ترفند iOS

رفع مشکل پیوست فایل در OneNote های iOS

blank

مایکروسافت مشکل پیوست فایل و عکس به OneNote را حل کرد…

 اگر شما نیز یکی از کاربران قدیمی OneNote  روی سیستم عامل iOS خود هستید ، بارها و بارها دیده اید که به هنگام پیوست فایل و یا عکس به نت نوشته شده خود در OneNote عاملی مزاحم از پیوست جلوگیری می کند.

 این مشکل در به روز رسانی نسخه ی پیشین OneNote به وجود آمده است و بسیار زمان زیادی طی شد تا مایکروسافت بتواند علت بروز این مشکل را شناسایی کند و در صدد رفع آن برآید. در آخرین نسخه ی منتشر شده از OneNote که تقریبا همین روزها در AppleStore منتشر شده است،دیگر مشکلی برای مشاهده فایل های پیوستی (عکس، فایل و …) در OneNote نخواهید داشت. این مشکل مخصوصا زمانی خود را بروز می کرد که پس از پیوست عکسی روی OneNote می خواستید آن عکس را بار دیگر مشاهده نمایید. در صورتی که در گوشی موبایل آیفون خود به مشکلی برخورد کردید با کارشناسان تعمیرات موبایل آیفون کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و با آنها مشکل خود را درمیان بگذارید.

 اگر شما همچنان این مشکل را با وان نوت خود دارید  ،مایکروسافت راه حلی را به شما ارایه کرده است . در این راه حل ، اگر فایل پیوست های شما باز نمی شود و یا عکس ها با یک X قرمز رنگ نشان داده می شود ،می بایست فایل نوشته خود را ببندید و بار دیگر آن را باز کنید .

 این به روز رسانی اندک؛ مشکل دیگری را نیز مشخص کرد که در آن مشتریان مداوما پیغام ورود به برنامه را مشاهده می کنند. مایکروسافت تعهد کرده است که مهندسان مایکروسافت با تلاش بسیار زیاد برای مشکل یابی و رفع آن تلاش خواهند کرد.

برخی از رفع ایرادات در نسخه ی جدید انجام گرفته است.این رفع ایرادات می تواند به دارندگان حساب های کاربری OneDrive  کمک شایانی کند.اگر شما با وجود دریافت نسخه ی جدید ،هنوز هم با این ایرادات دست و پنجه نرم می کنید، می بایست به مایکروسافت فید بک دهید تا در صدد رفع این مشکل برآید.

مطالب مرتبط