ترفند شبکه های اجتماعی

حل مشکل متوقف شدن تلگرام

مشکل متوقف شدن تلگرام

حل مشکل متوقف شدن تلگرام به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که با خطای Unfortunately the telegram has stopped (متاسفانه تلگرام متوقف شده است ) برخورد کرده باشید ابتدا بگوییم که این مشکل برای خیلی از کاربران با گوشی اندروید رخ می دهد و مختص برنامه ی تلگرام نیست و برای برنامه های دیگر نیز وجود می آید.

دلیل خطای تلگرام متوقف شده است

همان طور که گفتیم این خطا برای هر برنامه ای ممکن است رخ دهد. استفاده کننده های گوشی هایی با اندروید پایین و استفاده یبیش از حد از یک گوشی بدون ریست فکتوری کردن آن، باعث می شود که این خطا برای بسیاری از برنامه های آنها اتفاق بیفتد. و اگر می خواهید این مشکل رفع شود از راه حل های ما بهره ببرید.

حل مشکل متوقف شدن تلگرام

ابتدا نسخه ی جدید تلگرام را دانلود و نصب کنید و در مرحله ی بعدی به قسمت اپ های گوشی تان بروید و تلگرام را پیدا کنید. حالا تنظیمات آن را انتخاب کرده و بر روی clear cache بزنید تا cache آن را پاک کنید و اگر نشد، گزینه ی clear data را انتخاب کنید. با این کار، کل داده های مربوط به اپ تلگرام را حذف می کنید، جای نگرانی برای کانال ها و پیام ها و … وجود ندارد، چون بعد از نصب تلگرام همگی آنها مجددا بالا می آیند. حالا وارد تلگرام خود شوید، مطمئنا دیگر خطای متاسفانه تلگرام متوقف شده است، را نمی بینید. امیدواریم با این کار، مشکل خطای شما حل شود.

جهت حل مشکل متوقف شدن برنامه ها در اندروید اینجا کلیک کنید.

حل مشکل متوقف شدن تلگرام

در صورتی که باز هم نتوانستید وارد شوید برنامه را حذف کرده و با برنامه تمیز کننده مثل CleanMaster گوشی خود را پاک سازی کرده و دوباره نصب کنید، با احتمال خیلی زیاد دیگر خطایی رخ نمی دهد ولی به خاطر این مورد هیچ وقت دیلیت اکانت نکنید.

در صورتی که مشکل همچنان باقیست ، راهی به جز راه اندازی مجدد گوشی خود را ندارید. فقط قبل از راه اندازی از گوشی خود Backup تهیه کنید تا بعد به مشکلی بر نخورید. زیرا بعد از ریست، تمام برنامه ها و داده های گوشی تان به روز اول خود برمی گردد. ولی اگر بکاپ داشته باشید بعد از نصب برنامه هایتان، می توانید همه اطلاعات خود را برگردانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *