اعلام کنند. در بعضی از برنامه های بزرگ به دلیل تعداد، بالای رای دهنده ها در مدت زمان بسیار کوتاه، شاید نتوان آرا را به صورت لحظه ای ثبت کرد ولی بعد از مدتی آپدیت شده و آرا به نمایش در می آیند.

همانطور که مشاهده کردید ساخت نظرسنجی بسیار ساده و راحت بود، پس سوالات خود را در کانال هایتان بصورت نظرسنجی قرار داده و با استفاده از این قابلیت به اهداف خود برسید. این ربات تنها ربات ساخت نظرسنجی نیست، ما این ربات را بدلیل رسمی بودن و انجام آسان کار به صورت مرحله به مرحله به شما معرفی نمودیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *