ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه به روز رسانی تلگرام در آیفون و آیپد

نحوه به روز رسانی تلگرام در آیفون و آیپد

آیا به دنبال راهی برای به روز رسانی تلگرام در آیفون هستید؟ برنامه تلگرام یا هر برنامه پیام رسان دیگر، همیشه مراقب رفع اشکالات برنامه خود یا بهبود یا افزودن ویژگی های جدید در نرم افزار است. ممکن است تلگرام را روی آیفون نصب کرده باشید و اکنون می خواهید بدانید که چگونه تلگرام را آپدیت کنیم. ما در این مقاله از کوک موبایل به شما خواهیم گفت که چگونه تلگرام را بروز رسانی کنیم. 

تلگرام یکی از برنامه های محبوب پیام رسان است که در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. امکان ارسال راحت تصاویر و فیلم همراه با چت نوشتاری از ویژگی های بسیار پرطرفدار این برنامه است. تلگرام نسخه جدید و آپدیت این برنامه را هر چند وقت یک بار منتشر می کند و کاربران باید به روز رسانی تلگرام خود را انجام دهند. اگر دستگاهی که تلگرام شما روی آن نصب است آیفون و یا آیپد می باشد در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه دانلود و نصب آخرین نرم افزار موجود در برنامه تلگرام با استفاده از آیفون و یا آیپد را به شما آموزش دهیم.

نحوه به روز رسانی تلگرام در آیفون و آیپد

مراحل انجام این کار به شرح زیر می باشد

1- برنامه اپ استور روی آیفون و یا آیپد خود را باز کنید.

آیکون برنامه استور شبیه به حرف A انگلیسی روی یک پس زمینه مربع آبی است که معمولاً در صفحه اصلی و یا درون پوشه برنامه ها قرار دارد، روی آن ضربه بزنید آن را باز کنید.

برنامه اپ استور روی آیفون و یا آیپد خود را باز کنید

برنامه اپ استور روی آیفون و یا آیپد خود را باز کنید

2- روی سربرگ به روزرسانی Updates ضربه بزنید.

علامت این گزینه شبیه به یک فلش در داخل مربع است که در پایین صفحه نمایش وجود دارد. با ضربه روی این گزینه لیستی حاوی تمام به روزرسانی های موجود برای برنامه های نصب شده شما روی آیفون شما باز خواهد شد.

روی سربرگ به روزرسانی Updates ضربه بزنید

روی سربرگ به روزرسانی Updates ضربه بزنید

3- برای انجام آپدیت، تلگرام را از بین برنامه های قابل به روزرسانی پیدا کنید.

برای به روز رسانی تلگرام می توانید همانند تصویر، این برنامه را از بین برنامه های قابل به روز رسانی، پیدا نمایید و آپدیت کنید.

برای انجام آپدیت تلگرام، آن را از بین برنامه های قابل به روزرسانی پیدا کنید

برای انجام آپدیت تلگرام، آن را از بین برنامه های قابل به روزرسانی پیدا کنید

4- روی گزینه update در کنار تلگرام ضربه بزنید.

اکنون با ضربه بر روی update، برنامه تلگرام را به روز رسانی کنید. با انجام این کار به روزترین نرم افزار تلگرام موجود، دانلود خواهد شد و روی آیفون و یا آیپد شما نصب خواهد شد. از این پس می توانید از آخرین نسخه تلگرام استفاده کنید.

اگر گزینه Update را در کنار برنامه تلگرام ندید، بدین معنی است برنامه تلگرام شما به روز رسانی شده است و نیاز به نسخه جدیدتر و به روزرسانی شده نمی باشد.

روی گزینه update در کنار تلگرام ضربه بزنید

روی گزینه update در کنار تلگرام ضربه بزنید

در صورتی که با نصب و یا به روز رسانی تلگرام روی آیفون خود و یا آیپد فرزند خود مشکل دارید و انجام این مراحل نیز به شما کمک نکرد. با واحد تعمیرات فوق تخصصی آیفون ما با شماره 02167319 تماس بگیرید و خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید.

همچنین اگر iPhone شما اخیراً به لحاظ سخت افزاری و یا نرم افزاری با مشکل مواجه شده است و باتری و ال سی دی آن با مشکل مواجه شده است و کار کردن با آن را برای شما سخت کرده است، هر چه سریعتر به این مرکز مراجعه کنید و از تخفیف های قابل توجه ما بهره مند شوید. تضمین کیفیت، سرعت تعمیر و اجرت پایین در تعمیر آیفون و در نهایت رضایت مندی شما عزیزان تمام هدف و تلاشی است که تیم تعمیرکاران ماهر و مجرب و متعهد ما انجام می دهند. همچنین می توانید لوازم جانبی و قطعات اصل و اورجینال آیفون خود را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید. همچنین، برای اطلاع از قیمت روز باتری آیفون به سایت ما مراجعه کنید.

از اینکه تا اینجا ما را همراهی کرده اید سپاسگزاریم. امیدوارم مطالب آموزشی ما بتواند گوشه ای از مشکلات شما را حل کند. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در مورد به روز رسانی تلگرام در زیر همین صفحه مرقوم بفرمایید و ما را در هر چه بهتر شدن آنها یاری رسانید. اگر از محتوای این پست خوشتان آمده و یا فکر می کنید که به درد دوست و یا آشنا شما می خورد، لینک آن را در اینستاگرام و یا یکی از شبکه هایی که در آن عضو هستید به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *