ترفند اندروید

بازی های سبک توقف ممنوع در اندروید

بازی های سبک توقف ممنوع در اندروید

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که از طرفداران بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع (Non-Stop) هستید این مقاله را از دست ندهید. همانطور که می دانید روز به روز توجه و استقبال از این سبک بازی ها در حال افزایش می باشد و این سبب تنوع این نوع‌ بازی‌ ها شده است. در این مقاله قرار است چند نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع را معرفی کنیم و همین طور لینک دانلود آن‌ ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

در حال حاضر اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید، متوجه خواهید شد که بازی های اندرویدی بسیار زیاد و متنوعی در آن وجود دارد. در این میان سبک خاصی از بازی های اندرویدی به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. منظور ما سبکی است که با اصطلاح None-Stop Games یا Running Games  بین کاربران معروف است و در برخی از منابع با لقب Temple Run Style Games هم از این سبک بازی ‌ها یاد شده است. ما برای این نوع بازی‌ ها اصطلاح توقف ممنون را استفاده می کنیم!

ولی در واقع بازی ‌های سبک توقف ممنوع چه نوع بازی ‌هایی هستند. بازی ‌هایی که به سبک توقف ممنوع طراحی شده است، بازی‌ هایی هستند که در جریان آن ایجاد وقفه معنایی ندارد. به عنوان مثال بازی ‌هایی که در آن شما نقش یک دونده را دارید و باید از موانع پیش رو عبور کنید به سبک توقف ممنوع یا None-Stop طراحی شده است. شخصیت مجازی بازی در این سبک از بازی ‌ها می ‌تواند انسان، حیوان، موجودی ناشناخته، اتومبیل، موتورسیکلت و … باشد. پس با بازی ‌های سبک توقف ممنوع آشنا شدید.

با توجه به افزایش محبوبیت بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع، فکر کردیم که بهتر است یک مقاله اختصاصی آماده کنیم که در چند نمونه از بهترین بازی های اندرویدی طراحی شده با این سبک را معرفی کنیم. لینک دانلود هر یک از این بازی ‌ها نیز در پایان توضیحات آن‌ ها قرار داده شده است.

1) بازی اندرویدی Alto’s Adventure

بازی اندرویدی Alto’s Adventure

یکی نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی موجود بازی Alto’s Adventure به حساب می آید که در عین سادگی، تجربه ‌ای فوق ‌العاده لذت ‌بخش را به گیمر هدیه می کند. در بازی Alto’s Adventure  گیمر نقش یک اسکی سوار را دارد که در مناطق برقی حضور یافته و باید از موانع موجود عبور نماید. در جریان عبور از موانع و مسیرهای موجود، گیمر باید بتواند تا حد امکان سکه‌ ها و جوایز موجود در مسیر را به جمع کند. بازی Alto’s Adventure به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می باشد.

دانلود بازی اندرویدی Alto’s Adventure از گوگل پلی استور

2) بازی اندرویدی  (Despicable Me (Minion Rush

بازی اندرویدی  (Despicable Me (Minion Rush

در بازی (Despicable Me (Minion Rush شما نقش یک مینیون را ایفا می‌کنید. مینیون ‌ها شخصیت ‌های انیمیشنی دوست داشتنی می باشند و باید به دویدن در طول جاده ادامه دهید و اتومبیل ‌ها و موانع مقابل تان را باید رد کنید. در مسیر جاده جوایز گوناگونی وجود دارد که باید سعی کنید تا حد امکان این جوایز را به دست آورید. بازی (Despicable Me (Minion Rush به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می‌ شود.

دانلود بازی اندرویدی (Despicable Me (Minion Rush از گوگل پلی استور

3) بازی اندرویدی Into the Dead

بازی اندرویدی Into the Dead

بازی Into the Dead نسبت به دو بازی قبلی که معرفی کردیم متفاوت است و به واقع می‌ توان آن را یکی از بهترین بازی های اندرویدی کنونی سبک توقف ممنوع به شمار آورد. در بازی Into the Dead ترکیبی از دو سبک بازی اکشن و ترسناک هم ارائه شده است ولی سبک اصلی بازی به صورت توقف ممنوع است. در بازی Into the Dead  شما نقش فردی را دارید که هلیکوپتر وی در یک منطقه پر از زامبی سقوط می کند. شما باید با سرعت تمام در این منطقه بدوید و برای نجات جان خود و فرار از دست زامبی ‌های موجود تلاش کنید. گرافیک بازی کیفیت مناسب داشته و در جریان آن شما می ‌توانید از سلاح ‌های مختلفی برای تیراندازی و از بین بردن زامبی ‌های موجود در مسیر استفاده نمایید. خوشبختانه بازی Into the Dead به صورت رایگان در گوگل پلی استور در دسترس کاربران قرار گرفته است، ولی شامل خریدهای درون برنامه‌ ای می باشد.

دانلود بازی اندرویدی Into the Dead از گوگل پلی استور

4) بازی اندرویدی Jetpack Joyride

بازی اندرویدی Jetpack Joyride

حل مشکل متوقف شدن برنامه ها در اندروید را مطالعه کنید.

یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی بازی Jetpack Joyride می باشد. در این بازی شما نقش یک شخصیت کارتونی را داشته که باید مسیرهای مختلفی را طی کرده و در جریان این مسیرها تا حد امکان جوایز و سکه‌ های موجود را کسب نماید. در بازی Jetpack Joyride شخصیت مجازی شما با ابزارهای جالبی مانند جت پرنده ، هواپیماهای خاص و … در ارتباط خواهد بود و در بسیاری از مراحل بازی شما باید با لمس صفحه نمایش و نگه داشتن انگشت خود بر روی آن تعادل ارتفاعی مناسبی برای طی کردن مسیر و گذر از موانع را ایجاد نمایید. بازی Jetpack Joyride به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می‌ باشد.

دانلود بازی اندرویدی Jetpack Joyride از گوگل پلی استور

5) بازی اندرویدی Smash Hit

بازی اندرویدی Smash Hit

در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی طراحی شده به سبک توقف ممنوع بازی اندرویدی Smash Hit  به شمار می رود. در این بازی وظیفه شما شکستن شیشه ‌هایی است که به عنوان مانع در مسیر عبورتان قرار گرفته اند. برای این کار باید از گلوله ‌هایی استفاده کنید که فلزی بوده و با برخورد به شیشه منجر به شکستن آن می گردد.

دانلود بازی اندرویدی Smash Hit از گوگل پلی استور

6) بازی اندرویدی Sonic Dash 1 and 2

بازی اندرویدی Sonic Dash 1 and 2

بسیاری از کاربران با بازی Sonic Dash آشنایی کامل دارند. این بازی در کنسول سگا یک بازی پرطرفدار و معروف است. در حال حاضر نسخه اندرویدی بازی Sonic Dash هم در گوگل پلی استور موجود است و قابل دانلود می باشد. در نسخه اندرویدی بازی Sonic Dash محیطی سه بعدی و کارتونی مقابل شما قرار می ‌گیرد و شما باید با دویدن در طول مسیر از موانع موجود عبور کرده و حداکثر جوایز ممکن موجود در مسیر را به دست آورید. بازی Sonic Dash شامل دو نسخه مختلف می باشد که هر دوی آن ‌ها به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود می باشد و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌ شوند.

دانلود بازی اندرویدی Sonic Dash 1 and 2 از گوگل پلی استور

7) بازی اندرویدی Supersonic HD

بازی اندرویدی Supersonic HD

بازی اندرویدی Supersonic HD یک بازی منحصر به فرد بوده و علی رغم اینکه این بازی از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن نداشته، ولی با ظاهر ساده خود تجربه ‌ای بسیار جالب را در اختیار گیمر قرار خواهد داد. در حال حاضر این بازی یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع به شمار می رود. در بازی Supersonic HD  شما باید با سرعت بسیار بالایی مسیر بازی را طی کرده و از موانع موجود عبور نمایید. توصیه می ‌کنیم که حتما نسبت به دانلود بازی Supersonic HD از گوگل پلی استور اقدام کرده و آن را امتحان کنید.

8) بازی اندرویدی Yodo1 Games

بازی Yodo1 Games هم از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداشته ولی روند و شیوه انجام آن به گونه ‌ای طراحی شده که هر گیمر علاقمند به بازی‌ های سبک توقف ممنوع را مجذوب خود خواهد کرد. از آنجایی که بازی Yodo1 Games به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است، توصیه می‌ کنیم که به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن نسبت به دانلود این بازی اقدام نمایید. دقت کنید که بازی Yodo1 Games  شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می ‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Yodo1 Games از گوگل پلی استور

9) بازی اندرویدی Zombie Highway 2

بازی اندرویدی Zombie Highway 2

بازی Zombie Highway 2 هم ترکیبی از سبک‌ های اکشن، تیراندازی و توقف ممنوع را ایجاد کرده است. در این بازی گیمر نقش یک راننده خودرو را ایفا می‌کند که باید از جاده‌ای مملو از زامبی‌ ها و موانع گوناگون عبور کند. زامبی ‌ها در طول مسیر به اتومبیل شما چسبیده و کنترل آن را دشوار خواهند کرد. برای از بین بردن زامبی ‌ها می‌ توانید از سلاح ‌هایی که در ابتدای بازی انتخاب کرده ‌اید استفاده کنید تا با ایجاد برخورد بین زامبی‌ها و موانع موجود در مسیر آن‌ها را روی اتومبیل خود حذف کنید. به صورت کلی بازی Zombie Highway 2  نیز یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی موجود است. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می‌ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *