ترفند شبکه های اجتماعی

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام بسیار ساده صورت می گیرد که در این مقاله به آن می پردازیم.

دلیل اینکه ساعت تلگرام تنظیم نیست، چیست؟ اگر می خواهید این مشکل را برطرف نمایید و دلیل آن را متوجه شوید، آموزش زیر را مطالعه نمایید. گاهی اوقات کاربرانی از این گله مند هستند که پیامی را در ساعت 9 صبح ارسال نموده اند ولی کنار پیام، زمان و ساعت دیگری را نشان می دهد و مثلا عدد 12 را درج کرده است و این باعث ناراحتی آن کاربر شده است و ممکن است شخص مقابل برداشت بدقولی یا بی مسئولیتی از این زمان ارسال داشته باشد. دلیل اصلی این مورد، مطمئنا” تنظیم نبودن ساعت گوشی شماست و گوشی با ساعت فعلی منطقه ای که در آن قرار دارید، هماهنگ نیست.

رفع مشکل آنتن در گوشی ها را دنبال کنید.

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام: روش کار

در ابتدا، ساعت گوشی خود را ببینید و اگر مشاهده کردید که ساعت آن زمان نادرستی را نشان می دهد آن را تنظیم کنید و با ساعت منطقه ی خود هماهنگ نمایید. برای این کار اول به قسمت تنظیمات گوشی رفته و بر روی تاریخ و زمان بزنید و حالا گزینه ی Automatic time & date را انتخاب کنید و حالت آن را بر روی Use Network (شبکه ی اپراتور) قرار دهید و با فعال کردن گزینه ی Automatic time zone، دیگر جای نگرانی نیست و ساعت گوشی شما، به طور دقیق و درست با ساعت اینترنت و شبکه موبایل کشور هماهنگ می شود. تنظیم بر روی حالت خودکار، نیاز به اتصال به اینترنت دارد و وجود سیم کارت در گوشی الزامی است.

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام

برطرف کردن مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام

در مواقعی که ساعت گوشی تان در حالت اتوماتیک قرار نمی گیرد ساعت دقیق را به صورت دستی وارد نمایید و به شما این اطمینان را می دهیم که مشکل تنظیم نبودن ساعت تلگرام، همین هماهنگ نبودن ساعت گوشی و تنظیم نبودن آن است.

مورد دیگری که ممکن است این مشکل را بوجود آورده باشد، استفاده از برنامه های عبور از تحریم است که باعث برهم زدن ساعت گوشی تان شده است. شاید با غیر فعال کردن این برنامه ها ساعت تنظیم شود.

برخی مواقع هم ساعت گوشی بعضی افراد در حالت 24 ساعت قرار نگرفته و این باعث می شود زمان تلگرام با گوشی هماهنگی نداشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *