ترفند iOS

حل مشکل لایت iPhone 7

blank

حل مشکل لایت iPhone 7 در این آموزش ویدئویی خواهید دید، در این قسمت قصد آموزش برای حل مشکل لایت آیفون را داریم به طوری که همان طور که در ویدئو مشاهده میکنید گوشی موبایل پس از فشردن کلید تصویر ندارد اما متوجه میشوید که گوشی روشن شده است.

برای حل مشکل لایت iPhone 7 ابتدا شما با یک تاچ  و ال سی دی گوشی دیگر امتحان میکنید تا مطمئن شوید که مشکل از روی برد است. پس از تایید شدن مشکل برد گوشی آیفون شما باید سراغ کانکتور روی برد بروید تا از بابت سالم بودن کانکتور اطمینان حاصل شود. در صورت سلامت بودن کانکتور باید به مسیر آی سی لایت بروید و باید قطعات SMD اطراف آی سی لایت را بررسی کنید. بدین شکل که معمولاً در حالت خرابی لایت گوشی های آیفون خود آی سی آسیب نمی بیند و یک یا چند سلف که به عنوان مولد ولتاژ آی سی لایت هستند در اثر ورود جریان اضافی یا ضربه یا ستفاده نادرست ممکن است آسیب ببینند. معمولاً خرابی سلف لایت از نظر ظاهری واضح است و به شکل ترک خوردگی یا لب پر شدن سلف هر نوع مشکل فیزیکی که قابل رویت باشد،  میتوایند ایراد را به آن بسط دهید و با تعویض سلف به نتیجه مثبت برسید. در صورت تست کلیه این قطعات و یا تعویض قطعات گوشی و نتیجه نگرفتن آن میتوانید سراغ آی سی لایت بروید و با تعویض آی سی نور تصویر شما برگردد.

خرابی لایت گوشی iPhone 7 میتواند به دلیل ورود مقدار جریان یا ولتاژ اضافی داخل گوشی باشد و یا میتواند به دلیل خاموش نکردن گوشی و جدا کردن کانکتورهای تاچ وال سی دی این اتفاق بیوفتد. برای تشخیص خرابی لایت گوشی میتوانید آن را در فضایی تاریک تست کنید، در این حالت گوشی شما هم تاچ و هم تصویر دارد، ولی به دلیل نداشتن نور مناسب و کافی قادر به استفاده از در محیط روشن نخواهید بود. همان طور که در متن بالا اشاره شد شما حتماً قبل از انجام هر کاری روی گوشی ابتدا آن را با یک تاچ و ال سی دی دیگر تست کنید چون ممکن است لایت یا نور پس زمینه ال سی دی شما دچار مشکل شده باشد.

مطالب مرتبط