راهنمای خرید موبایل

معرفی گوشی های هوشمند ارزان قیمت در ایران

blank

به نظر می رسد با بالا رفتن قیمت گوشی های هوشمند بالارده و پرچمدار برندها،   برای خرید یک گوشی خوب به بیش از دو میلیون تومان پول نیاز داشته باشید؛ اما با توجه به تنوع بسیار بالا در ارائه ی گوشی های هوشمند برای خرید یک گوشی با کیفیت و با قیمتی منصفانه و متوسط و یا ارزان ، اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت. برای شناخت گوشی های هوشمند ارزان قیمت با کیفیتی که با قیمت های منصفانه عرضه شده اند، تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید.

به ازای هر گوشی حرفه ای و پرچمداری که هر روزه در بازار موبایل جهان رونمایی می شود، گوشی های هوشمند ارزان قیمتی هم وجود دارند که امکاناتی مانند صفحه نمایش زیبا، دوربین عالی و عمر باتری بالا را یکجا در مجموعه ای با قیمتی به مراتب کمتر گرد آورده اند. در این میان گوشی هایی فوق العاده ای با قیمتی حدود یک میلیون تومان و نیز گوشی هایی با قیمت های به مراتب کمتر و در حدود هفتصد هزار تومان به همراه امکانات عالی و چشم گیر پیدا می شود. برای خرید گوشی و همچنین خرید تبلت ارزان قیمت 4G به وب سایت فروش محصولات ما در کوک موبایل مراجعه نمایید و قیمت ها را با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید.

 کم کم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می شویم وبسیاری از عزیزان دوست دارند گوشی های خود را تعویض کنند و  گوشی های جدیدی تهیه کنند. به همین منظور قصد داریم  به معرفی بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت موجود در بازار موبایل بپردازیم تا از همین راه به شما در انتخاب بهترین گوشی هوشمند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، کمک کنیم.  بعضی از گوشی هایی که در این مقاله معرفی شده اند،  جدید و برخی دیگر مدلهای قدیمی تر اما محبوبی هستند که از آزمون های مختلف کیفیت گوشی های هوشمند سرافراز بیرون آمده اند.در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت عالی را که می توانید همین امروز خریداری کنید، معرفی می کنیم.

  • Moto G5 Plus انتخاب اول از میان گوشیهای اندروید ارزان قیمت

خیلی ساده می توان گفت که با پول کم و متوسطی که در اختیار دارید، Moto G5 Plus بهترین و مناسب ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است. این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه استاک، طراحیِ نسبتا لوکس، دوربین دو لنزی، عمر بالای باتری و یک اسکنر اثر انگشت برخوردار است.

این گوشی با قیمت حدود 700 هزارتومان برای مدل دارای رم دو گیگ و حافظه 32 گیگابایتی و قیمتی نزدیک به یک میلیون تومان برای مدلی با دو برابر این امکانات معرفی شد. این گوشی یکی از بهترین های موجود در بازار است که تمامی امکانات یک گوشی هوشمند پرچمدار را داراست.

blank

برای آن که بیشتر در مورد Moto G5 Plus بدانید، باید بگوییم که این گوشی 145 گرم وزن دارد و صفحه نمایش آن پنج اینچی است. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم 5 مگاپیکسلی است. روی گوشی سیستم عامل اندروید 7 یا همان نوقا نصب شده است. پردازنده ی گرافیکی گوشیAndero 505 و پردازنده ی کار شده روی آن هم، Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430  است.

  • Samsung galaxy J5 Prime  با قیمت حدود 700 هزارتومان

Galaxy J5 Prime دارای بدنه‌ی تمام فلزی، حسگر اثرانگشت(فینگرپرینت)، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و محافظ نمایشگر گوریلاگلاس۴ است. صفحه نمایش این گوشی  ۵ اینچی است و پردازنده‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی و چهارهسته‌ای آن را پاور می کند. پردازنده به همراه رم ۲ گیگابایتی گوشی، راحتی اجرا و پردازش بازی‌ها و اپلیکیشن های سنگین را روی گوشی تضمین خواهد کرد. باتری استفاده شده در گوشی، یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که می تواند برای یک روز تمام گوشی را شارژ نگه دارد.

Samsung galaxy J5 Prime 

Samsung galaxy J5 Prime

حافظه‌ی داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت است؛ اما می‌توان با استفاده از یک کارت حافظه جانبی از نوع microSD این ظرفیت را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.  کیفیت دوربین این گوشی خوب است و سنسور ۱۳مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 به‌عنوان دوربین اصلی گوشی است و سیستم عامل نصب شده روی گوشی اندروید 6 یا همان اندروید مارشملو است. این گوشی با قیمت حدود 700 هزار تومان انتخاب مناسبی برای افرادی است که خواهان گوشی هوشمند با قیمت ارزان و متوسط و با کیفیت مطلوب هستند.

  • Samsung Grand Prime Pro با قیمت حدود 650 هزارتومان

 گلکسی گرند پرایم پرو از سری گوشی های با کیفیت متوسط و قیمت خوب سامسونگ است. این گوشی از نظر سخت افزاری از گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت مشابه خود سرتر است و کیفیتی بالاتر از آنها را ارائه می دهد. صفحه نمایشد گوشی 5.0 اینچی و از مدل صفحه نمایش های Super AMOLED می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش  540x960px است و به همین دلیل کیفیت نمایش تصاویر و ویدیو روی این گوشی بسیار قابل قبول و چشم نواز است.

Samsung Grand Prime Pro

Samsung Grand Prime Pro

حافظه داخلی برابر 16GB است و می توان با استفاده از کارت های حافظه جانبی آن را تا 256GB   افزایش داد.  دوربین اصلی  8MP و دوربین سلفی هم از یک سنسور 5MP استفاده می کند که دارای کیفیت تصویر خوبی است. پردازنده استفاده شده روی گوشی چهار هسته ای با کلاک 1.4GHz است و رم گوشی 1.5GB است که می توان آن را یکی از نقاط ضعف محدود این گوشی عنوان کرد.

این گوشی دو سیم کارته و شبکه آن 4G است. باتری استفاده شده روی گوشی 2600mAh  میلی آمپر ساعت است که می تواند برای یک روز تمام گوشی را شارژ نگه دارد. به طور کلی با این سطح از کیفیت و این قیمت،  Samsung Grand Prime Pro یکی از بهترین و عاقلانه ترین انتخاب ها برای خرید گوشی هوشمند است.

  • گوشی  شیائومی Redmi 4X با قیمتی در حدود 650 هزارتومان

این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت خوب است. صفحه نمایش گوشی 5 اینچی و حافظه ی داخلی آن 32 گیگابایت است. وجه تمایز این گوشی با گوشی های مشابه از نظر کیفیت،  قیمت بسیار منصفانه آن در برابر ارائه ی خدمات و کیفیت قابل قبول است. اگر چه گوشی Redmi 4X یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های  شرکت  Xiaomi است؛  اما این جمله به این معنا نیست کهRedmi 4X کارایی و کیفیت مناسبی ندارد. دوربین اصلی گوشی 13 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. باتری گوشی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت است که با توجه به اندازه ی صفحه نمایش این امکان را پدید می آورد که بتوانید برای ساعاتی طولانی از این گوشی استفاده نمایید.

Redmi 4X

Redmi 4X

پردازنده گوشی  Qualcomm MSM8940 Snapdragon 435 است که 8 هسته 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A53 دارد.

  • گوشی LG K10 با قیمتی در حدود 700 هزار تومان

گوشی K10 بالارده‌ترین محصول ال‌جی از گوشی‌های ارزان‌ سری K ال جی می‌باشد.  صفحه نمایش گوشی 5.3 اینچی و در رده ی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ قرار دارد و از طرفی کیفیت نمایش تصاویر و ویدیو ها به دلیل رزولوشن خوب صفحه نمایش بسیار قابل قبول است. وزن گوشی 142 گرم است.  این گوشی به نسبت مدل های قدیمی تر آن، کمی باریک تر شده است به این معنی که ضخامت بدنه گوشی از 8.8 به 7.9 میلی‌متر رسیده است.

LG K10

LG K10

پردازنده ی استفاده شده روی گوشی مدیاتک MT6750 است که یک چیپ ست  8 هسته ای Cortex-A53 با کلاک 1.5GHz و  همراه با پردازنده گرافیکی مالی T860MP2است. حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم آن 2 گیگابایتی است و مس توان حافظه را با استفاده از کارتهای حافظه ی خارجی تا 256 گیگابایت ارتقا داد.

دوربین اصلی و سلفی گوشی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل است و سیستم عامل نصب شده روی گوشی در کارخانه، اندروید نوقا 7.0است. گوشی دارای سنسور اثرانگشت است و باتری آن قابل تعویض و با ظرفیت 2,800mAh است  که می تواند برای یک روز تمام گوشی را شارژ نگه دارد.

  •  HTC U Play گوشی با دوربین عالی و با قیمت حدود یک میلیون تومان

این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و در رنج قیمت یک میلیون تومانی و عالی برند اچ تی سی است. دوربین گوشی به شکل حیرت آوری با کیفیت است.برای نبود جک هدفون راه حلی موثر درنظر گرفته شده و همه­ ی آنچه از U11 انتظار دارید در آن قابل یافت است: عمر باتری بالا، قابلیت فشردن کناره های گوشیEdge Sense، دارای سیستم Alexa داخلی و یک نسخه­ ی قابل سرویس(البته کمی کند) از سیستم عامل اندرویدی است.

HTC U Play

HTC U Play

اندازه ی صفحه نمایش گوشی 5.2 اینچی و وزن آن 145 گرم و سبک است.  حافظه ی داخلی گوشی 32 گیگابایت و رم آن 3 گیگابایتی است و هر دو دوربین گوشی یعنی دوربین پشت و سلفی ان 16 مگاپیکسل است. این گوشی نیز در سال 2017 به بازار معرفی شده است و روی آن سیستم عامل اندروید 6 (اندروید مارشملو) نصب شده است. پردازنده ی این گوشی 8 هسته ای و چیپ ست کار شده روی آن Mediatek MT تا 6755 ساعتelio P10 می باشد.

  • Moto E4 Plus  تنها با 750 هزار تومان قیمت

 گوشی Moto E4 Plus «برای کسانی که فقط یک گوشی هوشمند ارزان و کاربردی می خواهند» انتخابی عالی است. این دستگاه کاملا ساده و کاربردی است و قیمت ارزان آن  در برابر کیفیتی که ارائه می دهد، باورنکردنی است.Moto E4 Plus در دو رنگ (سیاه و طلایی) عرضه شده است و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. علاوه بر این دارای شاخص مقاومت در برابر نفوذ رطوبت خوبی است، عمر باتری آن بالاست و یک حسگر برای تشخیص اثر انگشت دارد. با این وجود دوربینی کاملا متوسط دارد و صفحه نمایش آن به شفافیت آیفون یا گلکسی های سامسونگ نیست؛ اما مطمئن باشید ارزش پولی را که می پردازید دارد.سیستم عاملی که در کارخانه روی گوشی نصب شده است اندروید ۷.۱.۱ (نوقا) است.

Moto E4 Plus

Moto E4 Plus

حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت و باتری آن لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. همانطور که در مقاله ی بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری هم عنوان کرده ایم، این گوشی در دسته گوشی های هوشمند با عمر باتری عالی و مثال زدنی جای می گیرد. دوربین گوشی 13 مگاپیکسل است و می تواند تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت را ضبط کند. 

  • Asus Zenfone 3 Zoom  غول فناوری تنها با قیمت حدود یک میلیون و دویست هزار تومان

این گوشی بدون هیچ امکانات ویژه و با بدنه ­ی آلومینیوم برای استفاده تنها با یک دست به بازار ارائه شده است. طراحی گوشی به شکلی است که کمی بزرگ به نظر می رسد؛  اما دارای یک جک هدفون، یک صفحه نمایش 5 ونیم اینچی و یک دوربین خوب است و می تواند با یک مرتبه شارژ حتی درصورت استفاده زیاد تا دو روز کامل دوام بیاورد.

Asus ZenFone 3 Zoom

Asus ZenFone 3 Zoom

باتری این گوشی جدید نیز در لیست گوشی هایی با بهترین عمر باتری قرار دارد.ZenFone 3 Zoom دارای پیشرفته‌ترین سیستم دوگانه لنز دوربین گوشی‌های هوشمند در بین گوشی های دنیا است و همچنین در سلفی نیز بسیار حرفه ای عمل می کند. دوربین جلویی از یک سنسور 13 مگاپیکسل سونی IMX214 برای سلفی‌هایی با وضوح بالا استفاده می‌کند و فناوری ASUS SuperPixel™  حساسیت به نور را تا دو برابر افزایش می دهد.

  • Huawei Honor 8 لایت:  یکی از زیباترین و ارزان ترین گوشی های هوشمند جهان با قیمت 700 هزارتومان

شاید Huawei Honor 8  گوشی قدیمی به نظر برسد چرا که این گوشی هوشمند در تاریخ 2016 به بازار آمده است؛ اما هنوز هم یک گوشی فوق العاده است.با گوشه های تراش خورده و باریک، بدون برآمدگی دوربین و با رنگی دلچسب و لعابی شفاف و دلچسب که یادآور گوشی های گران قیمت است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی زیبا دارد و علاوه بر داشتن دو دوربین در پشت، سریع و خوش ساخت است. در بین این همه نقاط قوتی که در مورد آنها بحث شد،  نقاط ضعفی هم وجود دارد که از میان آنها می توان به بدنه­ ی زیبای گلس بسیار لغزان و نامناسب برای در دست گرفتن، عمر باتری نه چندان راضی کننده و نرم افزارها معمولی روش گوشی اشاره کرد.

Huawei Honor 8 لایت

Huawei Honor 8 لایت

با این حال نسخه ی لایت این گوشی تنها با قیمت 700 هزارتومان انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال گوشی های هوشمند ارزان قیمت و یا با قیمت متوسط و در عین حال با کیفیت راضی کننده هستند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و وزن 147 گرم است. دوربین اصلی گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد. پردازنده ی گوشی هشت هسته ای و HiSilicon Kirin 655 است.

  • ZTE Blade V8 Pro  با قیمت حدود یک میلیون تومان

 اگر چه ZTE Blade V8 Pro گوشی چشم گیری نیست؛ اما از مزیت های جالبی برخوردار است. باتری آن حتی از Moto G5 Plus هم بیشتر عمر می کند.به علاوه، این گوشی دارای یک صفحه 5 و نیم اینچی و یک دوربین دو بخشی است. این گوشی همچنین دارای قاب پشتی از جنس پلاستیک برجسته است که اگر چه حس یک گوشی بالارده را به شما نمی دهد؛ اما دست کم نگه داشتن آن راحت است.

ZTE Blade V8 Pro 

ZTE Blade V8 Pro

  V8 Pro از برخی رقبای خود سرعت عمل بیشتری دارد و دارای صفحه نمایش  5.5 اینچی وحافظه داخلی 32 گیگابایت وحافظه ی رم  3 گیگابایتی است.  CPU(پردازنده) استفاده شده در این گوشی  8 هسته ای و با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و مدل Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 است. دوربین اصلی13 مگاپیکسلی (دوگانه) است که کیفیت دلخواه برای عکاسی و فیلم برداری ارائه می دهد. باتری گوشی لیتیوم یونی 3140 میلی آمپر ساعتی است و می تواند برای یک روز شارژ را نگه دارد و گوشی را پاور کند.

  • Huawei’s Honor 6X  با دوربین جذاب و کیفیت ساخت عالی تنها با 800 هزار تومان قیمت

 می توان ثابت کرد که جذاب ترین قسمتِ گوشی Huawei’s Honor 6X دوربین پشتی دوتاییِ آن است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مثل گوشی هایی چون اپل iPhone X، 8 Plus و 7 Plus فوکوس عکس هایتان را دستکاری کنید؛ همچنین این مدل نسبت به سایر گوشی های مشابه در محیط های با نور پائین عملکرد بهتری دارد.

Huawei's Honor 6X

Huawei’s Honor 6X

چند نقطه ضعف هم در مورد این گوشی قابل مشاهده است که از آن میان می توان به این موارد اشاره کرد که صفحه نمایش آن خیلی زود کثیف می شود و برخی نرم افزارها به دلیل قدیمی بودن خیلی به درد بخور نیستند. این گوشی را می توان در بازار و از طریق عمده فروش ها با قیمتی بسیار ارزان تر از آن چه در این بند عنوان شده است، تهیه کرد.

  •  iPhone SE  با قیمت یک میلیون و ششصد هزارتومان ارزان ترین آیفون موجود در بازار 

آیفونSE با حافظه ی داخلی 64 گیگابایت، در واقعیت امر یک آیفون6S است که در داخل یک آیفون 5S جای داده شده است. همان چیپی که مدل آیفونSE را تغذیه می کند در مدل 6S و حتی اخیرا در مدل جدید iPad نیز استفاده شده است، روی این گوشی به کار رفته است.

 iPhone SE 

iPhone SE

این گوشی دارای قابلیت فیلم برداری 4K و عکس برداری با کیفیت HDR  است و یک جک هدفون نیز دارد. طراحی گوشی به گونه ای است که به خوبی در دستان شما جای می گیرد و علاوه براین موارد قابلیت نصب آخرین نسخه سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 را نیز دارد.

خلاصه اینکه:

با توجه به تنوع و گستردگی برندهای موبایل ساز، می توانید موبایل های با کیفیت و با قیمتی متوسط و منصفانه تهیه کنید. موبایل هایی که هم صفحه نمایش با کیفیت دارند و هم خوب شارژ نگه می دارند و از طرفی می توانید با آنها عکس ها و فیلم های با کیفیت تهیه کنید. در این پست تعدادی از گوشی های هوشمند ارزان قیمت در ایران را معرفی کرده ایم که می توانید از میان آنها گوشی دلخواه خود را انتخاب کنید. اکنون برای خرید ارزان ترین گوشی های موبایل با ما تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند. با ما بهترین و ارزان ترین خرید گوشی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط