ترفند شبکه های اجتماعی

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام

blank

نمی توانید وارد حساب اینستاگرام تان شوید؟ نگران نباشید! برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام راه هایی زیادی وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم.

اگر برای ورود به حساب Instagram خود مشکل دارید، در اینجا می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با انجام بازیابی گذر‌واژه Instagram، تأیید هویتتان را انجام دهید یا اگر حساب کاربری شما غیرفعال شده است چه کاری بکنید.

چنانچه نمی‌توانید رمز عبور اکانت اینستا خود را به یاد بیاورید، می‌توانید آن را با استفاده از آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب فیس‌بوک خود بازنشانی کنید.

  • در صفحه ورود به سیستم، روی گذرواژه‌تان را فراموش کردید؟ کلیک کنید؛
  • نام کاربری، ایمیل یا تلفن را وارد کنید یا روی ورود به سیستم با فیس‌بوک کلیک کنید؛
  • روی گزینه بعدی کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • برای کمک به بازنشانی گذرواژه‌تان، لینکی به ایمیل یا تلفنتان ارسال خواهد شد.

در صورتی که نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده اید باید چه کار بکنید

اگر نام کاربری Instagram خود را فراموش کردید یا نمی‌دانید، باز هم می‌توانید با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل متصل به حساب خود، وارد سیستم شوید. وقتی وارد سیستم شوید، می‌توانید در بالای نمایه‌تان نام کاربری خود را پیدا کنید.

در صورتیکه احساس می کنید نام کاربریتان به دلیل هک شدن حسابتان تغییر کرده است:

  • بررسی کنید که آیا ایمیلی را از طرف Instagram مبنی بر تغییر اطلاعات حسابتان دریافت کرده‌اید یا خیر.
  • از یک دوست بخواهید تا از نمایه‌تان بازدید کند و یک تصویر صفحه از نام کاربری کنونی‌تان بگیرد.
  • اگر فکر می‌کنید که حسابتان هک شده است، ببینید چه کاری می‌توانید انجام دهید.

آیا ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با اکانت اینستاگرام را فراموش کرده اید؟!

اگر از اکانت قبلی اینستاگرام خود خارج شده اید و الان می خواهید دوباره وارد شوید ولی اطلاعات آن کامل یادتان نیست، در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه به اکانت قبلی اینستاگرام خود را برگردید.

طبیعتا برای ورود به اکانت اینستا به یوزرنیم و پسورد نیاز دارید. ولی اگر ایمیل و یا شماره تلفن خودتان را ثبت کرده باشید می توانید بجای کلمه عبور از آنها استفاده کنید. فرض می کنیم که شما در اکانت اینستاگرام خود نه ایمیل و نه شماره موبایل ثبت کرده اید. از طرفی کلمه عبور و پسورد خودتان هم یادتان نیست. در ادامه دو روش ساده برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را شرح می دهیم.

روش اول

اگر فقط بخشی از یوزرنیم اکانت قبلی تان را دارید به اکسپلور اینستاگرام بروید و قسمت هایی که از کلمه عبور در ذهن تان است و به یاد دارید را بنویسید. اکنون از لیست نتایج بین اکانتی که برای شماست بگردید و روی آن ضربه بزنید.

روش دوم

وارد پیچ یکی از دوستانتان که قبلاً آن را فالو کرده اید و می دانید که پیج اینستاگرام قبلی شما را نیز دنبال کرده است، شوید. وارد بخش following صفحه دوستتان شوید و یکی یکی دنبال شونده ها را نگاه کنید تا اکانت خود را پیدا کنید. احتمالاً شما در لیست فالووینگ ها دیده می شوید. برای راحتی و سرعت بالا بازگشت به اکانت اینستا قبلی خود، صفحه ای را انتخاب کنید که دنبال شونده های کمتری داشته باشد.

حالا بیایید وارد اکانت قبلی اینستاگراممون بشویم.

وارد پروفایلتان شوید

گزینه add account را انتخاب کنید

گزینه add account را انتخاب کنید

گزینه add account را انتخاب کنید

روی گزینه Log into Exiting Account ضربه بزنید

روی گزینه Log into Exiting Account ضربه بزنید

روی گزینه Log into Exiting Account ضربه بزنید

اگر پسوردتان یادتان هست. یوزنیم اکانت قبلی تان را وارد کنید. یا اگر ایمیل و یا شماره تلفنی که موقع ساخت پیج یادتان هست، آن را وارد کنید. و درقسمت پایین آن پسورد را وارد کنید.

درقسمت پایین آن پسورد را وارد کنید

درقسمت پایین آن پسورد را وارد کنید

اگر پسورد و کلمه عبور را فراموش کرده اید، گزینه Get help logging in. را انتخاب کنید.

گزینه Get help logging in را انتخاب کنید

گزینه Get help logging in را انتخاب کنید

در این کادر یوزنیم، ایمیل یا شماره تلفن خود که به اکانت شما مرتبط است را وارد کنید و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

ایمیل یا شماره تلفن خود که به اکانت شما مرتبط است را وارد کنید

ایمیل یا شماره تلفن خود که به اکانت شما مرتبط است را وارد کنید

اگر موقع ساخت اکانت، ایمیل را وارد کرده باشید باید گزینه send an email را انتخاب کنید. اگر هم شماره موبایل داده باشید باید روی send an sms ضربه بزنید. اگر هر دو را وارد اکانت تان کرده باشید، هر دو حالت را نمایش می دهد.

گزینه send an email را انتخاب کنید

گزینه send an email را انتخاب کنید

هر کدام را که خواستید بزنید، در این مثال ما روی send an SMS ضربه می زنیم. اکنون یک پیام برای شما ارسال می شود و دو رقم آخر شماره شما را نمایش می دهد.

دو رقم آخر شماره شما را نمایش می دهد

دو رقم آخر شماره شما را نمایش می دهد

وارد برنامه پیامک گوشی خود شوید و روی لینکی که برای شما از طریق اس ام اس ارسال شده است، ضربه می زنید و از طریق برنامه اینستاگرام گوشی خود لینک را باز می کنید.

از طریق برنامه اینستاگرام گوشی خود لینک را باز می کنید

از طریق برنامه اینستاگرام گوشی خود لینک را باز می کنید

یک کادر به شما نمایش داده می شود که در آن باید پسورد جدید خود را وارد کنید. در قسمت زیر آن نیز دوباره پسورد جدید را تکرار کنید. و بعد روی تیک آبی رنگ کلیک کنید.

پسورد جدید خود را وارد کنید

پسورد جدید خود را وارد کنید

اگر هم گزینه send an Email را انتخاب کنید، مسیری که باید بروید به همین شکل است و هیچ تفاوتی ندارد.

علت در دسترس نبودن نام کاربری اینستاگرام چیست؟ آیا نمی توانید به اکانت قبلی اینستاگرام خود وارد شوید، نگران نباشید، راه های زیادی برای بازیابی آن وجود دارد. اگر می‌دانید از چه آدرس ایمیلی استفاده کرده‌اید، می‌توانید دوباره آن را احیا کنید. در صورتی که یک نام کاربری به خاطر دارید، می توانید از خود اینستاگرام برای ورود به سیستم کمک بگیرید. اگر هیچ چیزی به یاد نمی آورید این مقاله را بخوانید، امیدوارم بتواند به شما کمک کند.

اگر به دنبال بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن خود هستید، باید به یک سری نکات دقت کنید. وارد اینستاگرام شدن در صورتی شدنی نیست که خود شما یا هر کسی دیگری با رمز عبور شما، اکانت تان را دیلیت کرده است. در این شرایط برای واردشدن به اینستا و بازگشت به اکانت قبلی خود هیچ راهی وجود ندارد. البته می توانید با همین شماره تلفنی که در اختیار دارید، یک حساب اینستاگرام جدید با همان ایدی و آدرس ایمیل که قبلا استفاده می کردید بسازید، اما باید قید عکس ها، پست ها و دایرکت ها و هر آنچه که در صفحه خود را داشته اید، را بزنید.

اگر حساب قبلی تان پاک نشده باشد چندین روش وجود دارد که می توانید آن را بازیابی کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما با ایمیل و رمز عبور حساب خود را نمی دانید یا آن را فراموش کرده‌اید. برای رفتن به پیج اینستا در این حالت، شما می‌توانید با استفاده از شماره موبایلی که در زمان ثبت‌نام به آن آگاهی داشته‌اید، حساب کاربری خود را بازیابی کنید. برای بازیابی حساب اینستاگرام با شماره موبایل، مراحل زیر را انجام دهید:

1- وارد حساب اینستاگرام خود شوید و گزینه “get help signing in” را فشار دهید.

2- در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، گزینه دوم “send an sms” را انتخاب کنید.

3- شماره موبایلی که در زمان ثبت‌نام وارد کرده‌اید را تایپ کنید. سپس به پیام‌های خود رفته و پیامی را که برای شما ارسال شده است، باز کنید. این پیام حاوی یک لینک است. بر روی لینک کلیک کنید.

در مرحله آخر، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که دو گزینه وجود دارد. در این مرحله، باید دوباره رمز عبور جدید را وارد کنید. توجه کنید که همان رمز عبور را دوباره انتخاب کنید. در نهایت، گزینه “reset password” را بزنید و سپس با رمز عبور جدید وارد حساب قبلی خود شوید.
به سادگی شما موفق به بازیابی حساب اینستاگرام خود با شماره تلفن می‌شوید. اما در طول مسیر امکان دارد با برخی از مشکلات و خطاها مواجه شوید و نتوانید به راحتی وارد ایمیل خود شوید و این موارد منجر به حذف حساب شما توسط اینستاگرام به دلایل خاصی می‌شود.

نصب اینستاگرام قبلی خودم

رفتن به پیج اینستا و نصب اینستاگرام قبلی خودم درخواستی است که بسیاری از کاربران به دنبال بهترین و ساده ترین راه حل آن هستند.

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام بنا به دلایل زیر ضرورت پیدا می کند:

  • نمی توانید وارد اینستاگرام خود شوید
  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید
  • صفحه اینستاگرام شما هک شده است
  • شماره تلفن خود را تغییر داده اید
  • حساب شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام غیرفعال شده است
  • خودتان اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده اید.

بنابراین اکنون می خواهید حساب خود را بازیابی کنید. در این مقاله به بررسی هر یک از موارد زیر می پردازیم و نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام وقتی که رمز عبور را فراموش کرده اید

اگر رمز عبور خود را گم کرده اید، در 90 درصد موارد می توانید اکانت اینستاگرام خود را بازگردانید. برای وصل شدن به اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد. اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید، ابتدا روی “دریافت کمک برای ورود به سیستم” یا “رمز عبور را فراموش کرده اید” ضربه بزنید.

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق فیس بوک

با استفاده از حساب فیس بوک تان وارد شوید. شما باید از اطلاعات اکانت فیس بوک خود استفاده کنید. از صفحه ورود به سیستم روی Log in with Facebook ضربه بزنید. شما به صفحه مجوز (authorization page) فرستاده می شوید. روی Continue as Username ضربه بزنید تا وارد حساب شوید.

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق فیس بوک

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق فیس بوک

این روش فقط در صورتی کار می کند که حساب های اینستاگرام و فیس بوک شما به یکدیگر متصل باشند. و فقط در صورتی که داده های فیس بوک خود را به خاطر بسپارید یا در پلتفرم وارد شده باشید. در غیر این صورت، زمانی که لاگین و رمز عبور فیس بوک خود را فراموش کردید، به روش دیگری نیاز دارید.

رمز عبور خود را بازنشانی کنید

برای رفتن به پیج اینستا و بازنشانی رمز عبور، همچنین، می توانید از ورود به حساب، ایمیل یا شماره تلفن متصل به حساب استفاده کنید. سعی نکنید از مواردی استفاده کنید که به حساب شما متصل نیستند، چرا که کار نخواهد کرد. اطلاعات خود را تایپ کنید و سپس برای دریافت کد روی Next ضربه بزنید یا اگر از رایانه استفاده می کنید، روی «ارسال پیوند ورود» ضربه بزنید.

رمز عبور خود را بازنشانی کنید

رمز عبور خود را بازنشانی کنید

هنگامی که حساب خود را از تلفن بازیابی می کنید، یک کد برای شما ارسال می شود. شما انتخاب می‌کنید که آن را از طریق پست یا پیامک دریافت کنید. با استفاده از کامپیوتر برای بازگرداندن حساب اینستاگرام، لینکی به ایمیل یا کدی در پیامک برای شما ارسال می شود. پس از بازنشانی رمز عبور قدیمی توسط این لینک یا کد، باید رمز جدیدی را انتخاب کنید.

ایمیل یا پیامک معمولاً بلافاصله ارسال می شود. به ندرت تاخیر دارند. اگر ایمیل را به درستی تایپ کردید، اما هیچ پاسخ وجود نداشت، پوشه اسپم را بررسی کنید. اگر هیچ حرفی در هیچ پوشه ای وجود نداشت، مدتی صبر کنید، نیم ساعت دیگر تکرار کنید.

کد بازگشت اکانت اینستاگرام

کد بازگشت اکانت اینستاگرام

ممکن است چندین اکانت اینستاگرام خود را را با یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه ثبت کرده باشید. با این حال، در برنامه اینستاگرام، به شما پیشنهاد می‌شود که اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرورگر، شما وارد اولین حساب ایجاد شده با آنها می شوید.

پاسخ ایمیل تیم پشتیبانی اینستاگرام در مرورگر دسکتاپ

پاسخ ایمیل تیم پشتیبانی اینستاگرام در مرورگر دسکتاپ

در اپلیکیشن اینستاگرام، مستقیما وارد حساب کاربری می شوید. در صورت تمایل می توانید رمز عبور را در تنظیمات تغییر دهید. در مرورگر، برای ادامه باید یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.

نحوه بازگشت به اکانت اینستاگرام قبلی در صورت هک شدن

اگر صفحه هک شده باشد، هکرها احتمالاً قبلاً داده های حساب اصلی – شماره و ایمیل را تغییر داده اند. سپس ایمیلی در این باره دریافت می کنید. برای بازگشت به اکانت اینستاگرام نمی توانید مثل روش بالا عمل کنید، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر چنین نامه ای دریافت نکرده باشید، احتمالاً آدرس ایمیل متصل هنوز تغییر نکرده است، به این معنی که می توانید با درخواست نامه یا پیامک با استفاده از روش بالا سعی کنید حساب اینستاگرام خود را بازگردانید.

با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را شرح دهید. نحوه تماس با خدمات مشتریان اینستاگرام را اینجا نوشتیم. روی گزینه can’t log in ضربه بزنید، فکر می‌کنم حساب اینستاگرام من هک شده است را انتخاب کنید، در آنجا می‌توانید مسیرهای دقیق را پیدا کنید.

تیم پشتیبانی از شما می‌خواهد که یک ویدیو بفرستید تا مطمئن شود که شما هستید. همچنین ممکن است از شما در مورد ایمیل یا تلفنی که هنگام ثبت نام استفاده کرده اید سؤال شود.

اگر یک اکانت تجاری دارید، برای تأیید حرف خود باید مدارک معتبر و جدی تری، مانند اساسنامه شرکت و غیره ارائه دهید. اگر یک حساب تجاری دارید، اما به Professional تغییر داده نشده است، آن را به عنوان یک حساب شخصی بازیابی کنید.

اگر حساب شما نه تنها هک شده، بلکه غیرفعال شده است، از این فرم برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

پشتیبانی ممکن است در عرض چند روز یا ممکن است ماهها پاسخ دهد و همچنین ممکن است اصلاً پاسخ ندهد. این بستگی به بار کارکنان و حساب شما دارد. به عنوان مثال، آیا تاکنون نقض دستورالعمل های اینتساگرام در آن مشاهده شده است؟ بعد از چند روز می توانید درخواست ها را تکرار کنید. آنها توسط افراد واقعی پردازش می شوند. بنابراین برخی از کارمندان ممکن است سریعتر پاسخ دهند.

چگونه اکانت اینستا را بدون ایمیل یا شماره تلفن بازگردانیم

فرض کنید نمی توانید وارد ایمیل خود شوید یا فراموش می کنید از چه آدرس ایمیلی برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده کرده اید. به عنوان مثال، شما یک موبایل یا لپ تاپ جدید خریداری کرده اید و اطلاعات را ذخیره نکرده اید. و شماره موبایل را عوض کرده اید، ولی صفحه با قبلی وصل شده و به آن دسترسی ندارید. چه کاری باید انجام دهید؟ درادامه روش ريست كردن اينستاگرام را به روش های مختلف آموزش می دهیم

بدون ایمیل

با استفاده از شماره تلفن حساب را بازیابی کنید. اگر از مرورگر استفاده می کنید، لینکی برای بازگشت به حساب اینستا خود دریافت می کنید. اگر از برنامه استفاده می کنید، یک کد ورود به سیستم دریافت می کنید تا برگردید.

مطمئن شوید ایمیلی که به حساب شما لینک داده شده، درست است. فقط آدرس ایمیلی را که به آن دسترسی دارید اضافه کنید. این به بازیابی اکانت اینستاگرام در آینده و جلوگیری از هک شدن کمک می کند. نحوه تغییر آن را بخوانید، می توانید آن را از طریق تلفن همراه یا رایانه انجام دهید.

بدون شماره موبایل

حساب خود را از طریق ایمیل بازیابی کنید. اگر می دانید حساب شما با چه ایمیلی مرتبط است، اما نمی توانید وارد آن شوید، سعی کنید دسترسی به ایمیل خود را بازیابی کنید. این کار سختی نیستف در اکثر پلتفرم‌های ایمیل، معمولاً باید از یک آدرس ایمیل پشتیبان یا شماره تلفن همراه استفاده کنید.

وقتی وارد ایمیل می‌شوید، از آن برای بازیابی حساب خود استفاده کنید.

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام اگر به خاطر ندارید از چه ایمیل و شماره تلفنی استفاده کرده اید

اکانت اینستا را با استفاده از نام کاربری خود بازیابی کنید. روی «دریافت کمک برای ورود به سیستم» یا «گذرواژه را فراموش کرده‌اید؟» ضربه بزنید. گزینه ورود به صفحه را فشار دهید و نام کاربری خود را وارد کنید.

نامه با لینک یا کد به ایمیل شما ارسال می شود. اینستاگرام تا حدی آدرس را نشان می دهد، بنابراین می توانید آن را به خاطر بسپارید.

نامه با لینک یا کد به ایمیل شما ارسال می شود

نامه با لینک یا کد به ایمیل شما ارسال می شود

اگر از Gmail استفاده می کنید، نامه ها ممکن است به پوشه های تبلیغاتی یا اجتماعی وارد شوند، نه صندوق ورودی.

اگر به خاطر ندارید از چه ایمیل، شماره تلفن و نام کاربری استفاده کرده اید

به دنبال نام کاربری در سایر رسانه های اجتماعی باشید. شما ممکن است از همین روش در اینستاگرام استفاده کنید. پس از همه، از دوستان خود بپرسید.

اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، به خدمات مشتری برسید، بگویید صفحه شما هک شده است. از دستورالعمل های بالا استفاده کنید.

همچنین می‌توانید یک حساب کاربری جدید دریافت کنید، گاهی اوقات دشوارتر از کار کردن با مرکز راهنمایی است.

بازیابی حساب دی‌اکتیو شده اینستاگرام:

گاهی اوقات شما به عنوان یکی از افرادی شمرده می‌شوید که تعداد زیادی حساب کاربری را مدیریت می‌کنید. در حال حاضر، یک یا تعدادی از آنها را غیرفعال کرده‌اید. همچنین گاهی اوقات افراد خسته می‌شوند و برای مدتی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خداحافظی می‌کنند. دی‌اکتیو کردن حساب اینستاگرام باعث حذف کامل آن نمی‌شود و شما می‌توانید آن را به مدت معینی حذف کنید و سپس آن را بازیابی کنید، که این کار بسیار آسان است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، به خاطر سپردن رمز عبور خود است. با رعایت این نکته، برای بازگرداندن حساب قبلی، یعنی بازیابی حساب دی‌اکتیو شده اینستاگرام، به سادگی طبق مراحل زیر عمل کنید:

1- ابتدا به اینستاگرام وارد شوید یا وارد صفحه حساب کاربری مورد نظر خود شوید.

2- سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و در نهایت گزینه “login” را انتخاب کنید.

3- در صورتی که رمز عبور صحیح باشد، به راحتی وارد حساب قبلی خود خواهید شد. البته باید توجه داشته باشید که حداقل یک هفته از دی‌اکتیو کردن اینستاگرام گذشته باشد.

نحوه بازیابی اکانت حذف شده

ایا اکانت حذف شده اینستاگرام قابل پیگیری است؟. در این بخش به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

گاهی اوقات افراد اکانت اینستاگرام خود را بر اساس احساسات و هیجانات فردی خود حذف می کنند و سپس فکر می کنند که چگونه آنها را برگردانند. اگر پروفایل به طور کامل حذف شد، هیچ راه بازگشتی وجود ندارد. التماس به تیم خدمات مشتری نیز به شما کمکی نمی کند، زیرا شما داوطلبانه از شر صفحه خود خلاص می شوید.

به همین دلیل است که وقتی به حذف اکانت اینستاگرام خود فکر می کنید، بهتر است آن را به طور موقت در تنظیمات ویرایش نمایه از مرورگر غیرفعال کنید.

تنها چیزی که برای بازگشت به اکانت اینستاگرام غیرفعال شده خود نیاز دارید این است که وارد شوید. به طور خودکار بازیابی می شود.

در این مقاله قصد داریم روش بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را که غیر فعال یا حذف شده است، آموزش دهیم. درواقع در پی آن هستیم که در پست زیر به سوالات زیر جواب دهیم.

برنامه اینستاگرامم را پاک کرده بودم  و آیا الان می تونم  به اکانت قبلیم برگردم؟

یه مدت اینستاگرامم را غیر فعال کرده بودم و الان می خوام دوباره برگردم به حساب کاربری قبلیم، آیا امکانش هست؟

تا به امروز همه ی ما با چنین سوالاتی رو به رو شده ایم، امروز تصمیم را بر آن داشتیم که روش های انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

همانطورکه در مقاله های قبلی شرح دادیم، ممکن است افرادی باشند که تحت شرایطی تمایل به دور بودن از فضای مجازی بخصوص اینستاگرام را به طور موقت داشته باشند. در این مواقع کاربر ممکن است حساب کاربری خود را به صورت دائمی پاک کند (delete) یا اینستاگرام را به طور موقت غیرفعال کند  و در اصطلاح حساب کاربری خود را deactive نماید.

در ویدیوی زیر می توانید همه مراحل بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را مشاهده کنید.

در حالت اول چنانچه کاربر از کرده ی خود پشیمان شود قادر به بازیابی حساب کاربری خود نخواهد بود؛  چرا که حساب کاربری او کاملا از لیست حذف شده است و باید یک اکانت جدید بسازد. اما اگر اکانت به طور موقت غیر فعال شده باشد امید به بازگردانی آن وجود خواهد داشت.

البته ناگفته نماند اگر اکانت شما به مدت طولانی غیر فعال شده باشد، ممکن است اینستاگرام جدید برای بازگردانی آن حساسیت بخرج دهد و فرآیند بازیابی کمی پیچیده و دشوار گردد.حال اگر شما به تازگی حساب کاربری اینستاگرام خود را غیر فعال کرده اید، و اکنون تمایل به بازگردانی آن دارید تنها باید بتوانید به همان حساب قبلی لاگین کنید. با ما همراه باشید و مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

ورود به سایت اینستاگرام

برای ورود به اینیستا در گوشی، لب تاپ و تبلت و غیره کافی است برنامه را باز کنید.

ورودبه حساب اینستاگرام در چند گام ساده به شرح زیر می باشد.

گام اول : برنامه اینستاگرام را باز کنید.

گام دوم: قبل از هرکار دیگری و بلافاصله پس از دانلود برنامه اینستاگرام Instagram با لمس آیکون آن وارد برنامه شوید. (از برنامه اینستاگرام می توانید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است نسخه‌ی ویندوز آن را از instagram.com دانلود و نصب کنید)

نکته : بازگردانی حساب کاربری یا اکانت هایی که بیشتر از یک هفته غیرفعال موقت شده‌اند، در اینستاگرام ممکن است امکان پذیر نباشد.

نکته : بعضی افراد به طور اشتباهی در حین ورود به حساب قبلی خود، حساب جدید می سازند. باید دقت کرد که پس از باز كردن اینستاگرام به بخش ساخت اکانت جدید sign up نروید.

گام سوم : وارد کردن اطلاعات اکانت

اسم کاربری و پسورد خود را در صفحه ی باز شده وارد کنید. اگر پسورد خود را به یاد داشتید، فرآیند بازگردانی با موفقیت به پایان می رسد. در غیر این صورت کار کمی پیچیده خواهد شد. چنانچه با وارد کردن اسم کاربری و پسورد خود موفق به لاگین اکانت خود نشدید،  می باید پسورد اکانت خود را ریست کنید.

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام

گام چهارم : ریست کردن پسورد اکانت

در این شرایط باید گزینه ی Forget your password? Get help signing in را که در پایین قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار دارد را انتخاب کنید. این گزینه به شما کمک می کند تا به اکانت قبلی خود بازگردید.

نکته : البته ناگفته نماند تحت شرایطی، گاها خود اینستاگرام حساب های کاربران را به حالت تعلیق در می آورد. در این صورت لازم است کاربران برای ورود به حساب کاربری خود روش های دیگری را دنبال کنند.

اینستاگرام | اموزش تعمیرات موبایل

گام پنجم: انتخاب یکی از روش های ریست پسورد

در این مرحله یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد که حاوی سه گزینه برای ریست کردن پسورد است.

روش اول : از طریق ایمیل شما ( use user name and email )

روش دوم : از طریق حساب فیس بوک شما ( log in with facebook )

روش سوم : از طریق  ارسال پیامک به شماره تلفن شما ( Send an SMS )

اینستاگرام | تعمیرات موبایل

اگر شما هر یک از این موارد را برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید، اکنون می توانید از آن ها برای بازگردانی حساب کاربری خود استفاده کنید.

نکته : اما برخی از دوستان زمانیکه در حال ساخت حساب کاربری در اینستاگرام هستند، بی دقتی می‌کنند و ایمیل و سایر اطلاعات مربوط به خود را صحیح وارد نمی کنند یا آن را تایید نمی کنند. چنین افرادی در این مرحله به مشکل برخورد خواهند کرد.

همین الان برای وارد کردن صحیح شماره تلفن خود اقدام کنید. به پروفایل اینستاگرام خود رفته و گزینه  Edit Your Profile را که در قسمت بالاى صفحه اینستاگرامتان می باشد،  لمس کنید. حال به صفحه اى وارد مى شوید که بایستی درقسمت Add phone Number شماره موبایل خود را وارد کنید.

بنابراین شما باید از صحیح و در دسترس بودن ایمیلی که برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اید همیشه مطمئن باشید چرا که همین ایمیل در موارد خاص که پروفایل شما دچار دردسر شده است، به بازگردانی آن کمک خواهد کرد.

الف : با انتخاب روش اول اینستاگرام یک لینک به شما ایمیل خواهد کرد، این لینک پسورد اکانت شما را ریست خواهد کرد.

پس به ایمیل خود سر بزنید و لینک مربوطه برای ریست‌کردن رمز عبور را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که در ادامه، روبه‌روی شما باز می‌شود، رمز عبور جدید را دو بار وارد کرده و سپس آن را تایید کنید. بعد از این مراحل می توانید دوباره به حساب قبلی اینستاگرام خود باز گردید.

نکته : دقت کنید که پسورد جدید اکانت خود را هرگز فراموش نکنید. پس در همین مرحله آن را خیلی خوب به خاطر بسپارید.

ب : ارسال پیامک حاوی لینک ریست

این روش نیز زمانی برای شما فعال خواهد شد که در ابتدا شماره تماس خود را به درستی وارد کرده باشید. نگران نباشید وارد کردن شماره تلفن در این شبکه‌های مجازی پیامد بدی به دنبال نخواهد داشت. در این صورت اینستاگرام یک پیامک حاوی لینک ریست پسورد به شماره شما ارسال خواهد کرد. که با کلیک بر روی لینک و انتخاب مرورگر مورد نظر قادر به دوباره از نو ساختن پسورد خود خواهید بود.

ج :  گزینه‌ی آخر که لاگین از طریق حساب کاربری فیس بوک شماست.

این گزینه تنها شامل کسانی می شود که با حساب کاربری فیس بوک خود وارد اینستاگرام شده باشند.

نکته : ارسال ایمیل یا پیامک زمانی را از شما نخواهد گرفت و طی چند ثانیه این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین چنانچه ایمیلی یا پیامکی بعد از چند دقیقه به شما ارسال نشد نسبت به ارسال مجدد آن اقدام کنید.

نکته : در نسخه‌ی کامپیوتری اینستاگرام، مراحل ریست کردن پسورد به همین گونه می باشد. با لمس گزینه‌ی Forgot می توانید پسورد اکانت خود را از نو بسازید و وارد حساب قبلی خود شده و پیج ها و دوستان خود را از دست ندهید.

نصب اینستاگرام فارسی قبلی خودم

از دست دادن اکانت اینستاگرام یا فراموش کردن رمز عبور، کمتر از یک فاجعه نیست. برای نصب اینستا قدیمی چه کنم؟. در این بخش، نصب مجدد اینستاگرام با اکانت قبلی را به شما آموزش خواهیم داد.

برای نصب اینستاگرام فارسی قبلی خود روی لینک زیر ضربه بزنید.

نصب اینستاگرام فارسی قبلی خودم از بازار 

حساب های اجتماعی ما همه چیز ما هستند که از طریق آنها یک جامعه عالی پر از دوست و آشنا برای خود می سازیم. هر روز با آنها ارتباط برقرار می کنیم و با آنها هم کلام می شویم.

اینستاگرام یک رسانه یا پلتفرم عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. در این برنامه، امکان آپلود و آموزش ویدیوها در زمینه های مختلف به اشتراک گذاری هنرهای شخصی و استعدادهای خود وجود دارد.

گاهی اوقات نمی‌توانید از یک حساب کاربری در هر دستگاه استفاده کنید، ممکن است یک تلفن جدید در راه باشد و در این فکر باشید که چگونه داده‌های خود را از حساب اینستاگرام قدیمی خود به گوشی جدید منتقل کنید. مطمئناً نمی خواهید هر تصویر و هر ویدیویی را یکی یکی در حساب جدید خود آپلود کنید، چه افتضاحی است، درست است؟

بنابراین، راه‌هایی برای انجام آن به سریع‌ترین روش‌های ممکن وجود دارد. حالا بیایید در مورد اینها بحث کنیم.

شما می توانید حساب اینستاگرام قبلی خود را خیلی سریع به یک گوشی جدید انتقال دهید. هنگام ساخت اکانت اینستاگرام خود، اطلاعات خود را مانند نام، رمز عبور، ایمیل، شماره تلفن و غیره را وارد کنید. همه این اطلاعات بسیار مهم هستند.

اگر حتی یکی از این کادرها را خالی بگذارید، ممکن است نتوانید مالکیت حساب خود را تأیید کنید. در برخی موارد، اگر دوباره از رمز عبور اشتباه استفاده کنید، ممکن است حساب شما نیز قفل شود.

نحوه تغییر اکانت اینستاگرام از یک گوشی به گوشی دیگر به سه روش زیر امکان پذیر است.

1- از طریق آدرس ایمیل

رایج ترین روش برای انتقال حساب اینستاگرام به یک رسانه جدید از طریق آدرس ایمیل است.

هرکسی یک آدرس ایمیل دارد که در وهله اول برای ایجاد اکانت اینستاگرام استفاده می شود. هر زمان که وارد حساب کاربری خود می شوید، اغلب اینستاگرام یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می کند تا هویت و ارتباط شما با حساب را تایید کند.

بنابراین، انتقال کلمه عبور اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آدرس ایمیل اضافه کنید و حساب قدیمی اینستاگرام شما از لحظه ای که آن را در دستگاه قبلی خود کنار گذاشته اید، باز می شود.

2- از طریق شماره تلفن

یکی دیگر از روش‌های انتقال حساب اینستاگرام به دستگاه جدید، استفاده از شماره تلفن است. کافی است برنامه اینستاگرام را روی گوشی جدید باز کنید و شماره خود را اضافه کنید و حساب اینستاگرام همانطور که هست باز می شود. این یک راه بسیار سریع و ساده برای ورود به اینستاگرام در یک تلفن جدید است.

3- با استفاده از نام کاربری شما

ساده ترین روش، استفاده از نام کاربری و رمز عبور است. ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را روی گوشی موبایل جدید خود دانلود کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را همانطور که هست اضافه کنید. در عرض چند دقیقه به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را به یک تلفن هوشمند، تلفن همراه یا لپ‌تاپ جدید منتقل کنید، همه روش‌های ذکر شده در بالا بسیار مفید هستند.

برای برگشت به حساب instagram خود ضربه بزنید

هر وقت به هر دلیلی وارد اینستاگرام می شویم و با خطا مواجه می شویم، با این پیام که برای برگشت به حساب اینستا خود ضربه بزنید، مواجه می شویم. در این مواقع ممکن است با مشکلات بازیابی اینستاگرم، مشکل فراموشی رمز اینستا و خیلی موارد دیگر روبرو شده باشید. راه حل این مشکلات را در ادامه بخوانید.

اگر نمی توانید وارد اینستاگرام شوید و مشکل اصلی شما فراموشی نام کاربری و رمز عبور است، نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا روش های عیب یابی آن را به شما آموزش دهیم.

آموزش وارد شدن به اینستاگرام- بازیابی رمز عبور 

اگر نمی توانید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید، می توانید آن را با استفاده از آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب فیس بوک خود بازیابی کنید. اگر نمی توانید رمز عبور خود را از این طریق بازنشانی کنید، برنامه اینستاگرام را باز کنید.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام برای اندروید

  • در صفحه ورود به سیستم، روی گزینه دریافت کمک برای ورود به سیستم (Get help logging in) در زیر Log in ضربه بزنید.
  • نام کاربری، ایمیل یا تلفن را وارد کنید یا روی Log in with Facebook ضربه بزنید.
  • روی Next ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید
  • لینکی به ایمیل یا تلفن شما ارسال می شود تا به بازنشانی رمز عبور شما کمک کند.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام برای ایفون

  • در صفحه لاگین، روی فراموشی رمز عبور (Forgot password) در بالای ورود به سیستم (Log in) ضربه بزنید.
  • روی نام کاربری یا تلفن ضربه بزنید.
  • آدرس ایمیل، نام کاربری یا شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس روی Next ضربه بزنید.
  • لینکی به ایمیل یا تلفن شما ارسال می شود تا به بازنشانی رمز عبور شما کمک کند.

بازیابی رمز عبور برنامه Instagram Lite برای اندروید

  • در صفحه ورود به سیستم، روی گزینه دریافت کمک برای ورود به سیستم (Get help logging in) در زیر ورود به سیستم (Log in) ضربه بزنید.
  • نام کاربری، ایمیل یا تلفن را وارد کنید یا روی Log in with Facebook ضربه بزنید.
  • روی Next ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • لینکی به ایمیل یا تلفن شما ارسال می شود تا به بازنشانی رمز عبور شما کمک کند.

بازیابی رمز عبور Instagram.com از مرورگر موبایل

  • در صفحه ورود به سیستم، روی گزینه Forgot Password? ضربه بزنید.
  • نام کاربری، ایمیل یا تلفن را وارد کنید و روی Log in with Facebook ضربه بزنید.
  • روی Next ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • لینکی به ایمیل یا تلفن شما ارسال می شود تا به بازنشانی رمز عبور شما کمک کند.

نکات پایانی 

اگر رفتن به پیج اینستا بنا به هر دلیلی که در بالا به آنها اشاره کردیم، سخت و دشوار است. سعی کنید به خودتان نگرانی راه ندهید. هر چقدر که پیج اینستاگرام مهم باشد، از سلامتی روح و روان شما که مهم تر نیست. ما در این مقاله به بسیاری از سوالات و درخواست های شما پاسخ داده ایم، برای ورود به حساب اینستاگرام خودم راه حل هایی را به شما آموزش دادیم. از ورود به اکانت اینستا تا نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق گوگل و همچنین نصب اینستاگرام فارسی قبلی خودم، توضیحات کافی دادیم.

امیدواریم که این مطلب برای شما آموزنده باشد، ممکن است در نوشتن برخی از قسمت های این مقاله اشتباه شده باشد، لطفا موارد را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید تا روش صحیح آن را به نام خودتان در سایت منتشر کنیم.

سوالات متداول

1- با بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام که غیر فعال بوده است چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که حساب خود را غیرفعال می کنید، پروفایل، عکس ها، نظرات و لایک های شما مخفی می شوند، اما می توانید به سادگی با ورود به سیستم، تمام اطلاعات را دوباره بازیابی کنید و به طوریکه گویی تا بحال هرگز آن را غیرفعال نکرده اید.

2- آیا در صورت فعال کردن مجدد اینستاگرام، فالوورهای خود را از دست می دهم؟

در صورتی که حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کرده باشید، فالوورهای شما برای همیشه از دست خواهند رفت، در مورد غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام، این چنین نیست و پس از فعال سازی دوباره حساب کاربری، مجدداً فالوورهای خود را به دست می آورید. … در واقع اگر حساب اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید، اینستاگرام هیچ یک از دنبال کنندگان شما را حذف نمی کند.

3- آیا پس از بازگشت به اکانت قبلی در اینستاگرام پیام های ارسالی در دایرکت حذف شده اند ؟

هنگام غیرفعال کردن موقتی حساب خود، پیام های دایرکت اینستاگرام چه می شود؟ در حالی که حساب کاربری غیرفعال شده است، نمی توانید به پیام های دایرکت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، اما به محض فعالی سازی مجدد آن حساب کاربری در اینستاگرام خود، تمام پیام های شما بازیابی می شوند.

4- آیا اینستاگرام حساب های غیرفعال شده را حذف می کند؟

در صورت غیرفعال کردن اینستاگرام، حساب شما حذف نخواهد شد. غیرفعال کردن حساب های اینستاگرام برای اینستاگرام به این معنی نیست که شما قصد دارید حساب خود را برای همیشه حذف کنید. این یک غیر فعال سازی موقتی است که معمولاً برای یک هفته اتفاق می افتد و نگران این نباشید حساب شما برای همیشه حذف می شود.

5- آیا اینستاگرام بعد از 30 روز اکانت شما را حذف می کند؟

بعد از 30 روز، حساب شما به طور دائم حذف می شود و نام کاربری شما دیگر در دسترس نخواهد بود.

6- منظور از غیرفعال کردن موقت اینستاگرام چیست؟

غیرفعال کردن موقت حساب شما پروفایل، عکس ها و نظرات شما را پنهان می کند اما آنها را حذف نمی کند. هنگامی که احساس کردید برای فعال بودن در اینستاگرام آماده هستید. می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، حساب اینستاگرام خود را دوباره فعال کنید.

7- چند بار می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال و مجدداً فعال کنید ؟

فقط یک بار در هفته می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید. این بدان معناست که اگر حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشید ، امکان ندارد دوباره پس از یک هفته مجدداً یک حساب کاربری را در اینستاگرام را غیرفعال کنید.

8- چه مدت طول می کشد تا اینستاگرام یک حساب غیرفعال را حذف کند؟

اگرچه هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد که از این ادعا پشتیبانی کند، اما برخی معتقدند در صورتی که یک حساب کاربری برای 1 تا 2 سال کاملاً غیر فعال بوده باشد، اینستاگرام آن اکانت را حذف می کند.

9- آیا غیرفعال کردن اینستاگرام ایده خوبی است؟

به طور کلی، غیرفعال کردن حساب اینستاگرام، یک راه حل موقت عالی برای کسانی است که به یک وقفه و یا استراحت کوتاه مدت در اینستاگرام نیاز دارند یا به هر دلیل دیگری می خواهند اینستاگرام را ترک کنند! البته، شما می توانید پس از 24 ساعت دوباره در هر زمان آن را فعال کنید.

10- آیا هنوز هم می توانید حساب کاربری غیرفعال شخص مورد نظر خود را در اینستاگرام ببینید؟

چک کنید ببینید پروفایل آن حساب کاربری غیرفعال است یا خیر.

اینکه حساب کاربری یک شخص در اینستاگرام دوست شما باشد و یا هر شخص دیگری باشد، می توانند پروفایل حساب کاربری غیرفعال شده آن را مشاهده کنید، حتی در صورتی که روی پروفایل عبارت «هنوز هیچ پستی ارسال نشده است» یا اینکه این حساب خصوصی است، درج شده باشد.

مطالب مرتبط

32 thoughts on “بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام

  1. blank غوغا گفت:

    سلام من پیج اینستام رو دیلیت اکانت کردم، یک ایمیل اومد که ظرف سی روز میتونم وارد شم و حفظش کنم، اما هرچی رو پیوند حفظ حساب میزنم میگه خرابه، با نام و پسوردم ک میخوام وارد شم میگه خطای نامشخصی رخ داد، البته دو روزه دیلیت کردم، باید بعد از چند روز دوباره وارد پیجم شم یا مشکل دیکه ای داره؟ میخوام پیجمو برگردونم

  2. blank میثم طاوسی گفت:

    با سلام خدمت شما
    بنده چند وقت پیش به علت نداشتن گوشی خوب برنامه اینستاگرام خود رو پاک کردم
    الان میخوام دوباره اکانتم رو برگردونم
    ولی رمزم رو فراموش کردم فقط اکانتمو دارم.
    نه با ایمیل نه با فیسبو و نه با شماره تلفن تونستم وارد بشم. ممنون میشم راهنمایی کنید کلافه شدم بخدا

  3. blank HYDR-Z گفت:

    اکانت اینیستا من حذف شده

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. با شماره تلفن یا ایمیلی که قبلا در اینستا وارد کرده بودید،امکان ریست پسورد وجود دارد. لطفا مجددا اپ اینستاگرام را نصب کنید و طبق قبل وارد شوید. اگر اکانت شما بر نگشت، به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدهید و مشکل خود را برای آنها توضیح دهید.

  4. blank hanid.mazlom4007 گفت:

    سلام به اشتباه پیج من غیر فعال شده لطفا کمک کنید

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. می توانید به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید و توضیح بدید که چرا اشتباهی پیج خود را غیر فعال کرده اید. اگر دلیل شما قانع کننده باشد، پیج شما فعال خواهد شد.

  5. blank غیاثی گفت:

    سلام خسته نباشید من صفحه پیم امروز چند نفرو انفالو کردم گزینه رفریش همچین چیزی میزد بعد خوندم جایی باید لوگ اوت کنم اینکارو کردم پیجم پاک شد الان هرکاری میکنم نصب میکنم از دوباره پیج قبلیمو از طریق این راههایی که گفتید سر در نمیارم درست کنم کد برای گوشیم میاد ولی نمیدونم چکار کنم ترخدا کاملتر اینجا توضیح بدید پیجم کاری بوده لازمش دارم شنیدم لوگ اوت کنیم دوباره برمیگرده

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. تعداد فالو و آنفالو کردن در ساعت محدودیت دارد و 30 نفر را بیشتر نمی توانید فالو و آنفالو کنید. و احتمالا پیج شما غیر فعال شده است

  6. blank هدیه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من اینیتاگرام را حذف کردم و باز نصب کردم رمز ورود را درست میزنم اما ارور میدهد با ارسال پیامک ارسال نمیشود و چون ایمیل دیگری بوده از این راه هم نمیتوانم استفاده کنم
    ممکنه من رو راهنمایی کنید؟
    سپاس

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام دوست عزیز. ما ویدئو بازگشت به کانت قبلی اینستاگرام را در این صفحه بروزرسانی کردیم. لطفا یکبار دیگر به این پیچ مراجعه کنید و با دیدن ویدئو مشکل خود را حل کنید.

  7. blank صادق گفت:

    با سلام .
    حساب کابری من توسط یک نفر بلاک شده است. آیا راهی است که از بلاک اون شخص خارج شوم.

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      با سلام. تنها راه برای خارج شده از بلاک یک نفر این است که به اکانت شخص دسترسی داشته باشید و یا از او بخواهید شما را از لیست Block Accounts خود حذف نماید. از اینکه پست آموزشی ما را تا انتها مطالعه نمودید از شما سپاسگزاریم.

  8. blank رضا گفت:

    سلام،حساب من فیشینگ شده بود.اومدم دوباره نصب کردم.الان هرکاری می کنم حساب قبلیم روپیدانمی کنم.لطفاکمکم کنیو

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      اگر در اینستاگرام حساب کاربری تان فیشینگ شد، این احتمال وجود دارد که نام کاربری یا آدرس ایمیل شما مرتبط با آن حساب تغییر کرده باشد. برنامه اینستاگرام را باز کنید، زیر قسمت log in ، گزینه ای تحت عنوان «get help signing in» به معنای «دریافت کمک برای ورود به اینستاگرام» وجود دارد. روی آن کلیک کنید و موضوع هک یا فیشینگ حساب کاربری خود را به اینستاگرام گزارش دهید.

  9. blank علی گفت:

    سلام
    من یه کامنتی گذاشته بودم زیر یه پست بعد مثله اینکه قوانین اینستگرام رو نقض کرده الان وقتی میرم تو اکانت میزنه ما کامنتت رو پاک کردیم چون … بعد من میزنم اوکی ولی هیچ اتفاقی نمیوفته بن شدم؟

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با کاربرد ترفندهای خاص خود امکان پذیر است. طبق تجربه ای که کاربران اینستاگرام از بلاک شدن داشته اند مشخص است وقتی صفحه ای بلاک می شود صاحب حساب دیگر قادر به انجام کارهایی مانند فالو کردن، لایک و کامنت گذاشتن نخواهد بود. وقتی شخصی به هر دلیل در اینستاگرام بلاک می شود، با عبارت Action Blocked روبرو می شود. بنابراین در صورتی که امکان فالو کردن، لایک و کامنت دیگر برای شما وجود ندارد، شما بلاک شده اید. برای رفع و خروج از مسدود شدن در اینستاگرم مقاله چگونگی خارج شدن از بلاک در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

  10. blank حسین گفت:

    سلام من 2تا اکانت داشتم که یکی از آنها دیروز پاک شد لطفا بفرمایید که چطور می توانم آن را بر گردانم لطفا

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      لطفا بیشتر توضیح بدید. بگید که چطور پاک شده

  11. blank حسین گفت:

    سلام من 2تا اکانت داشتم که یکی از آنها دیروز پاک شد لطفا بفرمایید که چطور می توانم آن را بر گردانم لطفا

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      اگر پاک شدن یکی از اکانت های شما در اینستاگرام آگاهانه و اقدامی غیر عمد بوده است، در صورت دلخواه می توانید برای خود یک حساب کاربری دیگری بسازید. برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام خود در صورتی که اکانت شما به دلیلی غیر فعال، تعلیق و یا بلاک شده است باید مطابق با آنچه که در این پست توضیح داده ایم و یا همچنین چگونگی خارج شدن از بلاک در اینستاگرام عمل کنید.

  12. blank fafa گفت:

    سلام من میخواستم پسوردمو بفهمم چون فراموش کردم
    ولی پیجم بازه از طریق بازیابی هم میرم بازم نمیتونم که تغیرش بدم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      اگر رمز عبور با پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید نگران نباشید، چرا که روش های مختلفی به منظور بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام و تغییر رمز اینستاگرام وجود دارند. براحتی وارد سایت اینستاگرام شوید و روی گزینه Log in کلیک کنید، سپس گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید و نام کاربری، آدرس ایمیل و یا شماره تلفنی که قبلاً اکانت را با آن ساخته اید را وارد کنید، اکنون با زدن تیک گزینه احراز هویت (I’m not a robot) بر روی Reset Password کلیک کنید. در مرحله بعد کمی منتظر بمانید تا از سمت اینستاگرام به آدرس ایمیل، و یا به شماره موبایل تان یک لینک یا پیامک ارسال شود. این پیام حاوی لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام شما می باشد. روی Reset Password ضربه بزنید و رمز عبور خود را بازیابی کنید. همچنین امکان پيدا كردن پسورد اينستاگرام توسط مديريت رمزها در مرورگر نیز وجود دارد.

  13. blank بهرام گفت:

    سلام عرض میکنم مهندس خسته هم نباشید بخاطر این راهنمایی ممنون وسپاسگزارم والبتّه بخاطر فایل صوتی و آموزنده یک تبلت هست که نرم افزارش پریده ممکنه بفرمایید چقدر خرج داره
    ممنونم رمضانی

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      از اینکه حوصله کردید و مطلب بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را تا انتها مطالعه نمودید تشکر و سپاسگزاری می کنیم. در مورد مشکل نرم افزاری که برای تبلت شما پیش آمده است می توانید با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر ما راهنمایی و مشاوره رایگان را به شما ارائه نمایند.

  14. blank زهرا گفت:

    سلام اگه یادمون نباشه که با کدوم شماره یا ایمیل وارد شدیم میشه کاریش کرد؟

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. می توانید به قسمت ادیت پروفایل مراجعه کنید و از آنجا مشاهده کنید

  15. blank بهناز گفت:

    سلام دخترم اینستارونصب کرده ودوتاپیج زده وعکس وفیلم گذاشته واینستاروحذف کرده حالاکه متوجه شدیم نمیتونیم وارداینستاش بشیم نه رمزی یادشه نه مشخصه چجوری ساخته
    ممنون میشم جواب بدید

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. اگر یوزر و نام کاربری رو دارید می توانید از طریق گوشی که اکانت رو ساخته بازگردانی کنید. برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 02167319 واحد شبکه های اجتماعی تماس بگیرد

  16. blank hossein گفت:

    سلام پیج قبلی مو چندبار با گوشی های مختلف باز کردم ولی الان گوشی مو عوض کردم ایدی و پسفرد رو وارد میکنم مینویسه پسورد اشتباه هست ولی با همین پسورد قبلا باز میشد الان بالا نمیاره 🙁

    1. blank علی گفت:

      س من پسوردم رو فراموش کردم و قبلا ازطریق ایمیل به حساب خودم دست پیدا میکردم ولی الا نمیتونم به حسابم برم

  17. blank س گفت:

    سلام من میخواسم به اکانت قبلیم وارد شم اشتباهی باز یه اکانتی باز کردم حالا هر چقدر از اون خارج میشم و میخوام اکانت قبلیم پیدا کنم نمیشه و باز این اکانته میاد چیکار کنم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. تلگرام شما را به عنوان فرد غیر مجاز برای ورود به اکانت تلگرام که به اشتباهی وارد شده اید می شناسد. به تلگرام پیام بدهید و این موضوع را توضیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *