ترفند شبکه های اجتماعی

جلوگیری از بلاک شدن اکانت واتس اپ

بلاک شدن اکانت واتس اپ

واتس اپ نیز مانند دیگر پیام رسان ها، دارای قوانین و قواعدی ست که اگر کاربری بخواهد این قوانین را زیر پا بگذارد و یا رعایت نکند، اکانت او بلاک و مسدود می گردد. پس اگر دوست ندارید حساب کاربری تان در واتس اپ بلاک شود، موارد زیر را رعایت نمایید.

چگونگی جلوگیری از بلاک شدن حساب کاربری واتس اپ

برای اینکه از بلاک شدن اکانت خود جلوگیری کنید، باید چهار قانون زیر را رعایت کنید:

1) پیام‌ های ناخواسته، خودکار، یا پیام های بزرگ در واتس ‌اپ

به هر دلیلی که باشد واتس اپ نسبت به پیام های خودکار یا auto-dial و یا پیام هایی که حجم زیادی دارند، حساس بوده و دلیل استفاده ازفناوری یادگیری ماشین و گزارش کاربران برای شناختن افرادی ست که پیام های ناخواسته را ارسال می کنند. وقتی از روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با شخصی که تمایل به گفتگو با شما را ندارد، استفاده می کنید، احتمال مسدود و بلاک شدن اکانت شما زیاد است و واتس اپ فعالیت شما را مسدود می کند. هیچ وقت از روش های غیر مجاز و یا خودکار برای ساخت اکانت استفاده نکنید. همیشه از نسخه ی اصلی واتس اپ استفاده کرده و از نسخه های دست کاری شده و دارای تغییرات استفاده نکنید.

2) استفاده از لیست مخاطبان تعلق نداشته به شما در واتس اپ

استفاده از شماره تماس های دیگران که در لیست مخاطبان شما نیستند و از راه های دیگری همچون اشتراک گذاری دیگر کاربران و یا بدست آوردن از راه های غیر قانونی و یا خرید لیست شماره تلفن های دیگران، جهت عضو کردن در گروه ها و یا ارسال پیام، باعث می گردد اکانت شما مسدود و بلاک گردد.

3) استفاده بیش از حد از لیست ‌های پخش پیام در واتس‌اپ

گاهی کاربرانی جهت ارسال پیام های خود از لیست هایی استفاده می کنند، یعنی پیام های شان از طریق لیست های پخش کننده، منتشر می شود و این کار تا یک حدی مشکلی ندارد، و تا زمانی امکان پذیر است که شماره ی شما در لیست مخاطبان اضافه گردد. ولی اگر این کار را خیلی تکرار کنید، مطمئناً کاربرانی هستند که این کار برایشان آزار دهنده بوده و اقدام به بلاک کردن شما می کنند و بعضی از کاربران نیز پیام های شما را گزارش می کنند، وقتی تعداد این گزارش ها زیاد شود، در نهایت باعث مسدود شدن حساب کاربری شما در واتس اپ می شود.

نکاتی در مورد استیکرها در واتس اپ را مطالعه کنید.

4) نقض قوانین مربوط به استفاده از واتس‌اپ

در هر پیام رسانی اگر کاربر باعث آزار و اذیت دیگران شود و یا پیام های غیر قانونی ارسال کند و اقدام به ارسال پیام های تهدیدآمیز، آزار دهنده، نفرت‌انگیز، و توهین‌های نژادی و قومیتی کند، بعد از گزارش کاربران، حتماً اکانتش مسدود می گردد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *