راهنمای خرید لوازم جانبی

بهترین های لوازم جانبی گوشی های آیفون ۷ پلاس

blank

با تعدادی از بهترین لوازم جانبی که برای گوشی های آیفون  ۷ پلاس به کار می رود، آشنا شوید.

آیفون ۷ پلاس گوشی است که با لوازم جانبی عالی که برای آن در نظر گرفته شده است، زیبایی آن صد چندان می شود. شارژرها، پاک کننده ها، هدفون ها، داک ها و …از جمله این لوازم جانبی است.

در ادامه می توانید با چند نمونه از بهترین های لوازم جانبی برای آیفون ۷ پلاس آشنا شوید.

  • هدفون بی سیم Bose QuietComfort 35
  • داک لایتنینگ اپل
  • اپل واچ سری ۲
  • کیت پاک کننده صفحه نمایش

هدفون بی سیم  Bose QuietComfort 35   

زنگ تفریح:  آیفون ۷ پلاس جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری ندارد. شاید یکی از بهترین لوازم جانبی برای گوشی های آیفون ۷ پلاس بدون جک هدفون، هدفون های بلوتوثی باشد.

بهترین های لوازم جانبی گوشی های آیفون ۷ پلاس

ارتباط با هدفون Q35 از طریق بلوتوث امکان پذیر است . این هدفون دارای فناوری حذف نویز می باشد و می توانید صدایی واضح و با کیفیت بسیار بالا را دریافت کنید. شما می توانید این هدفون را در کافی شاپ، هواپیما، قرار های ملاقات روزانه تان استفاده کنید. اگر این هدفون به صورت کامل شارژ شده باشد، می توانید از آن به مدت حداقل ۲۰ ساعت مداوم استفاده کنید.

این هدفون بزرگ است، اما سنگین نیست و می توان گفت استفاده از آن به نحو شگفت آوری راحت است.این هدفون در دو رنگ مشکی و نقره ای موجود است و می توانید این هدفون ها را با رنگ های آیفون خود هماهنگ انتخاب کنید.

البته می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و اطلاعات کاملی از خرید انواع هدفون و هدست های گیمینگ حرفه ای بدست آورید و از فروشگاه اینترنتی ما هدفون مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

آیفون | اموزش تعمیرات موبایل

داک لایتنینگ اپل

از آن جایی که آیفون ۷ پلاس جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری ندارد، می توانید برای نگه داری آیفون خود روی میز از داک لایتنینگ استفاده کنید. این داک دارای یک لایتنینگ ورودی و خروجی است که با استفاده از آن می توانید آیفون خود را شارژ کنید. این داک دارای یک جک هدفون در پشت می باشد و می توانید با استفاده از این جک هدفون، هدفون را به گوشی خود متصل کنید و در حالی که درون بستر خواب هستید، از شنیدن موسیقی و یا دیدن فیلم لذت ببرید. این داک در رنگ های نقره ای، طلایی، رز گلد و مشکی موجود است.

اپل واچ سری ۲

آیفون ۷ پلاس، یک گوشی تمام عیار است و از آن جا که صفحه نمایش بزرگی دارد، ممکن است نتوانید آن را همه جا در کنار خود داشته باشید. شاید بخواهید گوشی را برای مدت مدیدی درون کیف، روی میز و یا درون جیب خود بگذارید و دسترسی تان به گوشی محدود شود. مسلما شما دوست ندارید در این زمان ها تلفن، پیامک، یادآوری و یا هر اطلاع رسانی از برنامه های درون آیفون خود را از دست دهید.

آیفون | تعمیر آیفون

در این صورت، بهترین راه حل داشتن یک ساعت هوشمند اپل است. با استفاده از ساعت هوشمند اپل، می توانید گوشی خود را درون خانه بگذارید و برای ورزش و یا انجام کارهای دیگر از خانه بیرون بروید و پیام ها و تماس های دریافتی روی گوشی خود را دقیقا روی ساعت هوشمند خود دریافت کنید.

 ساعت های هوشمند سری ۲، دارای GPS است و باتری قوی تری نسبت به گوشی های سری ۱ دارد.این گوشی ها دارای خاصیت ضد آب هستند و می توانید با ساعت خود درون آب شنا کنید.

ساعت های هوشمند سری ۲ اپل، در رنگ های آلومینیوم طلایی، آلومینیوم رزگلد، آلومینیوم نقره ای، سفید سرامیکی و … موجود می باشد.

کیت پاک کننده صفحه نمایش

آیفون | تعمیرات موبایل

جهان جای کثیفی است و سرشار از میکروب ها، جرم ها و حتی بدتر از این ها است. این جا، جایی است که کیت پاک کننده صفحه نمایش وارد می شود. این کیت شامل، یک دستمال فوق العاده نرم و نازک و یک اسپری طبیعی، بدون بو و غیر سمی است. اگر شروع به تمیز کردن صفحه نمایش گوشی خود کنید، به زحمت می توانید آن را متوقف سازید. با استفاده از این کیت می توانید آیفون ، آی پد و مک خود را تمیز کنید.

مطالب مرتبط