ترفند iOS

بهترین app های iOS در AppleStore

blank

در ادامه معرفی کاربردی ترین و بهترین app های iOS  در AppleStore چهار نرم افزار کاربردی دیگر را نیز معرفی خواهیم کرد…

Spotify

blank قیمت در AppleStore :  رایگان

همه چیز با موزیک بهتر می شود.اگر پلن پرمیموم را خریداری کنید می توانید به تمام موزیک های مورد علاقه خود گوش دهید.برنامه دارای یک دکمه رادیو برای تغییر در تنظیمات دارد. این برنامه همچنین امکان گوش دادن به آهنگ های موجود در اینترنت به صورت آفلاین را به شما می دهد.قبل از آنکه بخواهید به مسافرت بروید ، با استفاده از WiFi یک لیست موزیک را sync  کرده و سپس از آن استفاده کنید.

Swift Key

swiftkey

swiftkey

 قیمت در AppleStore :  رایگان

 بلاخره اپل در نسخه ی سیستم عامل iOS 8 اجازه نصب و استفاده از صفحه کلیدی به جز صفحه کلید خود آیفون را داد.اگر به دنبال یکی از بهترین گزینه ها برای کیبورد میگردید SwiftKey  بهترین گزینه ی پیش روی شما خواهد بود.خود نرم افزار تایپ را به شما آموزش خواهد داد . با این نرم افزار می توانید استایل همیشگی ضربه زدن بر روی صفحه کلید را در طول زمان تغییر دهید.این یعنی اینکه شما می وانید به تدریج سریعتر و با تعداد ضربه های کمتری تایپ کنید.

Evernote

Evernote

Evernote

 قیمت در AppleStore :  رایگان

دفترچه یادداشت مجازی شما که همواره در اختیار شما خواهد بود.با امکان دانلود هر آنچه در لحظه به ذهن شما می رسد.شما می توانید با این نرم افزار مستقیما درون نرم افزار بنویسید ،عکس ها و مقالات را ذخیره نمایید و صفحات را از دفترچه یادداشتهای فیزیکی آپلود نمایید.با این نرم افزار همچنین امکان پیگیری وظایف را خواهید داشت.با Evernote  می توانید فایل های Audio  خود را نیز مدیریت کنید.شاید تا به اینجا فکر کنید Evernote  یک نرم افزار معمولی است. اما باید بدانید تفاوت این نرم افزار با نرم افزار های مشابه در چیست؟هر چیزی که به Evernote  اضافه شود قابل جستجو خواهد بود.در نتیجه شما می توانید هر چیزی را که می خواهید خیلی زود بیابید. جستجویی سریع و آسان …

Dark Sky

darksky

darksky

 قیمت در AppleStore     دلار  ۳٫۹۹ 

در حال حاضر بارانی نمی بارد اما آیا بهتر نیست که چتر خود را بردارید؟ Dark Sky  پاسخ این سوال را میداند….این برنامه می تواند جای دقیق شما را مشخص کند.مکتن شما محدود به شهر نخواهد بود . با Dark Sky  محله ای که در آن قرارگرفته اید نیز قابل تشخیص است. Dark Sky از نقشه های بسیار زیبا برای راضی نگه داشتن کاربرانش بهره می برد.

قطعا برای نصب هر برنامه ای روی هر گوشی با سیستم عامل اندروید و یا iOS باید گوشی خوبی داشته باشیم و این مهم نیست که حتما یک گوشی گران قیمت بخریم، شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و چه در زمینه گوشی های نو و یا کارشناسی گوشی های کارکرده از تیم حرفه ای ما مشورت بگیرید.

مطالب مرتبط