ترفند شبکه های اجتماعی

تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت

تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت

تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

بسیاری از کاربران بخاطر آنلاین بودن در وقت و نیم وقت باید پاسخگوی فردی باشند و باعث بحث و گفتگویی شده است که چرا تا آن موقع از شب آنلاین هستی یا چرا در سر کار آنلاین بوده ای و هزاران مورد دیگر که شاید خودتان هم با آن برخورد کرده اید.

تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت

در نسخه های آپدیت اینستاگرام، قابلیتی، اضافه شده که می توان تشخیص داد که کاربر آنلاین است یا خیر! در این شرایط نمی توان در پاسخ به اینکه چرا پاسخ مرا نداده اید؟ بگویید شرمنده آنلاین نبودم. زیرا کاربری که پیام می دهد در کمتر از یک ثانیه متوجه می شود که آیا آنلاین هستید یا نه. البته این در صورتی اتفاق می افتد که کاربر مورد نظر شما به تنظیمات اینستاگرام خود دست نزده باشد. حالا در اینجا مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهیم داد، تا کاملا متوجه شوید که چگونه آنلاین بودن دیگران را تشخیص دهید و چطور آنلاین بودن خود را مخفی نمایید.

تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که مایلید از آنلاین بودن شخصی مطلع شوید، در ابتدا باید نسخه به روز اینستاگرام را دانلود و نصب نمایید، زیرا این قابلیت در نسخه های قدیمی اینستاگرام فعال نمی باشد. پس قدم اول این است که اینستاگرام خود را با آخرین نسخه ی این اپلیکیشن، آپدیت کنید.

بعد از این کار، به بخش دایرکت صفحه ی خود بروید، همانطور که می دانید با کشیدن انگشت بر روی صفحه اینستاگرام خود به سمت چپ به بخش دایرکت ها وارد خواهید شد. در اینجا مشاهده می کنید افرادی که با آنها اخیراً چت کرده اید و پیامی ارسال یا دریافت کرده اید، آنلاین بودن آنها مشخص و زمان آخرین آنلاینی آنها درج شده است. البته در بعضی نسخه های اینستاگرام بعضی افراد، چراغ سبز رنگی کنار نام آنها می باشد که نشان دهنده ی آنلاین بودن آنهاست و در صورتی که این چراغ خاموش باشد یعنی، آنها آفلاین هستند.

blank

حال معنی عددی که کنار اسم هر فرد در دایرکت می بینید، چیست؟

Active 23m ago  بیست و سه دقیقه پیش در اینستاگرام آنلاین بوده است

Active 1h ago آخرین آنلاین بودن در اینستاگرام یک ساعت پیش بوده است

Active now همین الان آنلاین است

فقط به این مورد توجه کنید که تاریخ آخرین ارسال پیام، با تاریخ آخرین آنلاین بودن، اشتباه نشود. در حالتی که زیر عکس کاربر مورد نظرتان، کلمه Active درج نشده باشد و فقط عبارت 18 ساعت پیش در زیر عکس نوشته شده است، باید بدانید این مربوط به آخرین آنلاین بودن نیست و این مربوط به آخرین پیامی است که ارسال یا دریافت شده است و باید گفت تشخیص آنلاین بودن این کار امکان پذیر نیست، و نمی توانید متوجه آنلاین شدن او شوید. حال در پایین برای شما توضیح خواهیم داد که چرا بعضی از کاربران، در دایرکت شما به این شکل مشاهده می شوند.

قرار دادن پست در اینستاگرام با کامپیوتر را مطالعه کنید.

blank

چگونگی مخفی نمودن آنلاین بودن در اینستاگرام

بسیاری از کاربران تمایلی به چک کردن بقیه ندارند ولی متاسفانه گاهی کاربرانی ساعت ورود و خروج تعدادی زیادی از دوستان و نزدیکان خود را چک می کنند، اگر شما هم جزء افرادی هستید که نه دوست دارید بدانید چه کسی در چه موقع از روز یا شب آنلاین است و نه می خواهید کسی از آنلاین بودن شما مطلع شود با یک ترفند ساه می توانید آنلاین بودن خود را مخفی نمایید تا کسی نتواند در کار شما دخالت کند و سرک بکشد.

در صورتی که به دایرکت خود وارد می شوید و آخرین بازدید شخص مورد نظر شما مشخص نیست، او گزینه ی مربوط نمایش آنلاین خود را در تنظیمات اینستاگرام غیرفعال کرده است. اگر شما هم تمایل به مخفی کردن، آنلاین بودن تان و آخرین بازدید خود در اینستاگرام دارید می توانید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید و این قابلیت را غیر فعال نمایید.

1) ورود به تنظیمات اینستاگرام

به صفحه اینستاگرام رفته و با زدن بر روی آیکن چرخ دنده، وارد بخش تنظیمات اینستاگرام خود شوید. در اینجاست که می توانید آنلاین بودن خود را مخفی نمایید. علاوه بر این کار هر کاری که بخواهید در اینستاگرام تان انجام دهید، مربوط به بخش تنظیمات شده و در آنجا مدیریت می شود. پیشنهاد می کنیم در مورد تنظیمات اینستاگرام مطالعه کنید و متوجه این شوید که هر گزینه چه کاری را انجام می دهد و از آن به عنوان بخشی پیچیده و سخت نام نبرید. شاید باورتان نشود ولی ما کاربرانی داریم که مدت طولانی در اینستاگرام فعالیت می کنند و مدیر صفحه ای مهم هستند، ولی نمی دانند که چگونه در تنظیمات می توان، کامنت های حاوی الفاظ بد یا کلمه های خاص را فیلتر نماید. پس اطلاعات خود را در این مورد حتما بالا ببرید تا بتوانید از این اپلیکیشن پر طرفدار، استفاده های بهینه کنید و مشکلات کوچک خود را، شخصاً حل کنید.

۲) انتخاب گزینه ی Activity Status

گزینه ای که به نام Activity Status می باشد را در بخش تنظیمات پیدا کرده و آن را لمس کنید تا صفحه ای جلوی شما نمایان شود.

blank

۳) غیرفعال کردن گزینه ی Show Activity Status

در صورتی که بر روی این گزینه بزنید و آن را غیرفعال کنید، کاربران چه فالوورهای تان و چه سایرین نمی توانند آنلاین بودن شما را متوجه شوند و می توانید با خیالی آسوده مطمئن به مخفی بودن بازدید هایتان در اینستاگرام باشید. تنها نکته ای که در اینجا باید به آن دقت کنید این است که وقتی شما آنلاین بودن خود را مخفی می کنید، اینستاگرام نیز آنلاین بودن افراد دیگر را برای شما پنهان کرده و نشان داده نمی شود، پس شما هم متوجه آنلاین بودن و آخرین بازدید آنها نخواهید شد.

blank

حرف آخر

پیشنهاد می کنیم در اینستاگرام خیلی خود را درگیر ورود به صفحات دیگران و فالوورهای شان و آنلاین بودن و یا نبودن دیگران نکنید، بیشتر به این فکر کنید که صفحه ای پربار و محتوایی بهینه ایجاد نمایید. سعی کنید با پست های جذاب و ارزشمند، و استوری های خوب، با تصاویری با کیفیت، صفحه ای کامل ایجاد نمایید و با این کار باعث افزایش فالوورهای خود شوید. متاسفانه در حال حاضر افراد زیادی با کارهای غیر اخلاقی و دور از ذهن به کارهایی می پردازند که اصلا در شأن یک فرد نیست و با این کارها فالوورهای خود را زیاد کرده و درآمد های میلیونی بدست می آورند. بر عکس کاربران زیادی نیز هستند، که با روش های درست و کاربردی و یا آموزش و خدمات و یا ایده های عالی در اینستاگرام جای خود را باز کرده اند و پول خوبی نیز به دست خواهند آورد.

ما کار کاربران قبلی را تقبیح نکرده و کاربران دوم را هم تحسین نمی کنیم. فقط در اینجا می خواهیم به کاربران خود بگوییم، سرک کشیدن به کار و صفحه بقیه کاربران و متوجه شدن آنلاین بودن و یا نبودن آنها، مشکلات شما را حل نخواهد کرد، به خودتان فکر کنید، که چگونه و چطور می توانید فردی مفید بوده و موفق باشید و تمام توان خود را در این مسیر بگذارید و با تلاش و کوشش به هدفتان که همانا پیشرفت در کسب و کار است برسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *