ترفند اندروید

برترین لانچر های اندرویدی

برترین لانچر های اندرویدی

یکی از بهترین ابزارهایی که با استفاده از آن ‌ها می‌ توان رابط کاربری (UI) گوشی اندرویدی خود شخصی ‌سازی کنید، لانچر های اندرویدی هستند. در این مقاله قرار است بهترین لانچرهای اندرویدی را معرفی کنیم و لینک دانلود آن ‌ها را در انتهای آن قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه

یکی از اصلی ‌ترین ویژگی ‌های سیستم عامل اندروید به قابلیت شخصی‌ سازی آن مربوط می گردد. همانطور که می دانید در حال حاضر سیستم عامل اندروید پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی موجود در دنیا می باشد و بخش اصلی این محبوبیت به قابلیت‌ های شخصی‌سازی آن مرتبط است. در این بین لانچرها (Launcher) اپلیکیشن‌ هایی می باشند که با استفاده از آن ‌ها می ‌توانید به بهترین شکل ممکن رابط کاربری دستگاه ‌های اندرویدی را شخصی ‌سازی نمود.

در حال حاضر لانچرهای بسیار متنوع و زیادی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. لانچرهای اندرویدی از نظر عملکرد و کیفیت یکسان نبوده و قابلیت‌ های متنوعی را ارائه خواهند کرد. پس انتخاب یک Launcher مناسب امر بسیار مهم و حائز اهمیتی به حساب می آید. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی بپردازیم. پس از معرفی هر یک از این لانچرها، لینک دانلود آن‌ ها از گوگل پلی استور (Google Play Store)  را ضمیمه خواهیم کرد.

1) گوگل  (Google Now Launcher)

گوگل ناو لانچر

یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود گوگل ناو لانچر یا Google Now Launcher به حساب می آید. در حال حاضر این Launcher در بین کاربران دستگاه‌ های اندرویدی بسیار پر طرفدار است و تقریبا یکی از محبوب ترین لانچر اندرویدی موجود به شمار می ‌رود. مهم ‌ترین از همه این است که، گوگل لانچر ناو (Google Now Launcher)  به صورت رایگان قابل دانلود و نصب می باشد، پس در دانلود و استفاده از این Launcher شک نکنید.

Launcher گوگل ناو (Google Now Launcher) سبب می گردد که شما بتوانید به قابلیت ‌ها و امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید و یک شخصی ‌سازی کامل از رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. در صورتی که به طور کلی به دنبال دانلود و استفاده از یک Launcher اندرویدی کامل، با کیفیت و رایگان هستید، نسبت به دانلود گوگل ناو لانچر (Google Now Launcher) وارد عمل شوید.

2) نوا لانچر (Nova Launcher)

نوا لانچر

برخی کاربران لانچر اندرویدی نوا لانچر (Nova Launcher) را از نظر قابلیت‌ های شخصی ‌سازی و امکانات از لانچر محبوب گوگل ناو لانچر هم با کیفیت ‌تر می دانند. این Launcher امکان شخصی ‌سازی و تغییر ظاهر و ابعاد  آیکون اپلیکیشن‌ ها را ایجاد کرده است و قابلیت ارائه کاربردهای منحصر به فرد برای دکمه هوم (Home)  دستگاه را فراهم کرده است.

درباره ی نرم افزار محبوب لانچر GO اندروید مطالعه کنید.

همچنین علاوه بر قابلیت‌ ها و ویژگی ‌های ظاهری، نوا Launcher (Nova Launcher) امکان ایجاد کارایی‌ های منحصر به فرد بسیار جالب توجهی را ارائه خواهد کرد. این Launcher یک لانچر کامل و بی شک یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود در گوگل پلی استور می باشد. این لانچر به صورت رایگان و غیر رایگان قابل دانلود است. برای استفاده از تمام ویژگی ‌های نوا Launcher (Nova Launcher) باید هزینه 4.99 دلار پرداخت گردد، ولی نسخه رایگان آن هم قابلیت ‌ها و ویژگی ‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

دانلود نسخه رایگان نوا لانچر (Nova Launcher) از گوگل پلی استور

3) اکشن Launcher 3 (Action Launcher 3)

اکشن لانچر 3

در حال حاضر یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) می باشد. این Launcher علاوه بر ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های متنوعی که دارد از نظر سرعت عملکرد هم یکی از بهترین گزینه ‌های مقابل شما خواهد بود. برخی از قابلیت ‌ها و امکانات اکشن Launcher3 (Action Launcher 3) را به واقع نمی ‌توانید در هیچ Launcher اندرویدی دیگری پیدا کنید. این قابلیت ‌ها به نوعی قابلیت‌ های اختصاصی اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3)  می باشند.

مثلاً شما می ‌توانید با استفاده از اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) دستورات اشاره ‌ای را تعیین نمایید و با استفاده از آن به صورت آنی به لیستی از اپلیکیشن ‌های نصب شده در دستگاه خود دسترسی پیدا کنید. همین طور با استفاده از این لانچر می ‌توانید برنامه ‌های نصب شده در دستگاه خود را به ترتیب حروف الفبا بچینید و در اختیار داشته باشید. اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) هم اکنون به صورت رایگان قابل دانلود است و یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی کنونی موجود به حساب می آید.

دانلود اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *