رپورتاژ آگهی, اخبار فناوری

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش

مسافرانی که برای سفر به کیش بلیط هواپیما تهیه می کنند، عموما می دانند که قیمت بلیط هواپیما این جزیره زیبا نه تنها در فصول یک سال بلکه در روزهای مختلف یک هفته نیز متفاوت است! اما چه مواردی باعث این تغییر قیمت در بلیط می شود و بهترین فصل خرید از نظر قیمتی و آب و هوایی چه موقع از سال است؟
خرید بلیط هواپیما و سفر به جزیره اعجاب انگیز کیش! کیش، شهر اکسیژن خالص در همه فصول سال میزبان گردشگرانی است که به قصد تماشای این شهر تفریحی و دیدنی، پا به آن گذاشته اند. خرید بلیط هواپیما کیش را چه زمانی انجام دهیم؟ پاسخ به این سوال بستگی به علایق شما دارد. به چه منظور می خواهید به کیش شگفت انگیز سفر کنید؟ برای غواصی و تفریح در خلیج فارس و یا خرید از مراکز آن، پا به این، شهر می گذارید. مناسب ترین فصل برای سفر به کیش، بستگی به هدف شما از سفر دارد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

چه زمانی بلیط هواپیمای کیش، ارزان تر است؟

بدیهی است که در فصل های توریستی، بلیط هواپیمای کیش گران تر است و در فصل هایی که توریست های کمتری از این شهر، بازدید می کنند، بلیط هواپیما کیش ارزانتر می شود. در فصل بهار به ویژه در ایام نوروز، مسافرین بیشتری در کیش دیده می شوند. با این که آب و هوای کیش در تمام ماه های بهار، مناسب است اما در فروردین، خنکای بهاری را بیشتر حس می کنید. برای سفر ارزان به کیش، ماه هایی که مسافرین کمتری در این شهر وجود دارند را بررسی کنید. معمولا مهر ماه، اواخر اسفند و مرداد ماه، جزو ماه های کم مسافر کیش هستند. نه تنها بلیط هواپیمایی کیش در این ماه ها ارزان تر است، بلکه می توانید هتل ها و مواد غذایی ارزان تری را هم در آن پیدا کنید.

بهترین زمان برای سفر به کیش

خرید بلیط هواپیما کیش، در فصل شنا

تابستان های کیش، کمترین مسافرین را به خود اختصاص داده است. گرمای هوا در این فصل گاهی به 50 درجه هم می رسد. بلیط کیش، در این فصل ارزان است و برای افرادی که قصد شنا کردن دارند، مناسب است. در این فصل خبری از باران نیست و هوای شرجی، احتمالا شما را بی آزارد اما تفریحات ساحلی و جشنواره هایی که در تابستان برگزار می شود، باعث ترغیب مسافران برای سفر به این شهر زیبا می شود.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر تخفیف های خدماتی

در فصل پاییز، کیش میزبان افرادی است که به تخفیف های ویژه علاقه دارند. مثلا تخفیف 50 درصدی روز کیش که در 20 آبان ماه، انجام می شود، برای افرادی که به دنبال بازدید اقتصادی از این شهر هستند، مناسب است. فصل پاییز، فصل خاصی در کیش است. رطوبت هوا به 60 درجه می رسد اما نه هوا شبیه تابستان گرم است و نه شبیه بهار، خنک و دلنشین. شاید بهتر باشد بلیط تهران کیش در پاییز که قیمت ها مناسب تر است تهیه کنید.

سفر به کیش برای خرید از مراکز تجاری کیش

یک بخش سفر به کیش، بی شک، بازدید از مراکز خرید و تهیه اجناس ارزان قیمت و با کیفیت کیش است. اگر از آن دسته افرادی هستید که کیش زیبا را به خاطر تجربه یک خرید لذت بخش انتخاب کرده اید، بهتر است در فصل پاییز، بلیط هواپیما کیش را تهیه کنید و به این شهر زیبا بروید. در این فصل، به ویژه در مهر و آبان، مراکز خرید کیش، مملو از گردشگران است. از آن جایی که این مراکز، تخفیف های بالای 50 درصدی را روی کالاهای خود لحاظ می کنند، برای خرید مناسب هستند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای کیش برای تفریح

اگر قصد گشت و گذار در کیش را دارید و می خواهید به دور از گرمای زیاد این شهر، با آرامش خاطر، از دیدنی ها و تفریحات کیش لذت ببرید، فقط ماه های بهاری را انتخاب کنید. در این ماه می توانید قایق سواری کنید، چتر سواری بر فراز دریای خلیج فارس را تجربه کنید و از انواع ورزش های آبی لذت ببرید. بلیط هواپیما کیش در این فصل، گران تر از فصل های دیگر است اما کاملا به تفریحات و لذت هایی که دارد، می ارزد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

رزرو هتل در کیش

همیشه یکی از دغدغه های مهم سفر به هر منطقه ای محل اسکان در آن شهر است. این موضوع در مورد جزیره کیش هم به چشم می خورد. خوشبختانه کیش به دلیل توریست پذیری دارای هتل های مختلفی با سطح کیفیت مختلف است. برای دیدن این هتل ها می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید.
برای سفر به کیش می توانید از تورهای سفرمی از صفحه https://www.safarme.com/tours/kish اقدام کنید. در این قسمت علاوه بر تورهای ارزان که به صورت پکیج معرفی می شود، می توانید تورهایی مختص خودتان طراحی کنید! همچنین می توانید هر یک از پکیج های معرفی شده را مطابق با خواسته های خود تغییر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *