اخبار فناوری

سوختگی از نوع iPhone 7

blank

سوختگی درجه دو جزای زن بارداری که روی iPhone 7 خود،خوابش برد…

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که حین خوابیدن ویدیوهای گوشی خود را چک می کنید و گوشی تان همزامان در حال شارژ است این روایت نه چندان خوشایند را بخوانید.

ملانیه تان پلاز زن باردار استرالیایی  گوشی موبایل آیفون خود را به شارژ زد و در حالی که آن را دست گرفته بود، به خواب رفت.ملانیه به خوابی عمیق رفت اما صبح روز بعد اتفاق بدی افتاده بود. بازوی راستش به کلی سوخته بود و در تمام طول دستش احساس سوزش و سوزنی شدن داشت.

پس از مراجعه ملانیه به بیمارستان دکترها علت را سوختگی به وسیله ی شی خارجی و نوع آن را درجه دوم تشخیص دادند.پس از انجام مراقبت هایی ملانیه از بیمارستان مرخص شد و خوشبختانه به فرزندش آسیبی نرسیده بود.دکترها شوهر ملانیه را به یافتن علت سوختگی در اطراف تختخوابش ترغیب نمودند.زمانی که ملانیه به خانه برگشت متوجه علت شد.

مقصر گوشی iPhone 7 ملانیه بود.رد روی دست ملانیه دقیقا جای گوشی و شارژر گوشی بوده است.پس از این کشف، ملانیه گوشی خود را به مرکز فروشگاهی برد تا ثابت کند آیفونش مشکلی داشته که مسبب چنین اوضاعی شده بود.آیفون ملانیه برای آزمایش و بررسی های بیشتر به Cupertino فرستاده شد.هر چند که شرکت اپل iPhone 7 جدیدی را به ملانیه پیشنهاد داد اما ملانیه از دریافت آن امتناع کرد. وی گفت دیگر نمیتواند به گوشی های iPhone 7 اعتماد کند.ملانیه به تازگی با جراح پلاستیکی ملاقات کرده تا جراحی هایی که به نظر می رسد برخی از آنها دردناک نیز باشند بر روی بازوی او صورت گیرد. علت سوختگی ملانیه این گونه تشخیص داده شد. تماس تلفن همراه با بدن و یا بالش که مانع از گردش هوا در اطراف گوشی شده بود و آن را بسیار گرم کرده بود .اگر در حالی که دراز کشیدید و فیلم های گوشی که از قضا به شارژر نیز متصل است را میبینید شاید شما نیز قربانی سوختگی از جنس سوختگی ملانی شوید. توصیه می شود هنگام شارژ گوشی به هیچ عنوان از آن در بستر خواب خود استفاده نکنید ،چرا که ممکن است خوابتان ببرد و سوختگی چون ملانی را تجربه کنید .

در صورتی که مشکلی برای گوشی موبایل تان رخ داد و نیاز به تعمیرات تخصصی آیفون داشتید با کارشناسان کوک موبایل با شماره 02167319 ارتباط بگیرید. کارشناسان حرفه ای ما در زمینه تعمیرات مشکل شما را در کوتاه ترین زمان برطرف خواهند کرد

مطالب مرتبط