اخبار فناوری

مشکل تایپینگ در اپ استاک ایمیل گلکسی S6 , S7

blank

به دلایلی ، گوشی های هوشمند گلکسی خانواده S درون برنامه استاک ایمیل به مشکل بر می خورند! این مشکل حین استفاده از برنامه کیبورد سامسونگ اتفاق می افتد.

دلیل این مشکل که به تازگی رخ نموده است ، هنوز معلوم نشده است.ممکن است به دلیل ارتقا در سیستم عامل سامسونگ باشد و یا تماما به اپلیکیشن مربوط شود.

خبرهای تازه از Samsung Galaxy S6/S7 و برادران Edge این گوشی ها ،حاکی از مشکل دار بودن آنها حین تایپ است. گویا این مشکلات در روزهای اخیر شدت یافته است.این اشکال در تایپ باعث اختلال در کار با برنامه ی استاک ایمیل خواهد شد.

کسانی که از gmail و یا برنامه های ایمیل دیگری استفاده می کنند درگیر این مشکل نخواهند بود. کاربران گوشی های بسیاری این مشکل را عدیده توصیف کرده اند.اما گویا این ایراد در گوشی های Samsung Galaxy S6 بیشتر به چشم می آید.در متن زیر می توانید توصیف اشکال در تایپ را از زبان برخی کاربران بخوانید:

هر موقع می خواهم گلمات به هم پیوسته ای چون I’m را بنویسم برنامه به صورت خودکار کوتیشن را حذف کرده و آن را با کلمه ی with جایگزین می نماید.این اشکلات هنگام تایپ برخی کلمات به اشتباهات تایپی ختم می گردد.

بزرگ شدن خودکار اول کلمات، فاصله انداختن خودکار بین کلمات،نشانه گذاری های خودکار همه و همه از کار افتاده اند.دو بار برای پشتیبانی درخواست دادم و پشتیبان از راه دور به گوشی من دسترسی پیدا کرد،اما مشکل هنوز پابرجا است.

علاوه بر آنچه کاربر گفت ،تمام اقدامات مربوط به capitalization از دسترس خارج شده است.برخی ها علت را از کیبورد سامسونگ می دانند چراکه با سوییچ کردن به کیبورد گوگل و یا swiftKey مشکل به کل مرتفع می شود.
فرضیه عنوان شده درست است و مشکل از برنامه کیبورد سامسونگ می باشد .حال باید دید آیا سامسونگ قبل از وخیم تر شدن اوضاع مشکل را مرتفع خواهد ساخت؟

در صورتی که هر مشکلی برای گوشی شما پیش آمد، با شماره 02167319  با کوک موبایل تماس بگیرید تا در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل شما را کمک کنند

مطالب مرتبط