منتخب سردبیر

بهترین گوشی های هوشمند سال ۱۳۹۶ کدامند؟!

blank

 برترین گوشی های هوشمند ی که در سال پیش رو به بازار عرضه خواهند شد، کدام ها هستند؟

شاید برایتان شگفت آور باشد که بدانید بهترین های موبایل که امسال به بازار عرضه خواهند شد، کدام است. بهترین شرکت های سازنده موبایل، در سال پیش رو بهترین های گوشی های هوشمند را به طرفداران گوشی های هوشمند عرضه دارد.از جمله گوشی های هوشمند پیشرویی که در سال ۱۳۹۶ به بازار عرضه خواهد شد عبارتند از :

  1. Apple iPhone 8
  2. Samsung Galaxy S8 و  Galaxy Note 8
  3. Google Pixel 2
  4. Xiaomi Mi 6 و  Mi Mix 2
  5. LG G6
  6. HTC 11
  7. OnePlus 4
  8. Nokia 8
  9. Sony Xperia XZ Premium

بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ که به زودی به بازار عرضه خواهند شد، دارای بازده بالاتر و طول عمر باتری بیشتری خواهند بود. این بهبودهای صورت گرفته را باید مرهون چیپ ست جدید به کار رفته در گوشی های اندرویدی سال ۱۳۹۶ بود. در این گوشی ها قرار است از چیپ ست Snapdragon 835 استفاده شود. این چیپ ست دارای ۲۵ درصد بازده بالاتر در پردازش های گرافیکی و سرعت بالاتر در پردازش است و در عین حال مصرف توان کمتری خواهد داشت و طول عمر باتری بیشتری را در استفاده های روزمره به ارمغان خواهد آورد. این در حالی است که در چیپ ست استفاده شده در گوشی های سالی که گذشت، بیشتر Snapdragon 801 بوده است.

 در مورد چیپ ست snapdragon 835 می توان ۲۰ درصد عملکرد و بازده بالاتر نسبت به Qualcomm را دید. این چیپ ست برای کار با Ram های حداقل ۴ گیابایتی و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، مطلوب است. صفحه های نمایش به کار رفته در گوشی های هوشمند که نام آن ها برده شده است همگیQuad-HD هستند و دوربین های آنها نیز همگی دوربین هایی پیشرفته خواهد بود. کاربران گوشی های هوشمند در سال ۹۶ می توانند با در دست گرفتن گوشی هایی که از نظر ظاهر دارای جذابیت های بی شمار بصری و از نظر کارکردی و کاربردی دارای بهبود های چشمگیر هستند، لذتی فراتر از آنچه تا کنون تجربه کرده اند، را در یابند.

مطالب مرتبط