ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش سوم

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام - بخش سوم

در این مقاله آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش سوم را ملاحظه خواهید کرد.

1- میزان پرداختی خود را مشخص کنید.

تبریک می گویم، شما یک اسپانسر را تحت تأثیر قرار داده اید و در واقع او را متقاعد کرده اید تا با شما کار کند و از هم اکنون همکاری خود را شروع کرده اید! حال باید مشخص کنید که برای هر پستی که در اینستاگرام می گذارید چقدر پول خواهید گرفت.

تعداد زیادی از اینفلوئنسرها خود را به هزینه های کمی می فروشند و کارهای خود را به قیمت ناچیز عرضه می کنند. این نکته را در ذهن بسپارید که برای هر پستی که قرار است بگذارید چقدر زمان و کار صرف کرده اید و هزینه و فایده کار خود را بسنجید سپس قیمت بدهید.

  • برخی از اسپانسرها هزینه های کار خود را بر اساس تعداد فالوورهای خود محاسبه می کنند (مثلاً 20 دلار به ازای هر 1000 فالوور)
  • قیمت ها در کشورهای مختلف فرق می کند برای مثال در آمریکا قیمت هر پست 200 تا 400 دلار است. البته عوامل مختلفی نیز در تعیین قیمت دخیل هستند، برای مثال برخی از برندها، درآمد خوبی دارند و به همین دلیل بودجه خوبی نیز برای اسپانسری در نظر می گیرند.
  • شاید بتوانید از قبل بپرسید که آیا این برند بودجه ای برای حمایت مالی در نظر گرفته است یا خیر. دانستن این موضوع می تواند به شما در تعیین قیمت مناسب کمک کند، اما در نهایت شما بهترین قاضی برای ارزش کار خود هستید.
آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام - بخش سوم

میزان پرداختی خود را مشخص کنید

2- مسئولیت های اسپانسری خود را مشخص کنید.

مشخص کنید که کارفرما از شما انتظار دارد که چه تعداد پست در روز به اشتراک بگذارید و یا چه زمانی این پست ها را ارسال کنید، و یا همچنین آیا مجبور خواهید بود نوع خاصی از عکس یا عناوین خاصی از تصاویر را ارسال کنید.

مهم است که قبل از شروع ارسال ها و به اشتراک گذاری پست ها، از همه این موارد مطلع باشید، و از ابتدا ارتباط مستقیمی با حامی خود برقرار کنید تا از کار با یکدیگر لذت ببرید.

مسئولیت های اسپانسری خود را مشخص کنید

مسئولیت های اسپانسری خود را مشخص کنید

3- قرارداد خود را با دقت بخوانید.

به احتمال زیاد پیش از شروع کار، قراردادی برای ادامه همکاری امضاء کنید. در این قرارداد باید جزئیات در مورد پرداخت و مسئولیت های شما مشخص شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها همان چیزی هستند که شما می خواهید و با آن موافقت کرده اید.

بررسی کنید ببینید که آیا این قرارداد به گزینه «اسپانسری منحصر به فرد» شما اشاره می کند و یا خیر. اگر اسپانسری شما انحصاری باشد این بدان معنی است که شما نمی توانید برندها و مارک های دیگری را تبلیغ کنید (که ممکن است برای شما خیلی مفید نباشد)، یا در قرارداد به دنبال این باشید که آیا گزینه «همکاری با غیر رقیب» آورده شده است یا خیر.

این گزینه نیز بدان معنی است که شما نمی توانید به طور همزمان یک برند رقابتی را تبلیغ کنید. برای مثال اگر نوشابه Pepsi را تبلیغ می کنید، همزمان نمی توانید Coca-Cola را تبلیغ کنید.

قرارداد خود را با دقت بخوانید

قرارداد خود را با دقت بخوانید

4- اسپانسری خود را در پست های تبلیغاتی اعلام کنید.

هنگامی که در نهایت محتوای اسپانسری شده خود را پست می کنید، باید در پست به اشتراک گذاشته شده فاش کنید که این یک پست اسپانسری است و برای یک برند خاص تبلیغ می کند.

  • افشای این گونه اطلاعات غیرقانونی است، اما اینستاگرام ترتیبی داده است که در افشای این موضوع منعی وجود نداشته باشد. آنها اخیراً ابزاری را ایجاد کرده اند که به شما امکان می دهد یک پست را به عنوان «اسپانسری با پرداخت هزینه» تگ کنید.
  • اگر این ویژگی به شما اختصاص داده نشده است باز هم می توانید به سادگی از هشتگ ad# یا Sponsered# را کپشن پست خود استفاده کنید.
اسپانسری خود را در پست های تبلیغاتی اعلام کنید

اسپانسری خود را در پست های تبلیغاتی اعلام کنید

اگر تمایل به همکاری در این زمینه دارید می توانید با تیم کوک موبایل ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *