ترفند شبکه های اجتماعی

مشکل Phone Number Flood و نحوه ی برطرف کردن آن

مشکل Phone Number Flood و نحوه ی برطرف کردن آن

با پیشرفت تلگرام و افزایش قابلیت های آن و همچنین بالا رفتن تعداد کاربران، ارور های جدید نیز به تلگرام اضافه می شود. به نازگی کاربران تلگارم به یکی از مشکلات یا ارورهای جدید اشاره کرده اند که با عنوان ارور Phone Number Flood  شناخته می شود. در این مقاله قرار است به دلیل ارائه این مشکل بپردازیم و راهکاری را برای هنگام برخورد با این ارور به شما عزیزان ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

واژه ی Flood  در لغت به معنای طغیان یا سیل است. شاید می توان گفت معنی Flood بهترین واژه برای رساندن منظور تلگرام است. زیرا  این ارور زمانی داده می‌ شود که کاربر تلگرام ، چند بار به صورت متوالی یا در فواصل زمانی متفاوت، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود بیشتر از 3 مرتبه کرده است. با این کار کاربر و حذف چند باره اکانت در مدت زمان کوتاه تلگرام به این رفتار نامتعارف واکنش نشان می دهد و حساب کاربری تلگرام شما را برای مدتی فاقد دسترسی کرده و به شما پیغام : “PHONE_NUMBER_FLOOD“را می‌دهد. و امکان دارد که این محدودیت دسترسی مدتی طول بکشد.

خطای Phone Number Flood

خطای Phone Number Flood

برطرف کردن مشکل Phone Number Flood در تلگرام

برای برطرف نمودن این مشکل می ‌توانید از خط دیگری که با اکانتی در تلگرام ندارید و قبلاً با آن در تلگرام عضو نشده اید استفاده کرده و با ابتدا با خط دوم در تلگرام عضو شوید و بعد از آن از قابلیت Change Number  استفاده کرده و شماره‌ ای که با آن ارور Phone Number Flood  را دریافت می کردید را جایگزین شماره دوم کنید. در صورتی که نمی دانید چگونه به تغییر شماره ی خود در تلگرام بپردازید می توانید به مقاله ی چگونگی تغییر شماره تلفن در تلگرام مراجعه نمایید.

نحوه ی برطرف کردن نمایش ارور phone password flood را مطالعه کنید.

قابلیت Change Number یا تغییر شماره

قابلیت Change Number یا تغییر شماره

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *