اخبار فناوری

رده بندی محبوب ترین گوشی های هوشمند در هفته ای که گذشت…!

blank

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید گوشی هایی که در هفته قبل بازار موبایل را در جهان قبضه کرده اند کدام ها بوده اند؟در مقاله ی زیر می توانید آخرین گزارش از رده بندی گوشی های هوشمند که دقایقی قبل منتشر شده است را ببینید.

Xiaomi Mi Mix گوی سبقت را از همه ربود. تا مدتی زمزمه های هیجان آوری درباره ورود گوشی عالی به بازار شنیده می شد و ناگهان گوشی Xiaomi Mi Mix به بازار عرضه گردید. فبلتی به طراحی تقریبا بدون قاب ، که ابتدا فقط در حد فرضیه بود.اما حالا این فرضیه در Xiaomi Mi Mixبه واقعیت پیوسته بود. گوشی مه هم اکنون می توان آن را سفارش داد و در دست داشت.همه چیز بسیار سریعتر از آن چه تصور می شد پیش رفت.حالا باید به رتبه بندی ها نگریست…

رتبه بندی گوشی های هوشمند در هفته گذشته

رتبه بندی گوشی های محبوب در هفته ای که گذشت. اولین جایگاه در تصاحب Xiaomi Mi Mix است . موبایل قدرتمند Redmi Note 3در رده دوم قرار دارد.این هفته ی سومی است که Redmi Note 3 در رده دوم محبوب ترین ها است.Galaxy J7 2016 با دو پله سقوط از هفته ی قبل به جایگاه سومی بسنده کرده است.برادر Prime  سامسونگ در رده چهارم قرار گرفته است.رده پنج باز هم برای گوشی هوشمند از خانواده Xiaomiاست. Mi Note 2 در رده پنجم ایستاده است.

دو تازه وارد بازار موبایل Redmi 3s Prime در رده ششم جدول محبوب ها و iPhone 7 در رده هفتم قرار گرفته است.جایگاه این دو گوشی تازه وارد نسبت به هفته ی قبل افت داشته است. Galaxy J5 2016 از خانواده  سامسونگ در رده هشتم جدول رتبه بندی قرار گرفته است. Moto G4 Plus با سه پله سقوط از رده ششمی در هفته ی قبل به رده نهم در این هفته رسید. Galaxy S7 edge نیز توانست در جایگاه دهم  محبوب ترین ها قرار بگیرد.

مطالب مرتبط