ترفند شبکه های اجتماعی

تماس ویدویی+ WhatsApp

blank

تماس ویدیویی Video Call برای تمام کاربران  WhatsApp ممکن شد…!

تا به امروز WhatsApp به دلایل مسایل امنیتی تنها به برخی از کاربران خود امکان استفاده از قابلیت تماس ویدیویی را داده بود.این مساله کمی مغرضانه به نظر می رسید . اما حالا WhatsApp سیاست خود را تغییر داده است و امکان تماس ویدیویی را برای همه کاربرانش فراهم کرده است. این یعنی اینکه همگان می توانند مثل ارسال پیام تماس ویدیویی برقرار سازند.تماس ویدیویی WhatsApp خیلی با فرستادن Vice  در آن متفاوت نیست. با انتخاب هر کدام از مخاطبانتان در لیست مخاطبان واتس اپ و انتخاب گزینه ی تماس ویدیویی می توانید ارتباط را برقرار سازید. البته تماس ویدیویی قابلیتی است که هر دو طرف درگیر باید این قابلیت را داشته باشند.بدیهی است که  اگر مخاطبتان قابلیت تماس ویدیویی روی نسخه ی WhatsApp موجود در گوشی اش را نداشته باشد این ارتباط شکل نخواهد گرفت. مدیر ارشد توسعه دهندگان واتس اپ گفته است :

ما این قابلیت را به این دلیل به واتس اپ اضافه کردیم که می دانیم گاهی متن و صدا برای بیان حال و شرایطمان کافی نیست.توصیفی در دنیا وجود ندارد که بتواند اولین قدم زدن های نوه ی دلبندتان را به شما منتقل کند . چه چیزی میتواند حالت چهره ی دخترتان که در حال تحصیل در خارج کشور است را برای شما توصیف نماید؟

قابلیت  تماس ویدیویی بر روی iOS,Android   و ویندوز فون وجود دارد.این برنامه به تدریج به روز رسانی خواهد شد و پیشرفت آن دور از انتظار نخواهد بود.

WhatsApp’ رقبایی دارد که هم اکنون نیز در حال استفاده از تماس ویدیویی روی پلت فرم های خود هستند.رقبایی چون Viber ,Hangouts و پیام رسان Facebook  .  زمان آن رسیده است که WhatsApp’ نیز وارد بازی شود. بی شک کاربران شبکه ی اجتماعی به سمت شبکه ای اجتماعی متمایل خواهند شد که حجم بیشتری از نیازهای آنها را پاسخ دهد.

مطمئنا برای بهره برداری از برنامه و اپ های گوشی، باید گوشی سالم و بدون ایرادی داشته باشیم، و ممکن است در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی مشکلی رخ دهد که ما نتوانیم از آن امکان استفاده نماییم. در صورتی که گوشی موبایل شما به تعمیرات موبایل نیاز پیدا کرد، بی درنگ با کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید تا سریعا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند.

مطالب مرتبط