ترفند آیفون

11 مورد از بهترین ویژگی آیفون 13

۱۱ ویژگی گوشی آیفون 13
ویژگی آیفون 13 قابل توجه است. هر نسل جدید از گوشی هوشمند اپل که به بازار می آید، توسعه دهندگان آیفون آن را به ویژگی های قدرتمند و خلاقانه مجهز می کنند. به نظر می رسد هر سال شگفت زده کردن طرفداران و کاربران دشوار باشد، اما سازندگان کوپرتینویی بار دیگر موفق شده اند. بنابراین، بیایید با تراشه جالبی که طراحان و مهندسان نسل سیزدهم آیفون آن از بهره می برند، آشنا شویم.البته، قیمت آیفون 13 به نسبت کارایی و قابلیت هایی که دارد بسیار عالی است. در اینجا 11 ویژگی برتر آیفون 13 جدید را نشان می دهیم.

بهترین ویژگی و مشخصات ایفون ۱۳ در یک نگاه

  1. کاهش اندازه ناچ دوربین سلفی
  2. اسکن اسناد در برنامه Notes
  3. استفاده از پردازنده Apple A15 Bionic
  4. طراحی در رنگ جدید
  5. چیدمان جدید دوربین
  6. حالت سینمایی
  7. لرزشگیر تصویر با امکان تغییر سنسور
  8. فناوری اسمارت HDR 4
  9. سبک های ویرایش هوشمند
  10. ارتقاء عمر باتری
  11. فضای ذخیره سازی بیشتر

اگر قصد خرید آیفون جدید را دارید، بهتر است ابتدا از ویژگی آیفون 13 با خبر باشید. قیمت آیفون 256 گیگابایت به قدری هست که لازم باشد، تمام اطلاعات این گوشی را زیر و رو کنید. پس قبل از خرید گوشی آیفون حتماً اطلاعات جمع کنید و با افراد با تجربه در زمینه خرید موبایل اپل مشورت کنید.

ویژگی آیفون 13 اپل: موارد مهم

آیفون 13 اپل مثل همیشه با کیفیت و منحصربفرد است. اپل به خاطر مهارت در ساخت، تعمیرپذیری و طراحی همواره برند اول در صنعت موبایل می باشد. طراحان این شرکت همواره سعی می کنند بهترین اتفاق را رقم بزنند تا هم کاربران راضی باشند و هم فروش شرکت بالا برود. در زیر به برخی از قابلیت هایی که در جدیدترین آیفون خود اضافه می کند اشاره می کنیم.

اولین ویژگی آیفون 13: کاهش اندازه بریدگی دوربین سلفی

مقایسه ناچ دوربین سلفی آیفون 13 و آیفون 12

مقایسه ناچ دوربین سلفی آیفون 13 و آیفون 12

در نگاه اول، چنین تغییری در طراحی جدید کاملاً غیر قابل توجه است. اما با این وجود، مهندسان تصمیم گرفتند اندازه بلندگو را افزایش دهند و ناچ دوربین جلو را تا 20 درصد باریک کنند. این اقدام روی نمایش و تجربه بصری قسمت بالا تأثیر می گذارد و حتی ممکن است به شما اجازه دهد که درصد شارژ باقی مانده را ببنید بدون اینکه کنترل پنل را باز کنید.

راستش را بخواهید، منتظر روزی خواهیم بود که اپل بریدگی زشت جلو را به طور کامل از بین ببرد. در حال حاضر، حداقل در نسل های آینده در حال کاهش است. شاید بهتر بود می گفتیم: «ناچ قطره ای بهترین ویژگی آیفون 13 اپل».

2- اسکن سند در Notes

اسکن اسناد با آیفون 13

اسکن اسناد با آیفون 13

احتمالاً هر یک از شما با موقعیتی مواجه شده‌اید که نیاز فوری به اسکن یک برگه خاص داشته باشید. هر آیفون مدرن با دوربین به راحتی به شما امکان می دهد از یک سند برای کار عکس بگیرید. با این حال، اگر نیاز به اسکن یک تکه کاغذ، تکالیف، یک مقاله یا هر کار دیگری برای چاپ دارید، باید به حقه‌ای کوچک متوسل شوید. برای جلوگیری از اتلاف وقت در قالب بندی مجدد و نوشتن انشا و سایر تکالیف برای دانش آموزان، چه کنیم.

این ویژگی آیفون 13 است که براحتی می توانید متن و سند خود را در برنامه Notes اسکن کنید.

برای این منظور مطابق زیر عمل کنید:

  • برنامه Notes را راه اندازی کنید و یک یادداشت جدید ایجاد کنید.
  • روی آیکن افزودن عکس کلیک کنید و Scan Document را انتخاب کنید.
  • از سند عکس بگیرید و فیلتر مناسب را اعمال کنید.

در نهایت یک نسخه اسکن شده خواهید داشت که بعداً می توانید به راحتی آن را چاپ کنید. با این روش از اتلاف وقت در قالب بندی مجدد و نوشتن انشا و سایر تکالیف برای دانش آموزان جلوگیری کنید.
همچنین بخوانید:

گوشی موبایل iPhone 13 Pro Max 256GB 6GB اپل

3- پردازنده Apple A15 Bionic

تراشه A15 آیفون 13

تراشه A15 آیفون 13

هر سال، توسعه دهندگان کوپرتینویی تراشه های اختصاصی گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های تولید خود را بهبود می بخشند. نسل آپدیت شده Apple A15 قادر است سطح جدیدی از عملکرد و قدرت پردازش را به رخ بکشد. این تراشه با آخرین نسخه سیستم عامل iOS 15 جفت می شود و ما یک گوشی هوشمند عالی با عملکرد شگفت انگیز و سرعت فرآیندهای فوق العاده پیچیده دریافت می کنیم.

4- طراحی در رنگ جدید

گزینه های رنگ آیفون 13

گزینه های رنگ آیفون 13

لطیف مثل گلبرگ تی رز، آیفون 13 صورتی و آیفون 13 مینی یک سورپرایز خوشایند برای کاربران بود. اما طراحان این شرکت با موفقیت رنگ های دیگر گجت های نسل جدید را تغییر دادند. رنگ‌ها بر خلاف نسخه‌های سال ۲۰۲۰ آرام‌تر و دلپذیرتر شدند. تصمیم درست این بود که به جای رنگ پویا و تقریباً “نئونی” که اغلب در کانسپت طراحی یافت می شد، رنگ سایه نجیب و ظریف صورتی انتخاب شود. متنوع بودن رنگ از ویژگی آیفون 13 اپل محسوب می شود.

5- آرایش جدید دوربین ها

ویژگی های آیفون جدید

ویژگی های آیفون جدید

ظاهراً توسعه دهندگان به این فکر کرده اند که کاربران چگونه بین نسل های 12 و 13 تمایز قائل می شوند و به همین دلیل مکان دوربین ها را در این آیفون جدید تغییر دادند. هنوز هیچ دلیل واضح دیگری برای چنین اقدامی وجود ندارد. با این حال، این تصمیم به مدل نسل سیزدهم طراوت و شادابی می بخشد.

6- حالت سینمایی

از بهترین ویژگی آیفون 13 اپل که بسیاری از خبره‌ها و حرفه‌ای‌های عکاسی با موبایل را به خود جلب می کند، حالت جدید سینمایی است. این گزینه به شما امکان می دهد با موفقیت فوکوس کنید و فوکوس را سریع بین سوژه ها تغییر دهید. کلیپ های گرفته شده با این ویژگی آیفون 13 شبیه عکس هایی از یک فیلم هالیوودی برنده اسکار هستند. برای خیره کننده ترین جلوه ویژه – تنظیم شدت تاری و همچنین قفل فوکوس اضافی در دسترس است.

7- لرزشگیر تصویر با امکان تغییر سنسور

تفاوت آیفون 12 و آیفون 13

تفاوت آیفون 12 و آیفون 13

برای نرم‌ترین، واضح‌ترین و دقیق‌ترین فیلم‌برداری بدون حرکات ناگهانی یا پرش‌های باکیفیت، این ویژگی آیفون 13، یعنی  لرزشگیر بهبود یافته عکس با امکات تغییر سنسور در دسترس است. پیش از این فقط در آیفون 12 پرو مکس موجود بود، کاربران اکنون می توانند احساسات جدیدی را از ویدیوهای جالب در مدل های آیفون 13 و آیفون 13 مینی دریافت کنند.

8- فناوری Smart HDR 4

آیفون 13 دارای hdr 4 است

آیفون 13 دارای hdr 4 است

. این ویژگی آیفون 13 اپل نیز قابل توجه عکاسان و علاقمندان به فیلمبرداری است. این نسل از فناوری وضوح تصویر را از طریق تجزیه و تحلیل عمیق فریم های متعدد بهبود می بخشد. فریم تمام شده در چندین پارامتر – وضوح، کنتراست و اشباع رنگ، چندین برابر عمیق تر می شود

9- سبک های ویرایش هوشمند

ویرایش دوربین آیفون 13

ویرایش دوربین آیفون 13

علاوه بر دوربین اصلی ارتقا یافته با بسیاری از ویژگی آیفون 13 که واقعاً مفید می باشد، کاربران می توانند به لطف فیلترهای هوشمند جدید، تجربه عکسبرداری و فیلمبرداری خود را متنوع کنند. فیلترها می‌توانند به تغییر ظاهر پس‌زمینه یا اشیاء اطراف بدون تغییر رنگ پوست شخصیت اصلی کمک کنند.

همچنین بخوانید:

گوشی موبایل iPhone 13 mini 256GB اپل

10- عمر باتری بهبود یافته است

همانطور که توسعه دهندگان اپل اشاره کردند، عمر باتری آیفون 13 نسبت به مدل های نسل قبلی آیفون 12 2.5 ساعت افزایش می یابد. این دیگر ویژگی آیفون 13 است. و در نسخه کامپکت، در مقایسه با آیفون 12 مینی، این مدت زمان 1.5 ساعت افزایش می یابد. چنین افزایش دوام شارژ باتری برای استفاده کامل از این ایفون در طول یک روز کاری کاملاً کافی است.

11- فضای ذخیره سازی بیشتر

تنظیمات ذخیره سازی آیفون 13

تنظیمات ذخیره سازی آیفون 13

نمایندگان این شرکت متوجه شدند که برای کاربر مدرن 64 گیگابایت برای استفاده بهینه از تلفن هوشمند کافی نیست. به همین دلیل است که مدل جدید آیفون 13 در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایتی ارائه شده است. اکنون دیگر لازم نیست نگران فضای باقیمانده برای ذخیره فیلم های زنده، عکس های خنده دار یا تصاویر حیوان خانگی خود باشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار در مورد معرفی و شرایط فروش آیفون به سایت رسمی اپل مراجعه کنید.

ویژگی آیفون 13 جدید در مقایسه با آیفون 12 واقعاً پیشرفت خوبی داشت. اپل به خاطر ارائه تنها چند ارتقاء مهم به هر نسل، بدنام است.اگر به دنبال خرید آیفون جدید هستید، یادتان باشد که آیفون نات اکتیو و اکتیو در بازار به فروش می رسد. قبل از خرید تحقیق کنید و تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را بهتر بدانید.

در صورتی که ما فراموش کردیم به ویژگی آیفون 13 که شما آن را تجربه کردید، اشاره کنیم، لطفا برای ما کامنت بگذارید و یا شما بگویید تا در سایت منتشر کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *