ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام

خطای Phone Number Flood در تلگرام

برای حل مشکل خطای Phone Number Flood چه کنیم؟ کاربران زیادی با این خطا برخورد کرده اند و برای خیلی از کاربران هر چند وقت یک بار این اتفاق رخ داده است و بسیاری از این افراد، پیگیر هستند که بدانند دلیل اصلی این خطا چیست؟

معنی لغوی Flood، طغیان یا سیل است. باید بدانید این خطا برای کاربری پیش می آید که در یک مدت کوتاه، چندین بار دیلیت اکانت کرده، و بعد از حدودا سه مرتبه در یک حیطه ی زمانی کوتاه باعث می شود که وقتی تلگرام را نصب می کند و می خواهد وارد اکانت خود شود با خطای Phone Number Flood روبرو شود.

در مطالب دیگر که مربوط به دیلیت اکانت یا مربوط به بعضی خطاهای دیگر بود، گفته شد که در هر موردی آخرین گزینه دیلیت اکانت است و اگر به مشکلی برخورد کردید حتما از روش های دیگر استفاده کنید و و نسبت حذف نکردن اکانت خود سعی کنید. و اگر در هر حالتی مجبور به دیلیت اکانت شدید اینکار را پشت سرهم تکرار نکنید تا اکانت شماره اصلی تان که همه ی مخاطبین شما آن را دارند، از بین نرود.

آموزش رفع خطای Phone Number Flood

تلگرام به کاربرانی که این مشکل را دارند می گوید که بعد از چند روز این مشکل حل می شود ولی اگر نمی توانید صبر کنید از راه هایی که برای شما گذاشته ایم، استفاده کنید.

برای حل مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام اینجا کلیک کنید.

برای این کار باید اول با شماره ای دیگر به تلگرام خود وارد شوید، شماره ای که برای اولین بار به تلگرام وارد می شوید یا با شماره مجازی که نحوه ساخت آن را قبلا توضیح داده ایم. با این حالت به راحتی می توانید با روش تغییر شماره، شماره اصلی خود را جایگزین شماره ای که با آن وارد شده اید، کنید. با این ترفند وارد تلگرام شده اید و خطای Phone Number Flood را دور زده اید. می توانید از سیم کارت دیگری استفاده کنید ولی بهتر است شماره مجازی و جعلی ساخته و بعدا تغییر شماره دهید.

اگر از شماره مجازی استفاده کردید باید این را بدانید که این شماره ها ریپورت هستند و وقتی شما توانستید آن را فعال کنید با تغییر شماره آنها همچنان ریپورت خواهند ماند.

Flood تلگرام چه مدت زمان طول می کشد؟

طبق گفته ی کاربرانی که با این مشکل برخورد کرده اند و شرکت تلگرام، این زمان تقریبا بین 5 تا 6 روز می باشد تا اکانتی از فلود در بیاید. توصیه می کنیم در این مدت صبور باشید و با تلاش بیهوده کار را پیچیده تر نکنید تا مدت زمان آن بیشتر نشود. البته این تعداد روز قطعی نیست و بسته به شرایط ممکن است تغییر کند. اگر می توانید این چند روز را تحمل کنید و اگر نمی توانید از روش های بالا استفاده کنید.

حرف آخر اینکه، راه برای رفع مشکل Flood این است که چند روز صبر کنید، زیرا به راحتی و بدون دردسر به اکانت خودتان برمی گردید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *