اخبار فناوری

خداحافظی با خروپف

blank

گجت پوشیدنی ضد خر و پف در کیکاستارتر به نحوی طوفانی به فروش رفت… آیا شما نیز هنگام خوابیدن خرو پف می کنید و یا دندان هایتان را به هم می فشارید؟ آیا تا کنون در صدد رفع این مشکل برآمدید؟ آیا راه هایی را امتحان کردید ولی باز هم مشکل پابرجاست؟!

اینکه کسی بتواند با این مشکل کنار بیاید بسیار بعید به نظر می رسد. اگر جواب تمام سوالات بالا منفی است پس بهتر است گجت پوشیدنی ضد خرو پف را امتحان کنید…

این وسیله ی شگفت آور تنها در دو روز گذشته و در شروع فروشش ۱۳۰۰۰ یورو فروخت. این میزان فروش برای ۴۸ ساعت بسیار عالی است. به نظر میرسد این وسیله راه درازی تا رسیدن به نقطه ی هدف فروشش که ۱۰۰۰۰۰ یورو است ندارد.مبحث اینترنت اشیا مبحث بسیار مهمی در زمینه ی تکنولوژی و اینترنت این روزها است. هر وسیله ای مشابه این وسیله می تواند  جای خود را در بازار بگیرد.

گجت پوشیدنی ضد خرو پف توسط استارت آپ خواب هلندی توسعه یافته است.منطق این گجت بر اساس یک مفهوم بسیار ساده است.این وسیله زمانی که شما شروع به خروپف می کنید و یا دندان هایتان را به هم میفشارید شروع به لرزش می کند و شما را از خواب بیدار می کند. بسیاری از افراد دوست ندارند بعد از شروع به خروپف و یا فشردن دندانهایشان از خواب بیدار شوند . یکی از حالت هایی که می تواند پیش بیاید این است که این Gadget زمانی که شما شروع به خروپف و یا سایش دندان هایتان به روی هم کردید شما را پهلو به پهلو کند. کاری که بسیاری از کسانی که صدای خرو پف شما را می شنوند و اذیت می شوند اقدام به انجام آن می کنند.

این گجت به  گوشی اندروید شما وصل می شود. این اتصال از طریق یک اپلیکیشن برقرار می شود.این اپلیکیشن می تواند صدای خرو پف و یا دندان قروچه ی شما حین خواب را بشنود. در نتیجه برای درست و دقیق کار کردن این گجت نیاز به نزدیک نگه داشتن گوشی به بستر خواب خود دارید. از بین راه حل های مبارزه با خرو پف و دندان قروچه راحت ترین راه ممکن تهیه این گجت است. قیمت امروز این گجت در بازرهای اروپا حدود ۶۹ یورو بوده است.

مطالب مرتبط