ترفند اندروید

برترین آنتی ویروس های اندرویدی

برترین آنتی ویروس های اندرویدی

هر روزه به تعداد طرفداران سیستم عامل اندروید افزوده می شود و این سیستم عامل بین کاربران محبوبیت زیادی را بدست آورده، نگرانی کاربران در رابطه با تهدیدهایی نظیر ویروس ‌ها و بد افزارها که امنیت محصولات اندرویدی را به خطر می ‌اندازند،0 افزایش می یابد. استفاده از اپلیکیشن ‌های آنتی ویروس اندرویدی تا حد بسیار زیادی به افزایش سطح امنیت دستگاه اندرویدی کمک خواهد کرد و از بروز هر گونه مشکل احتمالی در رابطه با ویروس ‌ها جلوگیری بعمل می آورد. یکی از مهم‌ ترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی، دانلود از جای معتبر می باشد. دانلود برنامه از جاهای معتبر مانند برنامه بازار و گوگل پلی، می تواند شما را از خطر ویروسی شدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.  برنامه بازار، تمام اپلیکیشن های موجود را به طور منظم با سپر امنیت بررسی خواهد کرد. این سپر امنیتی بازار از ده Antivirus تشکیل شده است.

آنتی‌ ویروس ‌ها به صورت منظم اپلیکیشن ‌های موجود را اسکن کرده تا بدافزارها را شناسایی کنند. معمولاً به صورت دوره‌ ای به شما هشدار خواهند داد که در صورت وجود بدافزار یا برنامه‌ های مخرب آن ‌ها را را حذف کنید. بعنوان مثال چند وقت پیش بازار اعلام کرد که برنامه ‌ی CamScanner  که ابزاری برای اسکن مدارک به وسیله ‌ی موبایل است، به بدافزار آلوده شده است و کاربران باید بلافاصله آن را از گوشی خود حذف کنند. بازار این اطلاعات را از آنتی‌ ویروس‌های Lookout، Kaspresky و Bitdefender دریافت کرده است. بعد از اعلام این خبر، گوگل نیز این اپلیکیشن را از پلی ‌استور حذف نمود.

سپر امنیت بازار

در واقع سپر امنیت، مجموعه ‌ای از ساز وکارهایی می باشد که به امن ماندن دستگاه تلفن همراه شما کمک خواهند کرد. بازار تلاش می ‌کند تا قبل از آلوده شدن، برنامه ‌ها و رفتارهای مخرب را شناسایی نماید. این اپلیکیشن استور ایرانی ابزارهای گوناگونی برای شناسایی رفتارهای مخرب داشته که  ده Antivirus‌ قدرتمند تنها یکی از آنها می باشد. آنتی ‌ویروسی‌ هایی که نام آنها اعلام شده  Lookout، Kaspresky  و Bitdefender  هستند.

حال می خواهیم بدانیم کدام Antivirus اندرویدی می‌ تواند بهترین بازده را برای دستگاه شما به همراه داشته باشد؟ در حال حاضر تعداد آنتی ویروس‌ های اندرویدی موجود هستند، بسیار زیاد است و در اصل نمی‌ توان بدون کسب اطلاعات دقیق در مورد عملکرد آن ‌ها نسبت به انتخاب بهترین گزینه موجود اقدام کرد. این مسئله موجب شد که تیم ما به منظور یاری شما عزیزان وارد عمل شده و طی این مقاله چند نمونه از بهترین اپلیکیشن ‌های Antivirus اندرویدی موجود را به شما معرفی کند. لینک دانلود هر یک از این آنتی ویروس ‌ها در پایان توضیحات هر بخش آورده شده است.

1) اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360

اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360

در حال حاضر یکی از محبوب ‌ترین و قدرتمندترین آنتی ویروس ‌های اندرویدی، اپلیکیشن 360 Security می باشد. این اپلیکیشن قدرتمند کاربران زیادی را به خود اختصاص می دهد. آنتی ویروس 360 Security برای محافظت از دستگاه ‌های اندرویدی در مقابل انواع ویروس‌ ها و بدافزارها طراحی شده است و قابلیت‌ های متعدد و قدرتمندی را ارائه می‌ کند. این قابلیت‌ ها شامل امکان اسکن فایل ‌های موجود در دستگاه، اسکن اپلیکیشن ‌ها و بازی ‌های نصب شده و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بدافزارها هستند. همین طور این اپلیکیشن دارای قابلیتی به نام قابلیت ضد سرقت بوده که در صورت ربوده شدن دستگاه، کاربر را می تواند دستگاه را از راه دور قفل کند و اطلاعات آن را حذف نماید. یافتن مکان دستگاه به سرقت رفته از طریق این قابلیت نیز ممکن است. یکی دیگر از قابلیت ‌های اختصاصی Antivirus Security 360 ، قابلیت “Booster” است که با استفاده از آن می ‌توانید عملکرد دستگاه اندرویدی خود را بهینه‌سازی و تقویت نمایید. یکی دیگر از قابلیت ‌های کاربردی این اپلیکیشن امکان قرار دادن رمز عبور برای سایر اپلیکیشن ‌های دستگاه می باشد. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

دانلود آنتی ویروس Security 360  از گوگل پلی استور

دانلود آنتی ویروس Security 360  از بازار

2) اپلیکیشن آنتی ویروس  AndroHelm AntiVirus

اپلیکیشن آنتی ویروس  AndroHelm AntiVirus

این آنتی ویروس اندرویدی با عنوان  AndroHelm به دلیل قیمت بالای آن نسبت به سایر اپلیکیشن ‌های مانند خود از محبوبیت کمتری بهره مند است. با این حال این اپلیکیشن امنیتی قابلیت‌های بسیار کاربردی را ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی این آنتی ویروس بر روی ایجاد امنیت دستگاه و محافظت از آن در مقابل ویروس‌ ها، بدافزارها و جاسوس ‌افزارها متمرکز شده است. ز دیگر قابلیت‌ های ارائه شده توسط این اپلیکیشن قدرتمند، اسکن اپلیکیشن ‌ها پس از نصب آن‌ ها، به روز رسانی مکرر پایگاه داده آنتی ویروس، تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن‌ها می باشد. از قابلیت ‌های پرکاربرد دیگر این Antivirus ارائه قابلیتی می باشد که کاربر توسط آن می تواند تا دستگاه خود را از راه دور مسدود کرده و فایل ‌های آن را پاک نماید. علاوه بر این کاربر قادر است در صورت به سرقت رفتن یا گم شدن دستگاه، مکان نسبتاً دقیق آن را ردیابی نماید. متاسفانه، آنتی ویروس اندرویدی AndroHelm رایگان نبوده و از قیمت بالایی برخوردار است. ولی حتی با این وجود به دلیل عملکرد بسیار خوبی که دارد، جزء کامل ‌ترین و برترین اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس اندرویدی موجود محسوب می شود.

دانلود آنتی ویروس AndroHelm  از گوگل پلی استور

3) اپلیکیشن آنتی ویروس Avira Antivirus Security

آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Security 2018

آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Security 2018

یکی از تازه ‌ترین اپلیکیشن ‌های Antivirus ارائه شده برای سیستم عامل اندروید‌، اپلیکیشن Avira Antivirus Security  می باشد. با این حال به دلیل عملکرد بالای این اپلیکیشن، محبوبیت آن به سرعت در بین کاربران سیستم عامل اندروید در حال افزایش خواهد بود. قابلیت‌ های ارائه شده توسط این اپلیکیشن شامل مواردی همچون اسکن دستگاه، حفظ امنیت دستگاه در مقابل ویروس‌ ها و اسکن حافظه جانبی (External SD)  هستند. از دیگر قابلیت‌ های آن می ‌توان به حفظ حریم خصوصی در برابر جاسوس افزارها، قابلیت ضد سرقت، امکان ایجاد لیست سیاه (Black List) و غیره اشاره نمود. استفاده از این اپلیکیشن Antivirus به بالا بردن امنیت دستگاه اندرویدی تا حد چشم‌گیری کمک خواهد کرد.

دانلود آنتی ویروس Avira Antivirus Security  از گوگل پلی استور

4) اپلیکیشن آنتی ویروس TrustGo

اپلیکیشن آنتی ویروس TrustGo

یکی دیگر از اپلیکیشن ‌های آنتی ویروس اندرویدی، آنتی ویروس TrustGo است. این اپلیکیشن به صورت کاملا تخصصی توسط توسعه‌ دهندگان دستگاه ‌های اندرویدی برای حفاظت کامل از دستگاه در مقابل تهدیداتی همچون ویروس ‌ها و بدافزارها طراحی شده است. این Antivirus قابلیت‌ های مانند اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل تهدیدات را دارد. همین طور برای محافظت از حریم خصوصی، مجوز دسترسی اپلیکیشن‌ های مختلف را نیز نمایش خواهد داد. از قابلیت ‌های دیگر این Antivirus اندرویدی مدیریت سیستم، امکان یافتن مکان دستگاه از راه دور در صورت ربوده شدن آن و تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن‌ ها می باشد. این اپلیکیشن امنیتی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

5) اپلیکیشن آنتی ویروس AVAST Mobile Security

اپلیکیشن آنتی ویروس AVAST Mobile Security

این اپلیکیشن با عنوان آنتی ویروس AVAST Mobile Security توسط کمپانی شناخته شده و مطرح Avast  طراحی شده است و یکی از پرطرفدارترین آنتی ویروس‌های اندرویدی موجود می باشد. سازنده این آنتی ویروس همان کمپانی سازنده نرم‌ افزار آنتی ویروس ویندوزی معروف Avast می باشد که بسیار پرطرفدار است و بیشتر کاربران با آن آشنایی دارند. آنتی ویروس اندرویدی AVAST Mobile Security توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند. پس جزء اپلیکیشن‌ های بسیار شناخته شده و مورد اعتماد به حساب می ‌آید. بی شک می‌ توان بیان کرد که اپلیکیشن AVAST Mobile Security یکی از بهترین‌ آنتی ویروس ‌های اندرویدی موجود بوده و قابلیت ‌های زیادی را ارائه خواهد کرد. این Antivirus شامل قابلیت‌ هایی مانند امکان اسکن دستگاه و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن، محافظت از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها، به روز رسانی مداوم پایگاه داده، قابلیت ضد سرقت و قفل دستگاه از راه دور در صورت سرقت آن و … می ‌شود. با استفاده از نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن امکان دسترسی به دیگر قابلیت ‌های منحصر به فرد آن از جمله بازیابی داده ‌ها و ارسال پیام متنی از راه دور، مسدودسازی تبلیغات و امکان قرار دادن رمز عبور برای دیگر اپلیکیشن ‌ها را ایجاد می کند.

دانلود آنتی ویروس AVAST Mobile Security  از گوگل پلی استور

6) اپلیکیشن آنتی ویروس AVG AntiVirus Security

اپلیکیشن آنتی ویروس AVG AntiVirus Security

یکی دیگر از آنتی ‌ویروس‌های اندرویدی که نسخه ویندوزی آن نیز وجود دارد، آنتی ویروس AVG است. این Antivirus بسیار پرطرفدار بوده و دارای رابط کاربری منحصر به فردی می باشد و بیش از 100 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. قابلیت ‌های این آنتی ویروس شامل اسکن دستگاه، محافظت دستگاه در مقابل تهدیدات و به روز رسانی مداوم پایگاه داده می ‌شود. از قابلیت ‌های کاربردی دیگر این اپلیکیشن قدرتمند می‌ توان قابلیت تسک کیلر (Task Killer)، قابلیت ضد سرقت و پاک‌ سازی کامل حافظه از راه دور را نام برد. همین طور مانیتورینگ و یا زیر نظر گرفتن مصرف باتری، حافظه و دیتا از طریق این اپلیکیشن ممکن شده است. نسخه غیر رایگان آن قابلیت ‌هایی مانند امکان قرار دادن رمز عبور برای دیگر اپلیکیشن‌ ها، مسدودسازی تماس و پیام متنی و غیره را ارائه می کند.

دانلود آنتی ویروس AVG  از گوگل پلی استور

7) اپلیکیشن آنتی ویروس Bitdefender

اپلیکیشن آنتی ویروس Bitdefender

استفاده از آنتی ویروسBitdefender   برای کاربرانی که به دنبال اپلیکیشنی ساده و در عین حال کاربردی هستند، توصیه می گردد. این Antivirus دو قابلیت را ارائه می کند که شامل اسکن و پاک ‌سازی ویروس ‌های موجود و محافظت از دستگاه‌ در برابر آلوده شدن به ویروس‌ می گردد. این آنتی ویروس در هنگام نصب اپلیکیشن ‌های مختلف، آن‌ ها را اسکن خواهد کرد. اسکن دستگاه توسط این آنتی ویروس به راحتی انجام می گیرد و چند لحظه کوتاه طول می‌ کشد. از مزایای استفاده از این اپلیکیشن می ‌توان به سادگی استفاده از آن اشاره نمود.

دانلود آنتی ویروس Bitdefender از گوگل پلی استور

8) اپلیکیشن آنتی ویروس CM Security

اپلیکیشن آنتی ویروس CM Security

یکی از قدیمی‌ترین  اپلیکیشن ‌های آنتی ویروس، اپلیکیشن CM Security می باشد. وقتی که فقط تعداد محدودی اپلیکیشن آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار داشتند، اپلیکیشن CM Security  تنها و برترین اپلیکیشن رایگان آن زمان بود. امروزه اپلیکیشن ‌های رقیب بسیاری وجود دارند ولی همچنان این Antivirus عملکرد بسیاری خوب خود را حفظ کرده است. آنتی ویروس اندرویدی CM Security  برای سال ‌های زیادی جایگاه بالایی را در لیست رتبه ‌بندی AV-TEST کسب نموده است. به جزء ارائه قابلیت ‌هایی مانند حافظت از دستگاه در برابر ویروس ‌ها و بد افزارها، این اپلیکیشن امکان قرار دادن رمز عبور برای اپلیکیشن‌ ها را ارائه داده است و در آخرین نسخه خود از اسکنر اثر انگشت نیز پشتیبانی کرده است. این قابلیت، اپلیکیشن ‌های مختلف موجود در دستگاه را قفل می کند و با استفاده دوربین جلوی دستگاه از کسانی که قصد وارد شدن به دستگاه را بدون اجازه صاحب آن داشته باشند، عکس خواهد گرفت. این اپلیکیشن پر سابقه در بین آنتی ویروس های دیگر جزء یکی از بهترین ‌ها به حساب می آید و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دانلود آنتی ویروس CM Security از گوگل پلی استور

9) اپلیکیشن آنتی ویروس Dr Web Security Space

اپلیکیشن آنتی ویروس Dr Web Security Space

این اپلیکیشن با نام Dr Web’s Mobile Security در ابتدا به صورت یک اپلیکیشن آنتی ویروس بسیار ساده شروع به کار نمود ولی حالا جزء یکی از جامع‌ ترین اپلیکیشن‌ های Antivirus به حساب می آید. این اپلیکیشن قابلیت‌ های اسکن سریع و اسکن جامع دستگاه را ارائه می کند. همین طور از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بد افزارها و از حافظه جانبی دستگاه در مقابل اپلیکیشن‌ های Autorun و دیگر ویروس‌ ها محافظت خواهد کرد. از دیگر قابلیت ‌های این اپلیکیشن می ‌توان به امکان آنتی اسپم، قابلیت ضد سرقت که شامل قفل، ارسال پیام متنی و پاک‌ سازی دستگاه از راه دور، اشاره نمود. این Antivirus قدرتمند از فایروال نیز پشتیبانی کرده است. این اپلیکیشن جزء یکی از قدرتمندترین و معروف‌ ترین اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس اندرویدی به شمار می رود.

دانلود آنتی ویروس Dr Web’s Mobile Security از گوگل پلی استور

10) اپلیکیشن آنتی ویروس Eset Mobile Security

اپلیکیشن آنتی ویروس Eset Mobile Security

یکی از محبوب‌ ترین نرم‌ افزارهای Antivirus، آنتی ویروس Eset می باشد که اپلیکیشن  اندرویدی آن نیز وجود دارد. قابلیت نرخ شناسایی 100 درصد ویروس و به روز رسانی مکرر پایگاه داده این Antivirus آن را به یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس‌ های موجود تبدیل نموده است. این آنتی ویروس مانند بقیه ی اپلیکیشن ‌ها، قابلیت ‌های مانند اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ ها را ایجاد کرده است. موضوع قابل توجه ای که این اپلیکیشن را از بقیه ی محصولات مشابه جدا کرده است، به رابط کاربری اختصاصی آن برای تبلت ‌ها مربوط می شود. تدبیری این چنینی در سایر آنتی ویروس‌ های اندرویدی به ندرت دیده شده است. رابط کاربری طراحی شده برای تبلت ‌های این آنتی ویروس قابلیت‌ های زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نسخه رایگان این اپلیکیشن نسبتا ساده بوده و برای کاربرانی که فقط به دنبال قابلیت‌ هایی مانند اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه خود در مقابل انواع ویروس ‌ها و بدافزارها هستند، مناسب می باشد. در نسخه غیر رایگان آن، کاربران به قابلیت ‌هایی مانند قابلیت ضد سرقت و امکانات امنیتی پیشرفته ‌تری دسترسی پیدا می کنند.

دانلود آنتی ویروس Eset از گوگل پلی استور

11) اپلیکیشن آنتی ویروس  Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security antivirus application

 

شرکت Kaspersky از جمله معروف ‌ترین کمپانی‌ ها در زمینه تولید نرم‌ افزار Antivirus برای سیستم عامل ‌های مختلف می باشد. Antivirus اندرویدی این شرکت نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. دقیقا مانند آنتی ویروس اندرویدی Eset Mobile، این اپلیکیشن نیز در نسخه رایگان خود قابلیت‌ های اساسی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با ارتقا آن به نسخه غیر رایگان کاربر می تواند از دیگر قابلیت‌ های پیشرفته ‌تر این اپلیکیشن استفاده نماید. در نسخه رایگان این اپلیکیشن اسکن دستگاه انجام خواهد شد، در حالی که در نسخه غیر رایگان محافظت از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بد افزارها، قابلیت ضد سرقت و دیگر قابلیت ‌ها از جمله ایجاد هشدار برای یافتن دستگاه در صورت گم کردن آن ممکن است. به دلیل سنگین بودن این اپلیکیشن استفاده از آن در دستگاه‌ های قدیمی اندرویدی با رده سخت‌ افزاری پایین توصیه نمی گردد.

دانلود آنتی ویروس Kaspersky Mobile Security از گوگل پلی استور

12) اپلیکیشن آنتی ویروس Lookout

اپلیکیشن آنتی ویروس Lookout

 

اپلیکیشن آنتی ویروس اندرویدی Lookout به صورت پیش فرض بر روی برخی از دستگاه‌ های اندرویدی نصب می باشد. این اپلیکیشن بسیار قدرتمند است و تا حد بسیار بالایی امنیت دستگاه اندرویدی را افزایش خواهد داد. نسخه رایگان آن نسبت به سایر نسخه ‌های رایگان دیگر اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس جامع ‌تر بوده و شامل قابلیت ‌هایی مانند محافظت از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بد افزارها و قابلیت ضد سرقت می ‌شود. همچنین با استفاده از نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن می ‌توان از قابلیت‌ های ذکر شده به طور کامل ‌تری استفاده کرد. کاربران نسخه غیر رایگان آنتی ویروس Lookout می ‌توانند از قابلیت ‌هایی مانند هشدار ضد سرقت، وب‌گردی امن، حفظ حریم خصوصی و تهیه نسخه پشتیبان کامل از تمامی اطلاعات گوشی، بهره مند است. این Antivirus مورد بسیار خوبی به منظور افزایش امنیت دستگاه به حساب می آید و نسبت به سایر اپلیکیشن ‌های هم نوع خود دارای عملکرد بهتری است.

دانلود آنتی ویروس Lookout از گوگل پلی استور

13) اپلیکیشن آنتی ویروس Malwarebytes

اپلیکیشن آنتی ویروس Malwarebytes

نرم‌ افزار Malwarebytes بین کاربران محبوبیت زیادی دارد. نسخه اندرویدی این Antivirus نیز فرق زیادی با نرم ‌افزار آن نداشته و این اپلیکیشن آنتی ویروس کاربران زیادی را به خود اختصاص داده و قابلیت‌ هایی مانند اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بد افزارها را شامل می گردد. این Antivirus یک اپلیکیشن ساده و کاربردی بوده که منابع غیر ضروری دستگاه را اشغال نخواهد کرد. استفاده از این اپلیکیشن برای دستگاه‌ های قدیمی اندرویدی، دستگاه ‌هایی با رده سخت ‌افزاری پایین و کاربرانی که نمی‌ خواهند منابع زیادی از دستگاه شان توسط آنتی ویروس اشغال گردد، توصیه می ‌شود.

دانلود آنتی ویروس Malwarebytes از گوگل پلی استور

14) اپلیکیشن آنتی ویروس McAfee Security

اپلیکیشن آنتی ویروس McAfee Security

آنتی ویروس McAfee جزء یکی از نام ‌های معروف در زمینه نرم‌ افزارهای آنتی ویروس محسوب می شود که اپلیکیشن اندرویدی آن نیز ارائه شده است. ولی عملاً تفاوت چندانی میان نسخه رایگان و غیر رایگان این اپلیکیشن وجود ندارد. نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن قابلیت ‌های پیشرفته ‌تری از جمله خدمات تهیه نسخه پشتیبان را ارائه خواهد کرد. همچنین این آنتی ویروس قابلیت Power Booster را ارائه می کند که استفاده از آن به تقویت عملکرد و سرعت دستگاه کمک می کند. استفاده از این Antivirus اندرویدی به شدت توصیه می‌ گردد چرا که نسخه رایگان آن قابلیت ‌های امنیتی بسیاری فوق‌ العاده‌ای را فراهم کرده است.

دانلود آنتی ویروس McAfee از گوگل پلی استور

15) اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security

اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security

اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security به کمپانیNorton   تعلق دارد که مانند McAfee نام بسیار آشنایی در صنعت تولید نرم ‌افزارهای آنتی ویروس به حساب می آید. از ابتدا تا به حال تغییرات بسیار مثبتی در این اپلیکیشن انجام شده است و نسخه رایگان آن قدرتمند تر از گذشته عمل می ‌کند. از این رو طراحی آن تغییر نموده است و همین طور قابلیت جدید نیز به آن اضافه شده است. با استفاده از این Antivirus کاربر از قابلیت‌ هایی مانند محافظت دستگاه در مقابل ویروس ‌ها و بد افزارها و همچنین قفل کردن دستگاه از راه دور بهره مند است. یافتن مکان دستگاه گمشده یا سرقت شده و حفظ حریم خصوصی از دیگر قابلیت‌ های این اپلیکیشن امنیتی قدرتمند می باشد. با این حال نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن قابلیت‌ های بسیار زیادی را ارائه می‌ کند. تغییرات اعمال شده در این اپلیکیشن آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس موجود تبدیل نموده است.

دانلود آنتی ویروس Norton Security از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *