ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام سوال متداولی است که در این مقاله آن را بررسی می کنیم.

وقتی شخصی در قسمت سکرت چت (Secret Chat)، اقدام به فرستادن عکس یا پیامی می کند به این معنی است که نمی خواهد عکس یا پیام او ذخیره شود و از این راه پیامش را به صورت زمان دار ارسال می کند، تا شما نتوانید از آن اسکرین شات بگیرید یا آن را ذخیره کنید. پس از فکر اسکرین شات و راه های دور زدن آن بیرون بیایید، چون ناموفق است و از روش هایی که در زیر برای شما توضیح می دهیم، استفاده کنید.

در آموزش زیر به شما چگونگی عکس گرفتن از سکرت چت و نحوه save کردن آن را در اندروید، توضیح خواهیم داد، آموزش ما مربوط به آیفون نمی شود. از این روش ها در تلگرام، موبوگرام، تلگرام ایکس و پلاس به یک شکل می توان استفاده کرد. روش های گفته شده خوبی هایی دارد و البته معایبی نیز به همراه دارد، خب با هر روش که راحت تر بودید از همان استفاده نمایید.

نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

راه حل اول: شاید این راه حل برای شما پیش پا افتاده و خنده دار به نظر برسد ولی راه حلی است که خیلی از کاربران از آن استفاده می کند. عکس گرفتن با گوشی دیگری از این صفحه ی گفتگو تا وقتی که عکس ها و چت ها هنوز پاک نشده اند. پس با یک گوشی دوم می توان از صفحه عکس گرفت.

نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

جهت معرفی امن ترین پیام رسان های دنیا اینجا کلیک کنید.

راه حل دوم: در این راه، باید حتما برنامه ی موبوگرام را نصب نمایید و از امکانات آن برای این کار استفاده نمایید و در اولین مرحله زمان تخریب خودکار عکس را زیر 5 ثانیه قرار دهید و مرحله ی بعد، بدین صورت است که وقتی عکسی در Secret Chat برای شما ارسال می شود آن را باز نکنید و در گوشه ی آن بر روی سه نقطه بزنید و گزینه ی اضافه کردن به فهرست دانلود ها را انتخاب نمایید و سپس برای دیدن عکس دوباره بر روی سه نقطه زده، و از قسمت مدیریت دانلودها، عکس را مشاهده نمایید. و بعدا نیز می توانید عکس خود را ذخیره کنید. فقط امکان برداشتن این باگ در موبوگرام بسیار زیاد است.

راه حل سوم :این راه حل پیشنهادی ما، اصلا در گوشی های با اندروید زیر 6 جواب نمیدهد و مربوط به اندروید های بالاتر است و بدین صورت است که فقط گوشی که امکان فیلم برداری از صفحه نمایش را دارند از این امکان می توانند استفاده نمایند. حالا در صورت در دست داشتن گوشی گفته شده ابتدا، در قسمت برنامه ها Game Launcher را پیدا کنید و اگر به احتمال خیلی کم در برنامه ها نبود آن را دانلود و نصب نمایید. این برنامه مربوط به فیلم برداری از بازی ها می باشد. وارد این برنامه که شدید، لیست تمام بازی های گوشی شما نمایان می شود ولی چون تلگرام جزء بازی ها نیست آن را بین بازی ها نمی بینید، پس بر روی گزینه ی add بزنید و تلگرام را پیدا کنید و در مرحله ی بعد در پایین گوشی گزینه ی Game tools را فعال نمایید.

وقت آن رسیده که به تلگرامتان رفته و در گوشه ی صفحه ی شما آیکن نارنجی وجود دارد که در صورت ضربه زدن به آن گزینه های زیادی دارد. شما سکرت چت را باز کرده و بعد از آن کلا تلگرام را ببندید . نکته ی قابل توجه و مهم در اینجا این است که حتما نت خود را قطع کنید و اینترنت شما خاموش باشد. در این قسمت به چت مخفی خود وارد شده و با زدن بر روی آیکون نارنجی، Record  را انتخاب کنید و تا لحظه ای که عکس تخریب نشده، Record را stop نکنید.

هم اکنون اگر به قسمت فیلم ها بروید می بینید که ویدئویی با کیفیت از عکس مورد نظرتان گرفته شده است و حالا به آسانی اسکرین شات خود را از روی همین فیلم ، بگیرید.

فقط مجددا یادآوری می کنیم که حتما اینترنت خود را غیر فعال کنید و گرنه فیلم گرفته شده شما کاملا سیاه می شود. راه حل گفته شده امتحان گردید و فیلم آن در قسمت پایین برای شما قرار داده شد. اگر این برنامه را نداشتید از برنامه ی AZ Screen Recorder بهره ببرید.

عکس گرفتن از صفحه Secret Chat تلگرام

در فیلم زیر، می توانید آموزش را به صورت تصویری مشاهده کنید و همانطور که می بینید این روش تست شده و قابل اجرا می باشد. پس به سادگی این کار را انجام دهید و اسکرین شات خود را بگیرید.

جلوگیری از عکس گرفتن و اسکرین شات از گفتگوی مخفی مان در تلگرام

در دنیای بی رحم فضای مجازی، راهی برای جلوگیری صد در صد از این کار وجود ندارد و امنیت تضمینی در این فضا وجود ندارد. پس اگر حریم خصوصی تان برایتان مهم است از فرستادن عکس های خصوصی خود، خودداری نمایید تا امنیت شما به خطر نیفتد.

سوالات متداول در مورد نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

1- آیا می توانم از سکرت چت تلگرام اسکرین شات بگیرم؟

تلگرام به صورت پیش فرض در دستگاه های اندروید گرفتن اسکرین شات از سکرت چت ها را غیر فعال کرده است و هیچ کس نمی تواند آن را روی گوشی خود فعال کند. با اینکه گرفتن اسکرین شات از صفحات گفتگو معمولی در تلگرام براحتی انجام می شود اما در گفتگوهای رمزگزاری شده E2E (سکرت چت ها) امکان گرفتن اسکرین شات وجود ندارد.

2- آیا تلگرام گرفتن اسکرین شات از تصویر پروفایل را اعلام می کند؟

هر زمان که شخصی از ابزارهای محافظ عکس پروفایل استفاده می کند، نمی توانید تصویر او را دانلود و یا از آن اسکرین شات بگیرید. بیشترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از طریق تلفن یا دوربین دیگری، از آن پروفایل عکس بگیرید. در هر صورت، هیچ اعلانی از سوی تلگرام دریافت نخواهید کرد.

3- آیا از تصاویر خود ناپدید شونده (Self-destructed) در تلگرام می توان اسکرین شات گرفت؟

تصاویر یا فیلم های Self-destructed در تلگرام بعد از اتمام زمان، برای همیشه ناپدید می شوند، دقیقاً مانند «سکرت چت». مطمئن باشید اگر گیرنده بخواهد قبل از ناپدید شدن عکس شما از صفحه اسکرین شات بگیرید، تلگرام برای شما نوتیفیکیشن ارسال می کند.

4- چگونه می توانم تاریخچه سکرت چت خود را ببینم؟

پس از مشاهده مکالمه عادی در صفحه تلگرام، روی نام شخص در نوار بالای گفتگو ضربه بزنید؛ به این ترتیب می توانید بخش تماس را ببینید و می توانید روی عبارت Secret conservation ضربه بزنید.

5- آیا می توانید چت مخفی تلگرام را روی صفحه ضبط کنید؟

در سال 2017 ، تلگرام تغییراتی را در برنامه اندروید خود اعمال کرد که باعث می شود کاربر نتواند صفحه را در Secret Chats که از رمزگذاری مشتری به مشتری استفاده می کند ، ضبط کند. بنابراین در حالی که می توان در چت های ابری منظم از تصویر عکس گرفت ، راهی برای انجام آن در مکالمات رمزگذاری شده با E2E وجود ندارد.

6- آیا می توانید چت تلگرام را ذخیره کنید؟

در به روزرسانی جدید تلگرام، شیوه ای آسان برای ذخیره مکالمات ارائه شده است. فقط با چند ضربه، می توانید برخی (یا همه) گفتگوهای خود را از جمله عکس ها و سایر رسانه های موجود در آنها را صادر کنید. در نتیجه، تمام داده های خود را به صورت آفلاین با فرمت JSON یا با فرمت HTML زیبا ذخیره کنید.

7- چگونه می توانم از محتوای خصوصی اسکرین شات بگیرم؟

برای گرفتن اسکرین شات در گوشی اندروید، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید و سپس از منو، اسکرین شات را انتخاب کنید. اگر در برنامه محدودیتی برای اسکرین شات وجود نداشته باشد، عکس گرفته شده به طور پیش فرض در دستگاه> تصاویر> عکس ها ذخیره می شود.

8- چگونه با برنامه موبوگرام می توانم از سکرت چت تلگرام اسکرین شات بگیرم؟

برنامه ی موبوگرام را نصب کنید، به قسمت تنظیمات رفته و در اولین مرحله زمان destruct خودکار عکس را زیر 5 ثانیه قرار دهید. وقتی در سکرت چت عکسی برای شما ارسال شد، آن را باز نکنید و در گوشه ی آن بر روی سه نقطه بزنید و گزینه ی اضافه کردن به فهرست دانلود ها را انتخاب نمایید و سپس برای دیدن عکس دوباره بر روی سه نقطه زده، و از قسمت مدیریت دانلودها، عکس را مشاهده نمایید.

9- چگونه جلوی گرفتن اسکرین شات از سکرت چت در تلگرام را بگیریم؟

در دنیای بی رحم فضای مجازی، راهی برای جلوگیری صد در صد از این کار وجود ندارد و امنیت تضمینی در این فضا وجود ندارد. پس اگر حریم خصوصی تان برایتان مهم است از فرستادن عکس های خصوصی خود، خودداری نمایید تا امنیت شما به خطر نیفتد.

10- آیا می توان بوسیله یک گوشی دیگر از سکرت چت اسکرین شات بگیرم؟

این یک راه حل پیش پا افتاده است و شاید خنده دار به نظر برسد، اما براحتی می توانید با استفاده از دوربین یک دستگاه دیگر از سکرت چت فیلم بگیرید و آن را ذخیره کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *