ترفند شبکه های اجتماعی

نمایش ارور Phone Password Flood و راه حل آن

نمایش ارور Phone Password Flood

برخی از کاربران این موضوع را بیان می کنند که در حین تلاش برای ورود به اکانت تلگرام خود با ارور Phone Password Flood  روبرو می شوند. اگر شما هم به این مشکل برخورد کرده اید و نمی دانید دلیل نمایش این erorr چیست ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید، زیرا هدف ما از این مقاله صحبت در مورد دلیل ارور Phone Password Flood  تلگرام و راه حل برطرف کردن آن می باشد.

مقدمه‌ ارور Phone Password Flood  تلگرام

یکی از ارورهایی که به تازگی تعداد زیادی از کاربران تلگرام در رابطه با سوال دارند مربوط به ارور Phone Password Flood  می باشد. به این نکته توجه کنید که این ارور با ارور Phone Number Flood فرق دارد و ناشی از مسئله متفاوتی می باشد.برای رفع مشکل Phone Number Flood در تلگرام باید به مقالات در این رابطه مراجعه کنید، ولی در این مقاله می خواهیم به ارور Phone Password Flood بپردازیم.

معنی فارسی ارور Phone Password Flood تلگرام، متاسفانه، تعداد تلاش‌ های ناموفق برای وارد کردن رمز شما به بیش از حد مجاز رسیده است. لطفا بعداً تلاش نمایید، می باشد. پس در صورتی که در تلگرام فارسی خود با این پیغام خطا روبرو شدید، در اصل همان ارور Phone Password Flood را داده است. در پایین تر به دلیل بروز این ارور و مشکل اتصال تلگرام پرداخته ایم و راه حل برطرف کردن آن را شرح داده ایم.

نمایش ارور Phone Password Flood  و راه حل آن

ارور Phone Password Flood تلگرام با قابلیت تایید هویت دو مرحله ‌ای ارتباط مستقیم دارد. در چندین مقاله قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای را شرح داده ایم ولی به این حد اکتفا می کنیم که این امکان، قابلیتی است که می ‌توانید با استفاده از آن ضریب امنیت اکانت تلگرام خود را افزایش دهید و از ورود افراد ناشناس به اکانت خود جلوگیری کنید. هر وقت که این قابلیت برای اکانت تلگرام شما فعال است، اگر بخواهید به اکانت خود وارد شوید، باید دو مرحله مختلف را به منظور تایید هویت خود سپری کنید. این دو مرحله شامل مرحله ی، وارد کردن کد تاییدی است که به شماره شما ارسال می شود و مرحله دوم مربوط به وارد کردن کد تاییدی است که در حین فعال کردن قابلیت تایید هویت دو مرحله ‌ای آن را انتخاب کرده اید.

روش حل ارور phone password flood در تلگرام را مطالعه کنید.

فرض کنید شما کد تاییدی که در مرحله دوم تشخیص هویت اکانت تلگرام انتخاب کرده بودید، را چند بار اشتباه وارد کنید، در این صورت ارور Phone Password Flood به نمایش در می آید. پس ارور Phone Password Flood  تلگرام یک پیغام خطای امنیتی می باشد که به وارد کردن اشتباه پسورد تایید هویت دو مرحله‌ای اکانت تلگرام مربوط می شود. حال اگر می ‌خواهید برای ورود به اکانت تلگرمی که تایید هویت دو مرحله‌ای در آن فعال است به این erorr برخورد نکنید و دچار مشکل نشوید باید دقت کرده و در هنگام وارد نمودن کد دقت لازم را داشته باشید و کد را کاراکتری انتخاب نمایید که فراموشش نکنید.

ارو Phone Password Flood

Phone Password Flood

متاسفانه اغلب کاربرانی که با ارور Phone Password Flood تلگرام روبرو می ‌شوند بنا به هر دلیلی یا به خاطر ندارند که قابلیت تایید هویت دو مرحله ‌ای برای اکانت تلگرام آن‌ ها می باشد و به اشتباه وقتی به مرحله وارد کردن کد تایید دوم اکانت می رسند، باز هم کد تایید مرحله اول که برای آنها پیامک شده است، را وارد می کنند. همین مورد باعث می‌ شود که با ارور Phone Password Flood یا “متاسفانه، تعداد تلاش‌ های نا موفق برای وارد کردن رمز شما به بیش از حد مجاز رسیده است. لطفا بعدا تلاش نمایید! نمایان می گردد. پس ارور Phone Password Flood ارتباط مستقیم با اشتباه وارد کردن پسورد تایید هویت دو مرحله‌ای اکانت تلگرام دارد.

رفع مشکل ارور تلگرام

رفع مشکل ارور تلگرام

پس اگر سوالتان این است که پس از مواجه شدن با این ارور نسبت به رفع یا حل آن چگونه اقدام کنیم؟ باید پاسخ داد، متاسفانه تنها راه حل رفع مشکل Phone Password Flood صبر کردن است. پس برای برطرف کردن ارور Phone Password Flood باید 24 ساعت صبر نمایید و مجددا برای ورود به اکانت تلگرام خود تلاش کنید و بار دوم دقت کنید که کدهای تایید صحیحی را در دو مرحله تایید هویت اکانت وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *