ترفند اندروید

قطع دسترسی اینترنت برنامه های اندروید

قطع دسترسی اینترنت برنامه های اندروید

امروزه دسترسی به اینترنت و پیام‌رسان‌های مختلف تحول شگرفی را در نحوه برقراری ارتباط و پیشبرد فناوری ایجاد کرده است. برنامه‌های مختلف اندرویدی بر اساس میزان استفاده و نوع فایل‌هایی که با آن در ارتباط هستند از حجم internet شما کم کرده و آن را مصرف می‌کنند. برخی از برنامه‌های کاربردی اندرویدی تنها قادر به ارسال فایل‌های متنی هستند از این رو حجم زیادی از internet را مصرف نمی‌کنند. اما برخی از برنامه‌های کاربردی اندرویدی به دلیل امکان ارسال فایل‌های صوتی و تصویری حجم بالایی از internet را مصرف می‌کنند.

برخی مواقع مصرف internet زمانی صورت می‌گیرد که شما برنامه را در حالت آماده باش رها کرده و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌کنید. از این رو حجم  internetشما بدون اینکه کاربردی برای شما داشته باشد از بین می‌رود. برخی مواقع شما تمایل دارید در گوشی موبایل اندروید تا دسترسی برخی از برنامه‌های اندرویدی را به internet قطع کنید تا هیچ پیامی را از آن‌ها دریافت نکنید. برای اینکه بتوانید حجم  internet مصرفی برنامه‌های اندرویدی را کنترل  کنید باید دسترسی آن برنامه‌ها بهinternet را مدیریت کنید.

در ادامه به آموزش تصویری قطع کردن دسترسی اینترنت برنامه‌های اندرویدی و مراحل مختلف آن خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانید دسترسی برنامه‌های اندرویدی را به internet قطع کنید باید از برنامه نت گارد استفاده کنید. به منظور استفاده از تمامی امکانات این برنامه آخرین نسخه از این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

پس از نصب برنامه نت گارد، آن را اجرا کنید و برنامه‌ای را که قصد قطع دسترسی آن به اینترنت را دارید انتخاب کنید.

قطع دسترسی اینترنت برنامه های اندروید

قطع دسترسی اینترنت برنامه های اندروید

برای اینکه دسترسی برنامه را به internet وای فای (بی سیم) قطع کنید علامت مخصوص به آن را در کنار نام برنامه اندرویدی انتخاب کنید و اگر قصد دارید تا دسترسی برنامه‌ کاربردی اندرویدی را برای همیشه به internet  قطع کنید علامت مربوط به اینترنت را انتخاب کنید.

قطع کردن دسترسی اینترنت برنامه های اندرویدی

قطع کردن دسترسی اینترنت برنامه های اندرویدی

با اجرای مراحل گفته شده دسترسی برنامه‌ کاربردی اندرویدی مورد نظر به اینترنت قطع و یا محدود خواهد شد

مطالب مرتبط